Dude, kijk me antiklacht voor je reageert...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:19 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
TS gaat een toko waar homo kappers zijn.
Je moet gewoon gaan naar een kapper waar heerlijke vrouwen zijn.
En als je dat gezeik niet wil aanhoren pak je een blad. Zoals de FHM en ga je zitten lezen terwijl je geknipt wordt.
Als je dat daadwerkelijk zou zeggen, dan houdt ze misschien op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:20 schreef GeileHond het volgende:
* Ja kom maar mee, dan bal ik je mijn kamer rond.
* GODVERDOMME hou gewoon je smoel en knip me!!11!!!1!1!1!!!
Als hij zou zeggen dat hij haar wil doen op de stoel van de kapperszaak houdt ze er waarschijnlijk ook wel mee op. En dat is minder arrogantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je dat daadwerkelijk zou zeggen, dan houdt ze misschien op.
Vraag aan haar of voor haar de klant koning is, en als ze ja zegt zeg jij dan: 'Buk eens even voor de koning'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:20 schreef GeileHond het volgende:
Daar heb ik ook een hekel aan, ik ga om de week naar de kapper, wassen en watergolven, en ik word altijd geholpen door dezelfde chick. En elke week de volgende vragen:
"Wat voor school doe je?"
"Waar staat die school?"
"Is het een beetje leuk uitgaan daar?"
"Waar werk je?"
"Wat voor sport doe je?"
Krijg je een keer aandacht, is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:20 schreef GeileHond het volgende:
Daar heb ik ook een hekel aan, ik ga om de week naar de kapper, wassen en watergolven, en ik word altijd geholpen door dezelfde chick. En elke week de volgende vragen:
"Waar staat die school?"
"Waar werk je?"
"Wat voor sport doe je?"
Nee hoor, dat is ook arrogant.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:24 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als hij zou zeggen dat hij haar wil doen op de stoel van de kapperszaak houdt ze er waarschijnlijk ook wel mee op. En dat is minder arrogant
Precies.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Soms laten ze hun borsten rusten op je schouders, dat is puik.![]()
Als ze mijn hoofdhuid maseren tijdens het wassen is een gehezen vlag vaak niet te vermijden, fijn dat er kapsters zijn.![]()
Toch?
Jeweeet arkadas.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Als ze mijn hoofdhuid maseren tijdens het wassen is een gehezen vlag vaak niet te vermijden, fijn dat er kapsters zijn.![]()
Toch?
Mooie paint, ik begrijp je klacht.quote:
Dit klinkt best goed maar is mij nog nooit overkomenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch?
Goed gelezen knul.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Monco10 het volgende:
TS weet niet wat doorschijnend is en wat een tondeuse is
Het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:34 schreef n8n het volgende:
Ow en kappers zijn beter omdat ze weten wat ze doen, de dames mogen wassen
spiegels overal, geen probleem. Beste is een kapper die het kapsel heeft wat ik wil want die weet waar op te lettenquote:
Daarom ook de kapper die verstand heeft van auto's.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:20 schreef GeileHond het volgende:
"Waar staat die school?"
"Waar werk je?"
"Wat voor sport doe je?"
Je hebt liever een goed kapsel dan een mooie kapster die je hoofd onder handen neemt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:38 schreef n8n het volgende:
[..]
spiegels overal, geen probleem. Beste is een kapper die het kapsel heeft wat ik wil want die weet waar op te letten
Had jij niet een vriendin?..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:40 schreef Socios het volgende:
Altijd door een geile kapster laten knippen die met haar tieten tegen je aanleunt en waar je via de spiegel mooi van het overige uitzicht kan genieten.
Socios weet hoe het zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:40 schreef Socios het volgende:
Altijd door een geile kapster laten knippen die met haar tieten tegen je aanleunt en waar je via de spiegel mooi van het overige uitzicht kan genieten.
Geen slotje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:51 schreef fratsman het volgende:
"En, hoe wil je geknipt worden?"
"In alle stilte graag!"
Opgelost. Slotje.
Heb altijd wel bekend gestaan om mijn afwijkende gedragingenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt liever een goed kapsel dan een mooie kapster die je hoofd onder handen neemt?
Ik ook, maar die keuze hierboven is makkelijk voor me.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Heb altijd wel bekend gestaan om mijn afwijkende gedragingen
Met uiers daarentegen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
So true!kapsters en hun 'koetjes en kalfjes'
Hij planned in stilte je overlijdenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:52 schreef Zolder het volgende:
Ga daarom net zoals mij naar een marrokaanse kapper. Zeggen geen woord, knippen goed en goedkoop.
Zeg het ze.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik kapper ga praat ik altijd de hele knipbeurt (15min) met de kapster, typisch Fok gedrag weer hier in dit topic.
Had hem gevonden via Google maar alle credits is voor jou want die paint is een baas!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergat bronvermelding.
Satanische kapster die mijn lokken verruïneert. [ Paint! ]
Ik ga altijd naar kappers die nauwelijks Nederlands spreken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik kapper ga praat ik altijd de hele knipbeurt (15min) met de kapster, typisch Fok gedrag weer hier in dit topic.
Vertaling:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:16 schreef Shinji-Ono het volgende:
Ik dus naar de kapper, ga ik daar op een best wel relaxte sofa zitten, gaat die kapper moeilijke vragen stellen. Nu heeft TS wel verstand van veel dingen maar niet van al die kappers termen.
TS Zelf:'Het mag een stuk korter'
TS zijn kapper: 'Wil je het doorschijnend of gedekt?'
TS zelf: 'Doorschijnend? Waar heb je het over ik wil gewoon dat mijn haar een stuk korter is, meer niet'
Klacht: TS wil lekker voor zich uit staren maar kapper maakt het hem onmogelijk door moeilijke vragen.
Antiklacht: Bij de kapper werkt zo'n chick die best wel doeable is.
quote:Ik zie dat je behoorlijk kaal begint te worden. Zal ik je kapsel hierop aanpassen of niet?
Dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarom juist! Die jongedame kon precies je geheimratsecken zien lopen en wilde je behoeden voor een extra jeugdtraumaquote:
Het was een kapper.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daarom juist! Die jongedame kon precies je geheimratsecken zien lopen en wilde je behoeden voor een extra jeugdtrauma
+1quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:20 schreef GeileHond het volgende:
"Waar staat die school?"
"Waar werk je?"
"Wat voor sport doe je?"
Post eens tips dan. Als ze bijv. vragen of jij naar school gaat zeg je nee en als ze vragen of je werkt zeg je ook nee of zeau??quote:Op maandag 6 juni 2011 00:56 schreef CasB het volgende:
Als ik naar de kapper ga dan weet ik blijkbaar alles precies zo te antwoorden dat er gewoon geen conversatie ontstaat.Terwijl degene naast me zijn/haar complete levensverhaal op tafel legt, zit ik lekker voor me uit te turen.
En de hoofdmassages zijn sowieso een goede reden om naar de kapper te gaan.
Die reflectie ookquote:
Haha ja relaxed geknipt worden is dat altijd. Erotische kapsalonsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |