Deze dus:quote:Op zondag 5 juni 2011 14:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mobiel, maar het is een zwart dingetje met een kannetje en kost rond de 35 euro
Lekkere koffie toch? Ik kreeg structureel complimenten voor en het smaakte meer naar zelf opgieten dan enig andere koffiezetter die ik ken.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow die maar dan met 1 knopje heb ik ook gehad
Het leek mij ook een goed idee, het bleek geen goed idee. Niet dat ik er ooit een gekocht heb, daarvoor zijn ze om te beginnen al veel te lelijk. De beleefdheid om te doen alsof er lekkere koffie uitkomt heb ik ook al vrij snel opgegeven. Maar toegegeven, als ze erin geslaagd waren om er lekkere koffie uit te krijgen was het best een goed idee geweest.quote:tot senseo me een goed idee leek
Als je zou zeggen dat dat je nieuwe uit de kluiten gewassen vibrator is zou ik het ook geloven.quote:
Dat zit met die warmhoudfunctie dan wel goedquote:Op zondag 12 juni 2011 06:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat dat je nieuwe uit de kluiten gewassen vibrator is zou ik het ook geloven.
Die heb ik ook op mijn werk, de Braun. Er komt echt lekkere koffie uit. Senseo of nespresso vind ik niet minder vies dan automatenkoffie.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat zou terecht zijn. Het moet al wel een heel slecht apparaat zijn wil het minder lekker zijn dan Senseo. En als je met de hand opgiet wordt het meestal nog een stuk lekkerder.
Helaas zijn niet alle apparaten goed, verkeerde watertemperatuur neem ik aan. Aangezien je nergens de koffie mag proeven, heb ik mijn goede niet vervangen toen die na een jaar of 12 de geest gaf. Maar hij gaf verdomd goede huistuinenkeukenkoffie. Zeker met Rosta, maar dat is ook niet meer. Hij is weer op de markt, hopelijk is er niks aan veranderd:
[ afbeelding ]
I agree! Zet nog steeds de lekkerste filterkoffie. En geloof me, ik heb er al veel geprobeerd....quote:Op zondag 5 juni 2011 09:30 schreef Erasmo het volgende:
Dit is echt de meest briljante filterkoffiemachine die ik ooit heb gebruikt:
[ afbeelding ]
De Braun Aromaster idd, wat een bazenapparaatquote:Op zondag 5 juni 2011 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zou terecht zijn. Het moet al wel een heel slecht apparaat zijn wil het minder lekker zijn dan Senseo. En als je met de hand opgiet wordt het meestal nog een stuk lekkerder.
Helaas zijn niet alle apparaten goed, verkeerde watertemperatuur neem ik aan. Aangezien je nergens de koffie mag proeven, heb ik mijn goede niet vervangen toen die na een jaar of 12 de geest gaf. Maar hij gaf verdomd goede huistuinenkeukenkoffie. Zeker met Rosta, maar dat is ook niet meer. Hij is weer op de markt, hopelijk is er niks aan veranderd:
[ afbeelding ]
Alleen hierom zou ik al een grote keuken willenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Xither het volgende:
[ afbeelding ]
DE (technivorm rebrand)
Rancilio Sivlia
Ponte Vecchio Lusso
Macap MXA bonenmaler
en een stel jaren 1950-1960 koffiemolens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |