Ohja, jouw school.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik moet mij inhouden op het wereldweb.
Oei.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vader is morgen jarig kwam ik net achter.
Vetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vader is morgen jarig kwam ik net achter.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nou ''kanker'' als krachtterm gebruiken? Valt me tegen van je.
Ja, jammer, het is namelijk een actie tegen kanker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nou ''kanker'' als krachtterm gebruiken? Valt me tegen van je.
Mits goed gebruiktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
Is ongeveer nog de enige krachtterm die echt krachtig is. En wat jordy zegt. Ik vond het wel leuk bedacht.
Je kan nog altijd 'kapot' gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
Is ongeveer nog de enige krachtterm die echt krachtig is. En wat jordy zegt. Ik vond het wel leuk bedacht.
Dat heb ik nooit echt begrepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan nog altijd 'kapot' gebruiken.
Dan heb je laat uitgeklokt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Etsu het volgende:
Jullie raden het nooit, maar ik loop alweer buiten naar de metro, FOK!kend op gsm.
' Kapot 'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan nog altijd 'kapot' gebruiken.
Of 'kei'.quote:
Joepie. Ik heb je gemist man!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Etsu het volgende:
Jullie raden het nooit, maar ik loop alweer buiten naar de metro, FOK!kend op gsm.
Daar zit geenszins kracht achter. En dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of 'kei'.
[..]
Joepie. Ik heb je gemist man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |