SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door TheOfficialBobbanz op 04-06-2011 17:08:04 ]
Ik maak even nieuwequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt toch wel de OP zo maken dat je geen informatie over jezelf post maar wel even kan pimpen?
Leuk joh, gefeliciteerd!
Dit topic kan verwijderd worden, komt even een ander aan haha ;$quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt toch wel de OP zo maken dat je geen informatie over jezelf post maar wel even kan pimpen?
Leuk joh, gefeliciteerd!
Oef balen, 2e topic net geplaatst, verwijder die dan maar en ruim deze aub even op ahah ;$quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezo? Pas de OP maar aan
Tweede topic is niet nodig...
Danku, zou het ook even eventueel kunnen worden opgeschoont haha.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, TT wat verhelderd, in de OP staat namelijk ook niet helemaal waar 't nou om gaat zonder dat je de spoilers openklikt!
Dankjewel!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:31 schreef Isegrim het volgende:
Wat een leuk, persoonlijk getuigschrift, in plaats van zo'n domme standaardtekst.Erg tof dat je daar stage hebt mogen lopen.
Ik krijg 15 juni uitslag van mijn examens, als ik geslaagd ben ga ik vanaf 1 september me opleiding bij Koperen Kees beginnen, waar ik nu ook al mijn vakantie baantje heb om alvast ingewerkt te worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
Leuk. Gefeliciteerd.
En nu?
Ga je verder leren? Of leren en werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |