abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97754255
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Jouw keuze. Er zijn ook genoeg geitewollensokken figuren die hun kinderen naar een antroposofische school sturen.

Wat moet gemiddeld NL daarmee?

Als jij er blij mee bent, so be it. ^O^
Daar koopt NL af en toe een schilderij van
pi_97758784
Een dikke 48" plasma hoort toch in een sociale huurwoning thuis, met 18% rente op jaarbasis bij de Wehkamp. Niet in een net Wassenaars vrijstaand woonhuis.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_97760163
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:29 schreef draaijer het volgende:
Daar koopt NL af en toe een schilderij van
Zoals gezegd: Als jij daar blij mee bent...
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_97760243
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef intoxicated het volgende:
Een dikke 48" plasma hoort toch in een sociale huurwoning thuis, met 18% rente op jaarbasis bij de Wehkamp. Niet in een net Wassenaars vrijstaand woonhuis.
Plasma hoort nergens thuis. Behalve in een 'net Wassenaars vrijstaand woonhuis.'.......
  zondag 5 juni 2011 @ 22:00:26 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_97760494
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef intoxicated het volgende:
QFT

Bovendien heb ik geloof ik al eens gepost dat iemands IQ omgekeerd evenredig is met de diagonaal van zijn beeldbuis.
The End Times are wild
pi_97760702
Mjah dat zijn gewoon mensen die liever fijn wonen en voor de rest pauperspul hebben. Van die mensen die een villa hebben met een 25 jaar oude Volkswagen Jetta voor de deur.

Maarja aan de andere kant, dat is wel veel beter dan in een volksbuurt wonen met een BMW 5 en een flatscreen :') .
pi_97761200
Haha.... wat een plasma haters hier :')

Als je werkelijk gelooft dat je oude maar dure CRT stijlvol is zoals DS4 en gelooft dat alleen wajongers een 50" plasme thuis hebben staan moet je misschien even naar de winkel toe gaan en kijken hoe fantastisch zo'n apparaat in werkelijkheid is. Beter even te kijken voor een Panasonic plasma en anders als tweede en derde keuze naar een LG of Samsung.... maar goed.... veel plezier met je uitgerangeerde Loewe Opta, de echte liefhebber luistert tenslotte ook nog na een pentode versterker _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_97761300
Aan de andere kant, je bent pas baas als je genoeg geld hebt voor allebei.
pi_97761331
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef LXIV het volgende:
Bovendien heb ik geloof ik al eens gepost dat iemands IQ omgekeerd evenredig is met de diagonaal van zijn beeldbuis.
Dat is dan weer jammer... Ik had van jou beter verwacht.
pi_97761735
Zonder gekheid... ik kan een grote LCD best waarderen, maar ik vind het zo ongepast dat mensen die van de bijstand leven ze ook kopen :')
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zondag 5 juni 2011 @ 22:26:21 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97762223
Ach, dat moeten die mensen weten. Ik ben ook wel blij met onze mega LCD. Het is de eerste keer dat ik geld aan een TV uitgaf, zelf had ik geen TV. Ik kijk ook zelden. Maar ik vond dat mijn vriendin het wel verdiende na vele trouwe jaren.

Het stoort me alleen mateloos dat ze nooit de moeite neemt om het digitale HD-kastje te gebruiken, zodat we toch nog low definition zitten te kijken. ;(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97762307
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef intoxicated het volgende:
Zonder gekheid... ik kan een grote LCD best waarderen, maar ik vind het zo ongepast dat mensen die van de bijstand leven ze ook kopen :')
Ja man. En die mensen gaan ook wel eens op vakantie, Of naar de Efteling. Ze gaan ook wel eens uit eten. Of naar de bioscoop. Of bowlen. Of poolen. Of naar het cafe. Of gewoon een kopje koffie drinken ergens....

Wat is je punt gast?
pi_97763003
Misschien moeten ze maar gaan werken voor die luxe.
  zondag 5 juni 2011 @ 22:38:15 #64
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_97763058
quote:
Die hebben genoeg tijd om voor de tv te hangen dus een grote tv is dan wel een pre voor hen.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_97763193
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef intoxicated het volgende:
Misschien moeten ze maar gaan werken voor die luxe.
Wie?

Die mensen waarover je net klaagde dat die ze al hebben hangen?

:W
pi_97764137
Ik zou wel zo'n oud B&O crt tv'tje willen hebben. Hendig sjiek ontwerp en tv kijken doe ik toch zelden dus beeld boeit me niet zo.

Alleen dan zwart ;)
pi_97764209
quote:
Een LCD van 37"/42" is even duur als een crt van 28"/32" 5/10 jaar terug. Dus zo vreemd is het niet.
pi_97764773
De Philips helm TV :)

Check die RC, Luke Skywalkers lichtzwaard is er niets bij :D
De wieltjes _O-
Gewoon uberkoel Nederlands design w/
I'll sing you a lullaby.
pi_97764786
En betaalbaar :+
I'll sing you a lullaby.
pi_97765229
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:17 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat kan ik onderschrijven. Ik heb in mijn studentijd bijgeklust als "PC reparateur" (In die tijd was dat nog een redelijke business ja ;) ). Als je de PC van een oud vrouwtje die van een schamel AOW-tje leefde repareerde kreeg je zo 20 gulden fooi.
Als je dan in de villawijk (Berg en Bos, Apeldoorn) kwam, gingen ze nog mekkeren over een klus die in 3 kwartier klaar was, terwijl ik altijd minimaal één uur rekende (en daarna per kwartier).
Dan wilden ze minder betalen... 5 gulden bezuinigen enzo :')
lol daar woon ik, ik merk het ook aan de mensen hier.. Ben zelf echter geen gier
pi_97776054
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:11 schreef xenobinol het volgende:

Als je werkelijk gelooft dat je oude maar dure CRT stijlvol is zoals DS4 en gelooft dat alleen wajongers een 50" plasme thuis hebben staan moet je misschien even naar de winkel toe gaan en kijken hoe fantastisch zo'n apparaat in werkelijkheid is.
Jij leest niet zo goed.

Ik schreef dat het stijlvoller is om een oude CRT te hebben staan in een fatsoenlijke woning waar gewoon kwaliteit in is geparkeerd en alles op een fatsoenlijk niveau staat, dan een 65" plasma te parkeren in een goedkoop kuthuisje met goedkope inrichting...

Dat laatste straalt gewoon uit dat je een überpauper bent en dat lijkt mij voor jou dan inderdaad weer een vervelende conclusie, maar van de andere kant... het besef mag bij jou ook wel eens doordringen.

Voor de nieuwe woning is overigens bij ons een 55" Samsung (D8000) voorzien. Grote woonkamer vraagt om een grote tv (en 55" is dan weer meer dan zat, ging eigenlijk voor een 52").
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:36:57 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97776179
Ik zie dat hier in de regio wel meer, een klein (< 50cm) scherm in de woonkamer of helemaal geen TV in de woonkamer maar eentje in een bij-kamertje en dan veelal inderdaad nog met zo'n bolle kap aan de achterzijde en het ziet er toch wel apart uit moet ik zeggen.
Niet dat hun ermee zitten, die kijken amper tot nooit TV en besteden hun geld liever aan andere zaken, dat blijkt wel als je kijkt naar andere bezittingen voor de deur bijvoorbeeld. ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 10:00:22 #73
346852 GeefZonNu
Waar is de zomer?
pi_97776650
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef pberends het volgende:
Wie vindt het ook opmerkelijk dat als je op Funda kijkt naar huizen boven een half miljoen dat je vaak apparatuur tegenkomt wat niet bepaald bij het budget van het huis past?

Ik heb dan het vaak over extreem kleine LCD-schermen als tv in de woonkamer, of zelfs die van ouwe beeldpuisten, of PC's van meer dan 10 jaar oud.

Wtf is de deal met dat? Woon je godverdomme in een huis van een half miljoen of meer, probeer dan ook een klein beetje geld uit te geven om bij de tijd te blijven. Van die duizenden euro's aan hypotheekrenteaftrek in het jaar mag je toch wel wat meer verwachten.
Heel simpel, in veel gevallen staan die spullen al ergens anders en deze spullen staan er voor de foto`s / beeld geven van de inrichting etc :)
pi_97776991
quote:
Voor de nieuwe woning is overigens bij ons een 55" Samsung (D8000) voorzien. Grote woonkamer vraagt om een grote tv (en 55" is dan weer meer dan zat, ging eigenlijk voor een 52").
De afstand van je bank/stoel tot de TV is 6 meter?

Dat is namelijk de kijkafstand bij een tv van dat formaat. Althans bij een uitzending in 720P.
FullHD mag je er ook 2,2 meter vanaf zitten, maar dan hebben we het dus over 1080P.

Ik gok zomaar dat jij er geen 6 meter vanaf zit en dus is die TV ook ridicuul, want op een paar zenders na is er niets in 1080P op TV. Ja DVDtjes ja, maar dat is voor het plebs uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door vosss op 06-06-2011 10:26:19 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97777089
Ow en de zenders die geen 1080P uitzenden doen dat ook niet op 720P, dus feitelijk zou je er nog verder vanaf moeten zitten als je naar SBS6 kijkt om maar iets te noemen :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')