met alle liefde maar geen idee wat en hoequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi snel, kan je svp de OP nog even aanpassen, danke.
Zie posting nr. 105 van Osvaldo2, gewoon alles vervangen door deze .....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef Ransjih het volgende:
hen bij edit gekeken maar zie niks waar ik wat mee kan, ik had op een van jullie moeten wachten
sorry, reflex
Never mind, doe we het gewoon in de volgende ....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:42 schreef Ransjih het volgende:
is echt compleet frans voor iemand die alleen kan mailen en chatten
digidoos hier
Je kunt het ook aan een mod vragen, in de FB.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef Ransjih het volgende:
als iemand een keer een uitleg wil schrijven kan ik tzt proberen, heb tenslotte ook eens voor het eerst een nieuwe geopend
Het is echt heel simpel, volgens mij hoef je in je edit, slechts één regel te vervangen ....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef Ransjih het volgende:
als iemand een keer een uitleg wil schrijven kan ik tzt proberen, heb tenslotte ook eens voor het eerst een nieuwe geopend
1 regel? welek? dan kijk ik evenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is echt heel simpel, volgens mij hoef je in je edit, slechts één regel te vervangen ....
even kijkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is echt heel simpel, volgens mij hoef je in je edit, slechts één regel te vervangen ....
Volgens mij alleen dit stukje:
url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/25/1306346055-740.jpg]afbeelding[/url
haakjes weggelaten, maar hier staat het plaatje dat je moet vervangen.
De cap van de bewoners. 2e regel vervangen door mijn cap.quote:
Laat maar Ran, komt goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Ransjih het volgende:
lief van jullie maar een cap is voor mij een plaatje, ik kan er verder niks mee
Zo simpel mogelijk, hoop ik .....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Ransjih het volgende:
lief van jullie maar een cap is voor mij een plaatje, ik kan er verder niks mee
geen probleem, even begin haakjes terug zetten [ en eindhaakje .... ]quote:
Nog een [ voor de [url ... en een ] achter /url] en je bent er ......quote:
nopequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:14 schreef snetje het volgende:
probeer eens een spatie tussen de [[ en ]] ...zo misschien [ [ ] ] ?
SL? Ik heb gewoon beeld maar er gebeurt niks.quote:
ow dan zal ik maar verversenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
SL? Ik heb gewoon beeld maar er gebeurt niks.
Maar ik ben zo rozig van de zon dat ik lekker ga bankhangen en zappen. Fijne avond allemaal.
leuk om te lezen, van mij hoeft david niet weg, daar is nog wel verhaal mee te makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef itsme het volgende:
Las net op die ene BB site ioff.de in de bewoners topics en wat genoot ik toen ik eerst Lisa's topic las en daar ik allemaal negatieve reacties vond. iedereen heeft een schijt hekel aan dat kind gekregen.![]()
Niet alleen dat, ik ging ook naar die van lullo Timmy en daar was het misschien nog erger. Kan ik begrijpen. wat is dat een vuilak zeg. met die shag en de volgende dag zo schijnheilig doen. ook fabienne is niet meer zo popie.heeft te maken met dat zij ook het huis schijnen op te zetten tegen Jezus, ben even zijn naam kwijt. Hun slaapkamer wordt het kantoor genoemd.
Ook zag ik veel reacties op de poll dat mensen baalden dat ze al op David gestemd hadden daar ze anders op Timmy zouden stemmen.
Net de uitzending van gisteren gezien. Jordan weg. Die hele hond was dus voor niets. nou ja was ook een heel klein hondje.![]()
Wat geniet ik als het Timmy of Lisa is die weg moeten maar dat zal wel niet. David heeft geen rol meer. Nu hebben we alleen nog maar lelijke kerels in het huis. Die walgelijke Rene b.v![]()
Of er komt een mooie vrouw in ipv Jordan. Hoop het.
yep .. gelijk al toen Jordan weg ging...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef Ransjih het volgende:
is daggy zoveel uitbundiger sinds jordan weg is? of lijkt dat maar zo
is ook rustiger maar nog 10x meer te zien dan bij sstquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef itsme het volgende:
Ik vind het al wat saaier de laatste tijd dus ik hoop ook dat David niet weg gaatmaar het ziet er niet goed aus. Het is inderdaad wel zo dat hoe langer je kijkt hoe meer je de slechte eigenschappen van de mensen ziet.
![]()
Het schijnt ook zo te zijn dat mensen willen dat ze wat meer shit van timmy en fabienne laten zien. Ja dat weten we natuurlijk, hoe sommige heel erg beschermd worden.
Vind dat in Duitsland wel enorm opvallend hoor. Wow. Val en Jordan en ook Lisa met allerlei extraatjes maar ook door de stem. Die geeft echt zijn mening door. Vond het wel mooi hoe ze weer lieten zien wat Lisa echt had gezegd.
Fabienne is altijd druk bezig om geen mening te hebben maar ze was er bv wel bij toen met die shag maar ging snel weg.
Ook schijnt het dat zij graag naar huis wilde (wil?) maar dat Timmy dat echt niet wil of zo?
Tot nu toe mag ik Yasmin ook wel. heb een bloed hekel als een groep tegen 1 persoon gaat. Mooi om te zien he, Was zo in SS en nu ook hier weer. Een groep heeft perse een gezamelijke vijand nodig. Hoe heet ze Ingrid, waait met alle winden mee. beetje dom maar heb geen hekel aan haar zoals ik dat bij sommige anderen heb.
O en wat irritant dat BB niets heeft gedaan met het feit dat ze elkaar hun geheim vertellen. Hoop dat Jordan thuis inziet hoe dom ze was met haar laatste actie. Mooi dat Cosimo het niet wilde doen.
Volgens mij omdat hij toen heel erg heeft gesproken tegen dat samenzweren. Dan kan hij nu moeilijk ook mee gaan doen. David en Cosimo waren daar toen ook al tegen en lieten dat ook weten.quote:
U riep?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef beequeen het volgende:
Lieve itsme, het zijn bijna allemaal nare mensen imho. Rajo en Ingrid zijn mijn favo's, misschien ook wel Jasmin. Maar het hokje doet zijn best om mensen tegen elkaar op te zetten omdat het echt niks is. BB11 fail.
Edit: Roevka is het niet met me eens.![]()
Ja hij is ook niet gek natuurlijk. Ziet de bui al hangen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Ransjih het volgende:
huh? cosi tegen david: je bent nog niet rijp om weer naar buiten te gaan
hij lijkt al in een dip te zitten met de idee dat david zou moeten gaan
Lijkt goed te doen..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:14 schreef Ransjih het volgende:
loopt die wel door? bb buffert enorm
is het wachten nu op sanctie?
Ze moeten alle brieven inleveren?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Ransjih het volgende:
heeft val een streek uitgehaald?
een brief van lisa is weggehaald en ingeleverd?
daar is ze niet blij mee
maar heb het gevoel dak iets mis
en jankt ook niet? Ik val flauw. Noteer even.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Ransjih het volgende:
lisa is niet kwaad, ff noteren mensen : NIET kwaad
quote:Standbild seit vielen Minuten. Liegt am Rauswurf von René weil er Andeutungen auf Hitler gemacht hat heute Nachmittag.
René wurde per Sprechzimmer rausgeworfen!
dat is wel heel erg streng ...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ja, ik las het net ook op een duitse website. Rene heeft met twee vingers een Hitler snorretje nagedaan... Was grappig bedoeld...
Hij mocht niet eens afscheid nemen van de andere bewoners...
Ja bart=snor... Eigenlijk allebei, gezichtsbeharing...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef itsme het volgende:
Een hitler snor ken ik maar een hitler baard? of is baard een snor in Duits.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef itsme het volgende:
Ha. Nu heeft Yasmin dat finale ticket weer?![]()
![]()
Ja, dit was volgens mij alles. Gewoon een flauwe grap...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef itsme het volgende:
dit is het toch niet?
want dan heeft hij zijn vingers verkeerd?
[ afbeelding ]
alweer nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef akveor het volgende:
Hmm een feestje zal er vanavond wel niet meer in zitten dan zeker?
Ben ook bang van niet... Hoewel sommigen zo te zien nu wel een stevige borrel kunnen gebruiken...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef akveor het volgende:
Hmm een feestje zal er vanavond wel niet meer in zitten dan zeker?
Thanks..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef itsme het volgende:
OMG/ Heb net de video gezienen vind het wel heel erg overdreven dit. Maar goed, hij stond bij mij op 1 als eikel dus I don't mind.
![]()
http://www.bb-unzensiert.de/#!news
Daggy gaf ook al aan dat ze had gezien dat op het moment dat Rene het gebaar maakte hij zichzelf al realiseerde dat hij verkeerd had gehandeldquote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geloof niet dat het om dat gebaar gaat, volgens mij is er meer gezegd, mogelijk over of tegen Barry ??
Maar het gaat wel hard hier met vertrekkende bewoners, verstehst du ?
Ik ga deze Neanderthaler in ieder geval niet missen ....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja maakt niet veel uit ze pleuren er zo weer een heel regiment in... doen ze niet moeilijk over. Vorig jaar 32 in een dikke 200 dagen. Zelfs Cora kwam vorig jaar na een paar dagen weer terug nadat ze het huis vrijwillig had verlaten.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geloof niet dat het om dat gebaar gaat, volgens mij is er meer gezegd, mogelijk over of tegen Barry ??
Maar het gaat wel hard hier met vertrekkende bewoners, verstehst du ?
Ik ga deze Neanderthaler in ieder geval niet missen ....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhw! kan dat ook nog ... nou! dan zie ik Jordan nog wel weer terug komen als David weg isquote:Op zondag 5 juni 2011 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ja maakt niet veel uit ze pleuren er zo weer een heel regiment in... doen ze niet moeilijk over. Vorig jaar 32 in een dikke 200 dagen. Zelfs Cora kwam vorig jaar na een paar dagen weer terug nadat ze het huis vrijwillig had verlaten.
Okay, en met hoeveel waren ze dan begonnen ?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ja maakt niet veel uit ze pleuren er zo weer een heel regiment in... doen ze niet moeilijk over. Vorig jaar 32 in een dikke 200 dagen. Zelfs Cora kwam vorig jaar na een paar dagen weer terug nadat ze het huis vrijwillig had verlaten.
David kruipt al bijna boven op Cos... die hem volgens mij al een beetje beu wordt ...eerder vanavond begon David alweer over Jordan waarop Cos zei dat hij het niet meer over haar wou hebben ...quote:Op zondag 5 juni 2011 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, met name bij David ....
[ afbeelding ]
Ze begonnen met 2 keer 7 bewoners oid. Arm en rijk. Rijk wist dat arm bestond maar omgekeerd niet.Klaus kwam er een week na het begin in. Ik vond dat ook een erg leuke BB. M'n eerste Duitse.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, en met hoeveel waren ze dan begonnen ?
En die Klaus, waar iedereen het op de chat maar steeds over heeft, die kwam er ook later pas in ?
Hij is echt bang dat ze zijn positie in het huis kapot gemaakt heeft bij de kijker. Denk ook wel dat dat zo is.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
David kruipt al bijna boven op Cos... die hem volgens mij al een beetje beu wordt ...eerder vanavond begon David alweer over Jordan waarop Cos zei dat hij het niet meer over haar wou hebben ...
ja! een week straf was ook goed geweest... toneelhaakje dusquote:Op zondag 5 juni 2011 01:46 schreef Darklight het volgende:
Wel een beetje overdreven dat die weg moet als je dat filmpje bekijkt
Was gewoon een grapje
Mee eens, maar denk dat het dus niet alleen hierom ging ....quote:Op zondag 5 juni 2011 01:46 schreef Darklight het volgende:
Wel een beetje overdreven dat die weg moet als je dat filmpje bekijkt
Was gewoon een grapje
Ik denk alleen Beequeen, zij had het erover die woensdag in een post in topic #17 ...quote:Op zondag 5 juni 2011 02:01 schreef Darklight het volgende:
Heeft iemand dit live gezien?
Neue Pannen bei BB - Fundstücke
http://www.bb-unzensiert.de/#!a=197
ook gezien maar wist niet dat de bewoners zich zelf zagen op dat moment ... wel grappig om te zien hoe alle vrouwen zich gaan gedragen op zon moment... gaan overal aan trekken .. zit dit wel goed ..zit dat wel goedquote:Op zondag 5 juni 2011 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk alleen BeeQueen, zij had het erover die woensdag in een post in topic #17 ...
Dit schreef ze: Raar gedoe op dit moment. De tuin is gesloten, de spuit loopt niet meer.
Rare hoge fluittonn in het huis en ze zien zichzelf op het plasmascherm.
Geen idee, maar ik denk Steve en Tim, maar niet lang meer denk ik ...quote:Op zondag 5 juni 2011 01:52 schreef snetje het volgende:
waarom liggen Steve en nog iemand buiten te slapen?
nopequote:Op zondag 5 juni 2011 02:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk Steve en Tim, maar niet lang meer denk ik ...
Ja ik vind Ingrid vaak ook erg grappig een echte flapuit. Cosimo bedoelt het goed maar is wel erg serieus. Zou voor hem goed zijn dat ie los komt van David.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:24 schreef snetje het volgende:
tot nu toe vind ik Ingrid leuk ... omdat ze zelf het hardst kan lachen om der eigen stommiteiten(dat zijn de mooiste mensen) en ja Cos ook... hij kan soms heel dubbelzinnig uit de hoek komen maar hij meent het allemaal wel serieus....
Ja, maar het is allemaal een groot toneelstuk, hoop dat ie gaat maandag .....quote:Op zondag 5 juni 2011 02:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
David weer droevig in een hoekje, wat een triest figuur vind ik dat toch...
Hij heeft wel een rood, wit, blauw petje op...
Er werd ook wat gezegd wat ik niet kon verstaan.... misschien maakte dat het erger?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een poll over het vertrek van Rene... Toch verbazingwekkend veel mensen die dat terecht vinden...
======================
Big Brother wirft René aus dem Haus!
Total übertrieben! 721 Stimmen | 63%
Gute Entscheidung! 432 Stimmen | 37%
1153 Gesamt Stimmen
welke gek klikt er nu op : Gute Entscheidung!??quote:Op zondag 5 juni 2011 02:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een poll over het vertrek van Rene... Toch verbazingwekkend veel mensen die dat terecht vinden...
======================
Big Brother wirft René aus dem Haus!
Total übertrieben! 721 Stimmen | 63%
Gute Entscheidung! 432 Stimmen | 37%
1153 Gesamt Stimmen
wat een onzin om iemand door zoiets te verwijderen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 02:57 schreef spapaars het volgende:
2 video's
De snor, en de aankondiging
http://rutube.ru/player.s(...)ww.bb-unzensiert.de/
http://rutube.ru/player.s(...)ww.bb-unzensiert.de/
Misschien? Maar ik heb Barry nergens over horen klagen...quote:Op zondag 5 juni 2011 03:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daarom denk ik dat het ook niet dat het door dat filmpje komt, er is veel meer gebeurt .....
Denk dat René iets racistisch heeft gezegd tegen Barry, iets anders kan ik niet bedenken.
Mooie vondst... Ze zijn daar in Duitsland dus duidelijk een beetje overgevoelig voor dat soort "grappen". Hoewel ik deze, met alleen kennis van wat ik ervan gezien heb, wel iets erger vond dan vandaag met Rene...quote:Op zondag 5 juni 2011 03:44 schreef spapaars het volgende:
Het is niet de eerste keer dat iemand het huis heeft moet verlaten om soortgelijke reden.
Video.
http://www.vkmag.com/vide(...)ezet_na_hitlergroet/
krijg nou tiete....... let ik ff niet op....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef snetje het volgende:
Rene eruit gegooid?????
van het Duitse forum
[..]
ik verstabij barry:ik vind, er is een beetje racisme bij jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks..
Versta er geen moer van. Maar hij zegt ook iets als racismus?
http://rutube.ru/tracks/4(...)5f3930fe8cb150ec1ec4
Het zal um aan de naam liggen... vorig jaar werd er ook al een Rene het huis uitgeschopt...![]()
lisa kreeg inderdaad heel veel negatief commentaar op de chats de laatste dagen las ikquote:Op zondag 5 juni 2011 02:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
En de laatste poll over wie er maandag moet vertrekken. Toch stond David een paar dagen geleden nog op 65%, hij loopt in... Lisa is ook niet echt populair te noemen...
==============================
Umfrage: Wer soll das Haus am nächsten Montag verlassen? Teil 3
David 762 Stimmen | 47%
Lisa 437 Stimmen | 27%
Timmy 275 Stimmen | 17%
Valencia 71 Stimmen | 4%
Steve 37 Stimmen | 2%
Rayo 27 Stimmen | 2%
Fabienne 26 Stimmen | 2%
1631 Gesamt Voter
Ik ben ook niet zo sportief hoor, maar een beetje enthousiasme kan er toch wel vanaf?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:04 schreef Ransjih het volgende:
zo sport ik ook![]()
steeds sl als het ter sprake komt
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het ook op een Duitse forum plaatsen, kijken hoelang het blijft staan.
Welke chat?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:18 schreef Ransjih het volgende:
je dr zit me toch een loser op die bb chat
wel lollig om mee te lezen
cosi prbeert in elk geval de zaak wat af te leiden en op te vrolijken
tenzij het van rene geen geintje wasquote:Op zondag 5 juni 2011 13:41 schreef beequeen het volgende:
Het zijn allemaal valse zeikwijven, behalve Ingrid.![]()
Ik lees op de chat dat David eergisternacht de Hitlergroet gebracht heeft aan Cosimo. Meten met 2 maten dus.
Wie zegt dat het van David wel een grapje was dan?quote:
Hij heeft echt een tik van de molen. David is ook degene die er niet tegen kan dat z'n vriendin een scheet laat in z'n buurt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:25 schreef beequeen het volgende:
David heeft 3 jaar niet met zijn zus gesproken omdat ze ging roken.![]()
Ik heb even genoeg gehoord, wat een gestoorde gasten. Bis später.
Ja, ik lees het op de chat. Zou mij niks verbazen.quote:
Van de BBfun site. Heeft David een vriendin?quote:David : wer mich zum Freund hat, braucht keine Feinde.
Cosimo fragt, was DAvid mit Jordan wollte.
Ingrid sagt, dass er draussen eine Freundin hat und trotzdem mit Jordan geknutscht hat.
David sagt, dass Ingrid nicht mehr darüber reden soll, sie sollte diskreter sein. Er will das nicht mehr hören.
Er gebeurt ook geen fuck! Daar valt moeilijk een uitzending van te maken. Beter stoppen ze de weekend-uitzending.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daily's lijken ook wel minder te worden, helaas ......
quote:
Allemaal schauspiel, ikquote:
Ik luister echt niet meer naar die idioot. Er komt alleen maar poep uit, net als bij David.quote:
Hij is sinds gisteren heel stil, niet dat ik het erg vind, maar wel vreemd.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Ransjih het volgende:
wervelwind timmy? volgens mij kijk ik een andere BB
LOL, ligt Lisa nou tussen de mannen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sprachacrobaat Cosimo aldus de voiceover ..... verstehst du ......
Nee, hier doet de stream het gewoon. Af en toe een buffer maar dan gewoon refreshen.quote:
misschien wel, ik las het op de BB chat vanmorgenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef akveor het volgende:
Deze?
http://www.bigbrother-rad(...)PHBPDICDOGCJGMCNNKJ/
lijkt me wel de juiste maar mij te ingewikkeld om geluid uit te krijgen, je kunt er in ieder geval horen wat men ervan denktquote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef akveor het volgende:
Deze?
http://www.bigbrother-rad(...)PHBPDICDOGCJGMCNNKJ/
Het gaat er iig wel over. Luisteraars mogen reageren.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
misschien wel, ik las het op de BB chat vanmorgen
Gejat van BBfun.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef Ransjih het volgende:
flo en tim waren op slaapkamer gezichtsmasker (tim)
Mij ook. Ik heb geen zin om te cappen maar ze praat zelfs met dat ding in haar mond. Een soort fetish?quote:
ach, de een spuit, de ander poetst en wij zeikenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:00 schreef beequeen het volgende:
Val wil spuitjes zodat het minder eet en afvalt. Gaat alles met spuitjes bij die rare mensen?
in de hoop david goed in beeld te brengen? zodat ie kan blijven?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef snetje het volgende:
heel de dag alleen maar Cos en David in beeld
hetzelfde ideequote:Op zondag 5 juni 2011 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daggy alweer afgedankt ???
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, hoop dat ie morgen verdwijnt, maar ik geloof niet dat het gaat gebeuren ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |