latina's van et oostenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef Mpj het volgende:
Waarom hebben alle boeren allemaal zo'n verdraaid beeld van moslima's. Allemaal denken ze dat een moslima een hoofddoek heeft, krom loopt en een snor heeft/behaard is.
Sukkels. Opzich lijken bepaalde moslima's net latina's.
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef NietDoen het volgende:
Liegneuzentopic! Moslima's kunnen niet mooi zijn, das natuurlijk geregeld!
Middelste met de roze lingerie, dat assquote:Op maandag 6 juni 2011 14:55 schreef Mpj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
breezers van t midden oosten? wtfquote:
Waarom zijn het gelijk Breezers?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef dada3322 het volgende:
Dat zijn geen echte anders haddn ze een doek om of waren ze nu dood
Yolanthe is toch geen Moslimquote:
Wat zijn we toch weer zo grappig met je achterhaalde grappenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
80% van de moslima's krijgt op latere leeftijd last van snorgroei.![]()
no jokequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer zo grappig met je achterhaalde grappen
zijn dat de zusjes kutkapsel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop