En 10quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Jury![]()
The Firm![]()
The Devil's Advocate![]()
A Time To Kill![]()
Michael Clayton![]()
Erin Brockovich![]()
Runaway Jury![]()
The Rainmaker![]()
The Pelican Brief![]()
A Few Good Men![]()
My Cousin Vinny![]()
quote:
De rechtse acteur was ook heel beroemdquote:Op zondag 5 juni 2011 15:33 schreef Hulkio het volgende:
Paul Newman... maar geen idee van de titel...
quote:
1974 valt toch wel meequote:Op zondag 5 juni 2011 15:44 schreef FireFox1 het volgende:
1 van de weinige "oude" films die ik wél heb gezien
Och, alles van voor 1980 noem ik ondertussen toch wel oud. Alles van voor de jaren 50 noem ik heel oudquote:
Nee, dat was de enige nav het plaatjequote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je nu ook nog andere films met hem weet
quote:
quote:Yul Brynner (5'10") was concerned to make sure he always appeared substantially taller than Steve McQueen (5'9 1/2"), to the point of making a little mound of earth and standing on it in all their shots together. McQueen, for his part, casually kicked at the mound every time he passed by it.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef De-Sombrero het volgende:
Somebody up there likes me , The Blob, Papillon
Ik dacht er niet echt bij naquote:Op zondag 5 juni 2011 16:58 schreef De-Sombrero het volgende:
Correct!
Dacht eigenlijk dat je hem wel in 1 keer zou hebben, door de tekst Sternwood.
Trivia van welke filmquote:A deleted subplot followed Statler & Waldorf who turned up at various points in the movie to comment (and heckle) the main action.
quote:
Misschien voelt hij zichzelf dan meer een gangster?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef Robby87 het volgende:
Wat doet die dollar-teken achter Sombrero zijn naam?
quote:
Nu is ie echt Gangstaquote:
Ik kan tegenwoordig niks meer van tinypic zienquote:
Ja, ik zag laatst een link van een andere uploadsite, welke was dat? Dan knal ik hem daar op.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig niks meer van tinypic zien
imgur.comquote:Op zondag 5 juni 2011 17:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, ik zag laatst een link van een andere uploadsite, welke was dat? Dan knal ik hem daar op.
Thanksquote:Op zondag 5 juni 2011 17:20 schreef Baszh het volgende:
Tinypic wil bij mij steeds ook niet uploaden, gebruik nu plaatjesupload.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |