Lachen man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:46 schreef SpecialK het volgende:
Wederom bied ik mijn diensten aan als stunk-cock. (al het 2e topic deze week)
Als je voelt dat je wel klaar bent met je "cardio" dan roep je mij erbij en dan spuit in je vriendin aan alle kanten vol. Best wel luxe om daar een mannetje voor te hebben, toch?
PM me voor betaling e.d. Ik werk op factuurbasis.
Pijpt ze je ook? Dat helpt namelijk wel bij het "niet" klaarkomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens was ik alle 3 de keren volkomen nuchter![]()
en die fapoffs houd ik niet echt maar is meer een woordgrap die we ooit is met een paar vrienden bedacht hebben
Verder doet mn vriendin me niet denken aan een worm want die zijn natuurlijk niet zo aantrekkelijk, ze kronkelt af en toe alleen alle kanten op.
In het oosten van Europa staan ze voor je in de rij..kost wel wat. Maar je vind ze wel!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee van meerdere vrouwen qua idee niet zo vind hoewel ze natuurlijk wel strakker zijn in het begin alleen dan zou ik er 2 of 3 moeten hebben en die vind je natuurlijk niet zo maar, komt ook nog eens bij dat ik op lieve meisjes val en geen sletjes o.i.d.
@specialK de bedoeling is natuurlijk dat ik dat doe he
Praat eens met haar en ga niet hersenloos lopen duwen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja, ze pijpt me wel en het voelt ook wel heerlijk maar ik heb het idee dat ze net iets te langzaam gaat om me te laten komen. Zal wel teveel gerukt hebben ofzo >_>
Lieve meisjes waar je ook nog mee zou kunnen praten, 3 vriendinnen tegelijk geeft direct zo'n moslim gevoel (lol osama)
Ze is onzeker en wil je niet teleurstellen man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Eerst maar even de schildpad proberen voordat we gaan praten, lijkt me trouwens best wel ongemakkelijk om het hier met je vriendin over te hebben (vooral omdat ik haar ook nog maar een week ken). En het als een idioot lopen raggen/ hersenloos duwen voelt wel fijnen al helemaal bij haar als ik dr gezicht moet geloven
Overigens wil ik even zeggen dat ik eerder 2/3 keer in de week ruk in plaats van de 2 keer per dag die Adames doet.
Je kent haar een week en dat weet je zeker van haar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat het bij haar wel goed zit, vandaar dat het topic ook niet over haar gaat. Maar om het even de wereld uit te helpen heb ik dr is een paar vingers ingestopt die ze vervolgens geplet heeft
En toch heb je moeite om te komen? Ik begrijp er steeds minder van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat het bij haar wel goed zit, vandaar dat het topic ook niet over haar gaat. Maar om het even de wereld uit te helpen heb ik dr is een paar vingers ingestopt die ze vervolgens geplet heeft
En doe eens niet zo moeilijk over het klaarkomen. Als je van jezelf moét klaarkomen lukt het vaak juist niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooraf ook had gedacht dat ik bij de groep vroegtijdige zaadlozers terecht zou komenEerst maar even de schildpad proberen en wanneer dat niet lukt (dit las ik in een ander soortgelijk topic) even fappen waar ze bij is
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zal het onthouden, update volgt over een dag of 4 wanneer ze niet meer ongesteld is
quote:
Boeiend.quote:en daar komt bij dat zij liever niet wil en daar heb ik dan gewoon respect voor
Beetje nichterig dit, dat van dat bed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mn bed net verschoond
en daar komt bij dat zij liever niet wil en daar heb ik dan gewoon respect voor
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"neuken, liefje?"
- "nee schat, heb het bed net verschoond"
"ik denk dat ik vanavond maar weer eens uit ga met 'vriendinnen' *zwijmel*"
[..]
Boeiend.
Een beetje man doet inderdaad niet onder voor de gemiddelde neanderthaler.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..], moet ze bij mij een keer proberen.
Wanneer ik wil neuken dan wordt er geneukt, ookal is ze ongesteld en/of heeft ze andere plannen. Jammer genoeg gaat TS altijd in de planning van zijn vriendin mee, je bent toch geen shophomo, man.
Is zeker fijn ja, maar klaarkomen is makkelijker als je het dan rustig en gecontroleerd doet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
En het als een idioot lopen raggen/ hersenloos duwen voelt wel fijnen al helemaal bij haar als ik dr gezicht moet geloven
![]()
Uhuhquote:Overigens wil ik even zeggen dat ik eerder 2/3 keer in de week ruk in plaats van de 2 keer per dag die Adames doet.
wat overigens wel eens word gedaan (A)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Dan wordt het helemaal niks meer, in die dozen kan je volgens mij beter een aubergine stoppen
Oh nee. Jij bent lekker met je 2,5 uur pompen tot ze permanent aubergines naar binnen kan duwen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een gezeik hierboven, allemaal stoere mannen die elke dag keihard hun vrouw throaten ongeacht of ze dat nou wil of niet
-jurgen natuurlijk
Lolwut?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef Drommeldaris het volgende:
dag 1 een half uurtje ofzo
dag 2 na een uurtje of 2,5
dag 3 niet, 2/3 uur bezig
dag 4-7 ongesteld
dag 8 jizzzzzzzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |