Ja, ik had mn kortste jurkje aan met inkijk alles, ik dacht het is nu of nooit en hopelijk heb ik een man. Nou die man had ikquote:
Hoezoquote:
MIjn instructrice ging niet mee toen ik af ging rijden, alle drie de keren niet. En ik had met die man wel een leuk gesprek over koetjes en kalfjes en alles. Leuke vent was dat. Ik zal hem nooit meer vergeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een man gehad, de ene was een lul, de andere was echt chill.
Maar ik had ook een instructrice, dat hielp ook, want die was heel de tijd met die examinator aan het lullen. Heb maar een paar woorden gezegd tijdens het afrijden
Pics (van jou natuurlijk)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik had mn kortste jurkje aan met inkijk alles, ik dacht het is nu of nooit en hopelijk heb ik een man. Nou die man had ik
Jamaar, ik zei net dat ik om 21:30 an mijn verslagen ging werkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef yosander het volgende:
Klinker!!
Je moet meer gaan posten, de 2,2 per minuut moet je nu minimaal aanhouden!!
Oohquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar, ik zei net dat ik om 21:30 an mijn verslagen ging werken
Waarom zou je instructrice/instructeur niet meegaan met het afrijden? Kan je alleen maar iets van lerenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo
[..]
MIjn instructrice ging niet mee toen ik af ging rijden, alle drie de keren niet. En ik had met die man wel een leuk gesprek over koetjes en kalfjes en alles. Leuke vent was dat. Ik zal hem nooit meer vergeten.
Ook goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb daar geen foto van.Wel van een ander jurkje alles.
Wawatwat NEE, ik ga NU aan mijn verslagen werken johnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Dan moet je nu ± 330 posts maken
.
Waarom wel? Ze kan me toch niet helpen ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Waarom zou je instructrice/instructeur niet meegaan met het afrijden? Kan je alleen maar iets van leren
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Ook goed
Na een paar pilsjes kijk ik niet meer zo nauw
Sander is de naam, aangenaamquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wawatwat NEE, ik ga NU aan mijn verslagen werken john
[..]
Waarom wel? Ze kan me toch niet helpen ofzo.
[..]
Waarom wel? Ze kan toch zeggen wat je fout deed? (Mocht het fout gaan?)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom wel? Ze kan me toch niet helpen ofzo.
[..]
Ik weet niet wat die n daar doetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Sander is de naam, aangenaam.
Nou, succes met je verslagen dan maar![]()
!
Wat voor verslag moet je maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die n daar doet
Dankje
Doet de examinator toch ook alquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Waarom wel? Ze kan toch zeggen wat je fout deed? (Mocht het fout gaan?)
Verslagen voor aankomende week, heb stage maar moet mn lessen dus voorbereiden etc etc.quote:
Da's waar! Lekker scheuren met de auto en schijt hebben aan de regels (niet altijd natuurlijk, alleen als er niemand anders op de weg is)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet de examinator toch ook al
Ach ik heb hem nu en daar gaat het om!
Ik had een tractor, schoot niet op...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef Joosterd het volgende:
Rijbewijs binnen 1 week gehaald. Had natuurlijk al veel geoefend vroeger in mijn cabrio trap auto.
Joosterd baasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef Joosterd het volgende:
Rijbewijs binnen 1 week gehaald. Had natuurlijk al veel geoefend vroeger in mijn cabrio trap auto.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Da's waar! Lekker scheuren met de auto en schijt hebben aan de regels (niet altijd natuurlijk, alleen als er niemand anders op de weg is)
autobahnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Da's waar! Lekker scheuren met de auto en schijt hebben aan de regels (niet altijd natuurlijk, alleen als er niemand anders op de weg is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |