quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
tt is top.. excuus voor falenquote:
TT klopt niks van! Knetter had gister een top show.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Knetter gaat zo, dus TT klopt..
Doe eens rustig aan. Ze kunnen wel even afsluiten lijkt me?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moeten Dahaha en dinges er wel uit gaan.. Tis tijd voor Knetter nu
Nou en, ik ben geen Tofu,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
TT klopt niks van! Knetter had gister een top show.
Korrel zout enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan. Ze kunnen wel even afsluiten lijkt me?
quote:
Knetter had haar show zelf zo genoemd he, dus blijft dat steken.. Net als bij mij dat blijft steken..quote:
Goquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jongens geven jullie wel een go?
ik luister nl niet meer mee nu
Na Knetter is tijd, dan mag je weer draaien. Nu is Knetter aan de beurtquote:
Nee, dat doe je nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Goed om te weten, sluit ik morgen 2 minuten voor tijd ook even
af met met opzetten van een 15-minuten durend nummer.
Iemand moet zorgen dat jij de kantjes er niet vanaf loopt, opa'tjequote:
ik weet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
mogen we in je show komen?
thats mequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
COuntry muziekje.. Angels Crying..
ik probeer het nu voor t eerst met sam.. ff opletten of je dat bij de rest ook hoort graagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
Leuke muziek, maar hij ruist wel behoorlijk
Will doquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik probeer het nu voor t eerst met sam.. ff opletten of je dat bij de rest ook hoort graag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah goed, ik ga m'n bed opzoeken, morgen wordt een laaaange dag
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
Slaap lekker Jofu en tnx!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah goed, ik ga m'n bed opzoeken, morgen wordt een laaaange dag
[..]
ik lasA dirty mind en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
[..]
ik lasme 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik las hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat knetter er is uit geknetterd denk ik...
Geef Knetter even een momentje om terug te komen.quote:
Internet/Laptop faal *quote:
Ze belde net... haar internet ligt eruit... ze is opzoek naar de routerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat knetter er is uit geknetterd denk ik...
internet/laptop/129383quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Internet/Laptop faal *
* omcirkelen wat van toepassing is
Misschien horen we het zo...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Internet/Laptop faal *
* omcirkelen wat van toepassing is
Ik weet zeker dat het 1 van die 2 isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Misschien horen we het zo...Zou ze de microfoonstekker in de cd-rom speler hebben gedaan?
zou best goed kunnen, we hebben het over knetterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Misschien horen we het zo...Zou ze de microfoonstekker in de cd-rom speler hebben gedaan?
Dat is echt een ideaal systeemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
Wel tof van Viro dat als er een DJ uitvliegt oid zijn muziek t overneemt.![]()
of het water ververst bij de Visjes screensaverquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ze belde net... haar internet ligt eruit... ze is opzoek naar de router
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |