quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Vast wel iemand die je wil helpenquote:
De zon is onder. Ga naar buiten!quote:
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Tijn
zou dat werkenFf proberen ... mijn printer moet ik toch maandag naar de verkoper brengen.. is al uit de garantie
Tenzij Macquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja tuurlijkcontrol c control v werkt altijd
![]()
Balen
Vast welquote:
Tuin op 't zuiden. Immer in die Sonne..quote:
Ik heb 't al bloedheet en het helpt nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je het zelf warmer krijgt dan is het lekker fris
Wie werkt daar nu mee?quote:
Hey Tijn wat waren eigenlijk precies je verwachtingen van het begin (je vond het een beetje tegenvallen schreef je hier). Was het gewoon nog wat ongemakkelijk?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkben niet zo goed in dat soort dingen inschatten. Ik vond het aan het begin wel een beetje tegenvallen. Ik vind haar iig wel leuk. Leuk genoeg om nog eens af te spreken.
Zal sowieso wel balen zijn de hele dag binnen zitten met dit weer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't al bloedheet en het helpt niet
Nope.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt de tuin niet gezien volgens mij he?
Ja, het is best raar om met iemand te chatten en daarna IRL te ontmoeten. En het was aan het begin best wel een beetje engquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey Tijn wat waren eigenlijk precies je verwachtingen van het begin (je vond het een beetje tegenvallen schreef je hier). Was het gewoon nog wat ongemakkelijk?
Ja, dat is het. Gelukkig kan ik na het weekend gewoon naar buiten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal sowieso wel balen zijn de hele dag binnen zitten met dit weer.
Dat heeft een andere redequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Maar jouw kroeg is sowieso leuk
Ah lekker, medicatie dan klaar? Hoelang moest je binnen zitten dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Gelukkig kan ik na het weekend gewoon naar buiten.
Zo goed als. Dikke laag zonnebrand en zo. Ben twee weken niet in de zon geweest nuquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah lekker, medicatie dan klaar? Hoelang moest je binnen zitten dan?
Ookals hij onder is?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Tuin op 't zuiden. Immer in die Sonne..
Leuk personeel ook hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Maar jouw kroeg is sowieso leuk
Do tell!quote:
Dat valt een beetje tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |