TS is een verwesterde moslim en zit voor een paar maanden in de VS om wat internationale werkervaring op te doen.
Hier komt de klacht:
Tijdens werk krijg ik elke keer tenminste 1 keer per week een preek aan te horen van een irritante vrome moslima over de dingen die ik doe in mijn leven. Gaat ze het er een beetje bij mij inwrijven dat sommige dingen die ik doe een grote zonde zijn (wiet en vriendin) om mij dan vervolgens ook nog eens hypocriet te noemen. Probeer ik mezelf te verdedigen, loopt zij gewoon weg met zon gezicht.
![trollface.jpg]()
Flikker op! Dat weet ik zelf ook wel, daar heb ik jou gezever niet voor nodig.
Het is echt zo'n onderzoekers autistentypetje

die biomedische wetenschappen aan de uni doet, die keihard evolutionaire theorien en paradigma's bestudeert en kundig is in evolutionaire genetica maar vervolgens toch fel tegen de evolutietheorie is

. Zij is contactgestoord, werkt 60 uur per week, is vies van piemels, vind de bioscoop ongeloofelijk spannend en is nog nooit in een kroeg geweest.
Laatst ook weer. Kom ik een paar minuten te laat (ik werk in een kliniek met artsen), bleek dat de arts met wie ik werk ruim een half uur te vroeg is. Krijg ik weer een hoop gekanker van dat wijf dat ik te laat ben en dat ik altijd ruim een uur van te voren aanwezig moet zijn. Vervolgens vertel ik haar vol geirriteerd met mijn natuurlijke krachtige stem dat ik altijd te laat kom en dat het deel is van wie ik ben en dat die arts de dag ervoor ander half uur te laat was en altijd erg onregelmatig is. Verandert haar gezicht in een angsthazensmoel en vertelt ze dat ik niet boos moet worden

.
Hoe zou dat nou komen, je lokt het zelf uit nest

.

prekende moslima's die zich bemoeien met andermans leven