Vrouwen en foute mannenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef MintedRose het volgende:
Doe ik ook niet. Maar ik heb sowieso wat tegen haar vriend, hij heeft haar bijna een jaar lang bedrogen en heeft een kind van een ander, waar hij nu (ook) nog steeds bij is.
Wie zegt dat hij niet van haar houdt? Dat zou stoken in de relatie zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef Zarina het volgende:
Misschien haar duidelijk zeggen waar het op staat. Dat hij gewoon niet van dr houd enz.
Tenzij je niet zo erg close bent tuulk
Dat lijkt mij heel toepasselijk en gerechtvaardigd in zo relatie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:43 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet van haar houdt? Dat zou stoken in de relatie zijn.
Het is jammer maar als alles zo eenzijdig van jouw kant af komt, moet jij je nog afvragen waarom jij zo je best loopt te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef MintedRose het volgende:
Mijn beste vriendin heeft sinds een tijdje een vriend gekregen en sindsdien is ze zichzelf helemaal niet meer. Ze rookt ineens, blowt en ik zie haar bijna nooit meer. Als ik vraag of ze gezellig iets wil doen kan ze meestal niet, omdat ze al met haar vriend heeft afgesproken. Ik vind het erg jammer, aangezien het echt m'n beste vriendin is.
Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken?:)
Dit ja. Hoewel de vriendschap niet persé definitief hoeft te verwateren, zal het wel tijdelijk beetje minder zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef PanicQueen het volgende:
Zelf het initiatief nemen en haar opzoeken.
Heb ook een soort gelijke ervaring gehad, uiteindelijk is die vriendschap verwaterd. Alle relaties moeten van twee kanten komen hè
Dan wil hij vast een tegenprestatiequote:Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef HellsMaw het volgende:
Misschien kun je een deal maken met haar vriendje, dat hij haar op een bepaalde dag even met rust laat zodat jullie weer eens af kunnen spreken?
Hij kan dan één dan minder zijn chick aanduwen zien. Voor wat, hoort wat.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef HellsMaw het volgende:
[..]
Waarom zou hij een tegenprestatie willen?
Dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:29 schreef Mishu het volgende:
Bespreek het met haar. En laat haar vooral haar eigen fouten maken, blijkbaar wilt ze dit uitproberen.
Vergeet d'r. Die komt over 2 jaar jankend bij je aankakken omdat 't uit is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef MintedRose het volgende:
Mijn beste vriendin heeft sinds een tijdje een vriend gekregen en sindsdien is ze zichzelf helemaal niet meer. Ze rookt ineens, blowt en ik zie haar bijna nooit meer. Als ik vraag of ze gezellig iets wil doen kan ze meestal niet, omdat ze al met haar vriend heeft afgesproken. Ik vind het erg jammer, aangezien het echt m'n beste vriendin is.
Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken?:)
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:01 schreef Irriducibile het volgende:
[..]
laten we het houden op: domme vmbo sletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |