Porsche1, hoe traceerde ze jou toen. Met dat verhaal van die foto's in de trein etc..quote:
Je hebt toch maar mooi de OP leeggehaaldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef einzeinz het volgende:
De reacties van jullie zijn altijd zo grappig!
Ik niet. Twitter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef Swomp het volgende:
Komop mensen wie heeft er twitter ?
@politie graag
Dat denkenquote:
thx.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Strekking van de OP door TS:
Een vriend en ik zijn van plan om een aanslag te plegen op de Eiffeltoren.
Heeft iemand tips hoe we dit het beste kunnen doen? We zaten te denken om er met een vliegtuigje onderdoor te vliegen maar 1 van ons zit erin. Wie heeft er tips?
IP adres enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Porsche1, hoe traceerde ze jou toen. Met dat verhaal van die foto's in de trein etc..
Weet je wat echt kut zou zijn voor TS, wat we dus niet gaan doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
TS, reken er maar op dat dit nog een staartje krijgt.
Pffff nog maar een keer dan:quote:
Bazen hebben geen Fok. Maar hier zitten we dan toch maar met z'n allen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik niet. Twitter.
Bazen hebben geen twitter.
Je ui is tof!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Bazen hebben geen Fok. Maar hier zitten we dan toch maar met z'n allen.
En in de gebruiksvoorwaarden van Fok staat dat ze altijd alle medewerking zullen verlenen aan de politie!quote:
Echt bazen hebben wel FOK!, jullie zijn gewoon sukkeltjes die mij adoreren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Bazen hebben geen Fok. Maar hier zitten we dan toch maar met z'n allen.
Vandaar konden ze mij ook eerst vinden na een topic op FOK!.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En in de gebruiksvoorwaarden van Fok staat dat ze altijd alle medewerking zullen verlenen aan de politie!
IDD!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar even serieus. De kans dat de AIVD hier inmiddels al meeleest is best groot. Waarschijnlijk krijgen ze realtime steeds de nieuwe Google resultaten met verdachte keywords.
En de provider zal in zo'n geval ook niet aarzelen om de politie gelijk de adresgegeven te overhandigenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En in de gebruiksvoorwaarden van Fok staat dat ze altijd alle medewerking zullen verlenen aan de politie!
Bedankt dat je het nog een keer speciaal voor mij wou posten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Pffff nog maar een keer dan:
Strekking van de OP door TS:
Een vriend en ik zijn van plan om een aanslag te plegen op de Eiffeltoren.
Heeft iemand tips hoe we dit het beste kunnen doen? We zaten te denken om er met een vliegtuigje onderdoor te vliegen maar 1 van ons zit erin. Wie heeft er tips?
PICS!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Topic met cache-inhoud doorgemaild naar landelijke politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |