Een Mexicaanse vrouw was dat lolquote:
Ik denk dat het vrij moeilijk is om een goed kapsel te krijgen als je een hidjab op moet.quote:
denk ik ook wel een beetje jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een Mexicaanse vrouw was dat lol![]()
[..]
Ik denk dat het vrij moeilijk is om een goed kapsel te krijgen als je een hidjab op moet.
Niet overdrijvenquote:
haar vader is een marokkaanse spanjaardquote:
Weet je wat de definitie van een moslima is?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
haar vader is een marokkaanse spanjaard, dus deels moslima ja ..
Religie is niet iets wat je erftquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
haar vader is een marokkaanse spanjaard, dus deels moslima ja ..
Naam?quote:
Afgaande op je fotoboek zou ik je toch wel doen denk ikquote:
Ik zou jou ook doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Afgaande op je fotoboek zou ik je toch wel doen denk ik
Dat weet ik toch !quote:
Tahmeena Afzal.quote:
herken ik nou photoshop?quote:
Toen ik vorig jaar een tussenlanding had in Teheran liepen er veel van dit soort vrouwen rondquote:
quote:
Hoezo latere leeftijd? Later dan wat? 4 jaar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
80% van de moslima's krijgt op latere leeftijd last van snorgroei.![]()
latere leeftijd hahahaaquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:36 schreef BMWeetje het volgende:
[..]
Hoezo latere leeftijd? Later dan wat? 4 jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop