Da's nepquote:
Kut, en nuquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik nu dat jij een VROUW nodig hebt om jouw probleempjes op te lossen?
Maar oh wee als jij een dag te laat bentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
Ik ontdek net dat ik van de belastingdienst nog een definitieve berekening kinderopvangtoeslag 2009 moet krijgen.
Jawel, 2009. Gelukkig kennen ze geen tijdsdruk daar.
Waar aan het water liggen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er morgen mee?
Lekker aan het water liggen en gewoon genieten van de zon![]()
Of wordt het morgen weer kutweer
Ik probeer d'r steeds m'n crib in te lokken. Als dat lukt gaat het me verder ook wel lukkenquote:
Die kennen ze wel, maar alleen als ze mogen innenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
Ik ontdek net dat ik van de belastingdienst nog een definitieve berekening kinderopvangtoeslag 2009 moet krijgen.
Jawel, 2009. Gelukkig kennen ze geen tijdsdruk daar.
Dan moet je rente betalen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar oh wee als jij een dag te laat bent
Zij ook als ze te laat zijn hequote:
Mij is verteld dat het morgen gaat regenenquote:
Klaag ze aanquote:
Yeah, dat gaat vast niet lukken. Ze hebben vast ergens een voorwaarde waarin staat dat het zo en zo lang mag durenquote:
Die bloedhonden?quote:
Nee johquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is verteld dat het morgen gaat regenen
Brief naar de minister sturen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, dat gaat vast niet lukken. Ze hebben vast ergens een voorwaarde waarin staat dat het zo en zo lang mag duren
Jan Ceesquote:
Misschien een excuus zodat niemand met je hoefde af te sprekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is verteld dat het morgen gaat regenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |