Oh ja, krijg je dat weer. Met dyslectie kan je spaties niet zien en zo. Ik snap het.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met Lesdyctie is dat heel lastig ja!
toch vind ik sorry dak t zeg.. dat mensen die er last van hebben, het wel heel makkelijk als excuus gebruikenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met Lesdyctie is dat heel lastig ja!
Je draait goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef ElmoFan het volgende:
Meestal ben ik niet van de dubstep maar deze kan ik nog wel aan, ik hoop dat jullie dat ook hebben
Ik ook. En ik geloof van meer dan de helft ook niet dat ze echt dyslexie hebben. Het is gewoon een slecht excuus geworden. Net als dat drukke kinderen allemaal maar AD/HD hebben en zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch vind ik sorry dak t zeg.. dat mensen die er last van hebben, het wel heel makkelijk als excuus gebruiken
don't hit me pls
kloptquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef mr-green het volgende:
ok maar beste mensen een discussie als dit hoort niet op dit forum gedeelte
Mt Eden - Sierra Leone, nee dusquote:
Ik doe al zo mn best om geen taalfouten ed te maken. Ik heb zelfs een addon die laat zien of een woord fout is en dan ga ik puzzelen. Maar ik maar nu 1 fout en crap wat een posts over 1 naams foutje!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch vind ik sorry dak t zeg.. dat mensen die er last van hebben, het wel heel makkelijk als excuus gebruiken
don't hit me pls
F5?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
Maar, ik zie dus nog steeds niet welke muziek er draait, de site blijft steken op Guns N' Roses
bij mij ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
Maar, ik zie dus nog steeds niet welke muziek er draait, de site blijft steken op Guns N' Roses
Dan moet je even op pauze drukken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
Dan kan ik na ieder liedje F5'en. Daar heb ik geen zin in. Maakt ook niet uit verderquote:
Je hoeft niet te F5'en van mij?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik na ieder liedje F5'en. Daar heb ik geen zin in. Maakt ook niet uit verder
Gewoon even winamp of vlc downloaden dan de OP lezen en klaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
dit, werkt beter en snellerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:21 schreef Viro het volgende:
Mensen lees de laatste regels van de OP.
Als je dat doet zie je alle nummers in je media player en hoef je niet via de site te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |