quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wie ben ik om jou te wijzen op de correcte spelling.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef cutebutitisdefinately het volgende:
In before je hebt Definitely onjuist gespeld.
ik ook. ik ga maar Unknown kijken.quote:
Zit bij mijn ouders en daar is weinig te doen. Ben ik eindelijk weer eens bij mijn ouders sinds acht weken, zijn zij naar een verjaardag. Zoveel houden ze van me.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ook. Is n8n online? Dan ga ik nog maar wat aan fok mobile werken :")
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef n8n het volgende:
Grid high ynuhh very high, grid ff tandje bijzetten
plottwist: ynuhh haar ouders zijn de schoonouders van lot!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zit bij mijn ouders en daar is weinig te doen. Ben ik eindelijk weer eens bij mijn ouders sinds acht weken, zijn zij naar een verjaardag. Zoveel houden ze van me.
Ben blij dat ik tegenwoordig in de stad woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |