or it didn't happen.quote:

Je plaatje is kapot.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
Boekje voor TS:
[ afbeelding ]
Deze is wel HEEL erg fout!

Wat dat betreft is google wel enorm snel. Als de OP er een paar minuten langer had gestaan, had google het al in de cache opgeslagenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar even serieus. De kans dat de AIVD hier inmiddels al meeleest is best groot. Waarschijnlijk krijgen ze realtime steeds de nieuwe Google resultaten met verdachte keywords.

Je pic werkt niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
Boekje voor TS:
[ afbeelding ]
Deze is wel HEEL erg fout!

Koop de Eiffeltoren, werp 50 cent naar Sarkozy. Leg dan de Eiffeltoren op de grond en ga erop stampen. Sarkozy natuurlijk helemaal flippen, zo van: "Mijn Eiffeltoren, wat doe je?". Dan zeg jij "ik heb hem toch van je gekocht?"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Bouw een nieuwe Eiffeltoren en vervang hiermee de echte. Vervolgens blaas je de namaak op.
De politie kan je dan niks maken, want je hebt die toren toch zelf gemaakt!

Dat inderdaad!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Koop de Eiffeltoren, werp 50 cent naar Sarkozy. Leg dan de Eiffeltoren op de grond en ga erop stampen. Sarkozy natuurlijk helemaal flippen, zo van: "Mijn Eiffeltoren, wat doe je?". Dan zeg jij "ik heb hem toch van je gekocht?"

Wat is het?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Swomp het volgende:
Uhm ts...
http://www.google.nl/#q=a(...)3f5&biw=1366&bih=677

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Swomp het volgende:
Uhm ts...

Die gooit er een slotje op...quote:

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Swomp het volgende:
Uhm ts...

Rijmt bijna.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Leest aivd nu mee?
Dat rijmt!
Goedenavond AIVD. Ik ga zo voetbal kijken!
Groetjes Christian Eriksen.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Het_Biertje het volgende:
holyshit mijn ouder belden net terug dat er bij de eiffeltoren een ontruiming gaande is!

WTf man?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Het_Biertje het volgende:
holyshit! mijn ouders belden net terug dat er bij de Eiffeltoren een ontruiming gaande is!

Ach, je kan het achteraf allemaal teruglezen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik zo moet gaan.

(H)quote:

Boeiuh, TS is toch al opgepakt. Zo veel spannends zal er dus niet meer gebeuren!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik zo moet gaan.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De AIVD toen ze Porsche1 zijn UI zagen.

Ik denk eerder dat hij zo stil is omdat hij al op de vlucht is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Boeiuh, TS is toch al opgepakt. Zo veel spannends zal er dus niet meer gebeuren!

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De AIVD toen ze Porsche1 zijn UI zagen.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij zo stil is omdat hij al op de vlucht is.
Zo, wat zal die gast balen zeg, dat hij dit topic heeft aangemaakt. Dat ze hem maar oppakken, hij leek aardig serieus.

Volgens mij had ie die sowieso al niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef -Datdus- het volgende:
Hij heeft ook heel zn profiel weggehaald?

Vertel of is justitie er nog mee bezig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb wel wat ervaring met dit soort zaken, TS je kunt me altijd even PM_en voor wat advies

Als ik op de vlucht zou zijn. Dan zou ik gewoon met mijn telefoon om te posten in mijn hand rennen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij zo stil is omdat hij al op de vlucht is.
Zo, wat zal die gast balen zeg, dat hij dit topic heeft aangemaakt. Dat ze hem maar oppakken, hij leek aardig serieus.

Dat zijn de echtequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik op de vlucht zou zijn. Dan zou ik gewoon met mijn telefoon om te posten in mijn hand rennen.

Ik bekijk dit topic, ben ik nu de lul?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn mensen om minder van hun bed gelicht door de politie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |