abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97854119
Trouwens , dikkenekken? Volgens mij wordt dat woord weinig tot niet gebruikt in NL ... Jij bent zeker zelf een Belg die in de grote, echte wereld gepest wordt en daarom op fora wat relt tegen Belgen :p
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:10:54 #127
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97854314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef BramKVO het volgende:

[..]

we hebben al die jaren de grootspraak van de NL'ers moeten aanhoren, wellicht was dit besmettelijk ?
Dat maakt jullie soort mensen er altijd van. Altijd maar afgeven op "dien vuile kezen" en vanuit de onderbuik reageren. Gelukkig beginnen steeds meer Nederlanders door te hebben hoe de Belg in elkaar steekt.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:15:36 #128
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97854593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef BramKVO het volgende:
Trouwens , dikkenekken? Volgens mij wordt dat woord weinig tot niet gebruikt in NL ... Jij bent zeker zelf een Belg die in de grote, echte wereld gepest wordt en daarom op fora wat relt tegen Belgen :p
Amai, dikke nekken is een Vlaams woord. Ik spreek zoals zoveel Nederlanders een aardig woordje over de grens. :P
pi_97854651
Trouwens, wel grappig, ik leef en woon in Belgie en op enkele spelers na (die dat trouwens mogen beweren, ze hebben ambitie), heb ik hier nog geen enkel mens horen zeggen dat Belgie wereldkampioen wordt, werkelijk niemand in de straat denkt daar ook maar aan. Dus blijf ik het hilarisch vinden hoe jullie maar blijven doorbomen over het feit dat de Belgen er zeker van zijn dat ze wereldkampioen worden ...
Hopelijk voor jullie gebeurt het trouwens effectief niet écht, want nog genadelozer op je bek gaan, kan dan wel niet meer, zelfs de Belgen zijn dan nog nooit zo hard op hun bek gegaan :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:21:10 #130
311468 Van_Poppel
pi_97854926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef BramKVO het volgende:
Trouwens, wel grappig, ik leef en woon in Belgie en op enkele spelers na (die dat trouwens mogen beweren, ze hebben ambitie), heb ik hier nog geen enkel mens horen zeggen dat Belgie wereldkampioen wordt, werkelijk niemand in de straat denkt daar ook maar aan. Dus blijf ik het hilarisch vinden hoe jullie maar blijven doorbomen over het feit dat de Belgen er zeker van zijn dat ze wereldkampioen worden ...
Hopelijk voor jullie gebeurt het trouwens effectief niet écht, want nog genadelozer op je bek gaan, kan dan wel niet meer, zelfs de Belgen zijn dan nog nooit zo hard op hun bek gegaan :)
Als je de reacties op HLN.be en andere fora leest, dan is de gemiddelde Belgische voetbalfan er behoorlijk van overtuigd dat ze in 2014 wereldkampioen worden.

Voorbeeldje:
http://www.voetbalkrant.c(...)eker-winnen#reacties

Romelu heeft groot gelijk! We moeten voor het hoogste gaan. Wellicht lukt het niet en stranden we al in de halve finale. Maar niet geschoten is altijd mis! Met het surplus aan talent dat wij tot onze beschikking hebben zijn wij DE kanshebber om het WK te winnen.

En die kezen moeten snel terug naar Holland! Die zijn gewoon gefrustreerd dat wij hen op alle fronten voorbij zijn gevlogen.

Ik kijk er nu al naar uit om in 2014 op de Brusselse markt "Wat zijn die kezen stil" en "Holland kan nie mee" te roepen.
pi_97855239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als je de reacties op HLN.be en andere fora leest, dan is de gemiddelde Belgische voetbalfan er behoorlijk van overtuigd dat ze in 2014 wereldkampioen worden.

Voorbeeldje:

Romelu heeft groot gelijk! We moeten voor het hoogste gaan. Wellicht lukt het niet en stranden we al in de halve finale. Maar niet geschoten is altijd mis! Met het surplus aan talent dat wij tot onze beschikking hebben zijn wij DE kanshebber om het WK te winnen.

En die kezen moeten snel terug naar Holland! Die zijn gewoon gefrustreerd dat wij hen op alle fronten voorbij zijn gevlogen.

Ik kijk er nu al naar uit om in 2014 op de Brusselse markt "Wat zijn die kezen stil" en "Holland kan nie mee" te roepen.

Obvious troll. Anders moet diegene echt aan de antipsychotica.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:28:48 #132
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_97855388
quote:

[..]

Voorbeeldje:

Poppel _O_
pi_97855436
van poppel moet echt wel elke dag bezig zijn met alle Vlaamse media uit te pluizen ... Hoeveel tijd spendeer jij daar aan man ??? En dan haal je een vijftal posts uit 300 reacties wellicht ... Behoorlijk zielig toch wel hoor.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:40:45 #134
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97856258
quote:
19s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:09 schreef Mr.Mackey. het volgende:
"We speelden een volwassen wedstrijd. Je moet geen negentig minuten lang balbezit hebben om te winnen hé. We dwongen veel kansen af en de Turken konden daar weinig tegenover zetten. Ze scoorden uit één kans één doelpunt, terwijl wij te weinig gescoord hebben. Ik had echt gedacht dat we meer zouden scoren. Dat heeft nog te maken met een gebrek aan ervaring. Het ligt aan details. Maar we hebben vandaag echter bewezen dat we tegenstanders van dit niveau aankunnen. Nu een maandje rusten, om volgend seizoen nog beter te doen. Ik heb echt het gevoel dat we iets kunnen rapen in Duitsland. Meer zelfs, we gaan daar winnen. En ik kan me echt niet inbeelden dat we ons niet kwalificeren voor het WK 2014", besloot de Belgische kapitein.

de Turken klinkt best wel grof,omdat het in NL altijd ''Kutturken'' zijn..
Maar,we hebben vandaag echter bewezen dat we tegenstanders van dit niveau aankunnen.
Zo Zo,je speelt gelijk tegen Turkije!
Ooohh :o
Stoer!

Die gaan er sowieso in de groepsfase uit,als ze al meedoen,haha. w/
Jij wordt met de dag ook dommer hè :') Wat heb je met je 10 andere accounts gedaan?
AFC AJAX
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:41:08 #135
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97856294
quote:

[..]

Voorbeeldje:

Zo zie je maar. Belgen presteren niks maar hebben wel de grootste praatjes. Wat een naar volk. Als ik met vakantie met de auto naar bestemming Frankrijk of Spanje ga doorkruis ik dat land zo snel mogelijk.
pi_97856526
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zo zie je maar. Belgen presteren niks maar hebben wel de grootste praatjes. Wat een naar volk. Als ik met vakantie met de auto naar bestemming Frankrijk of Spanje ga doorkruis ik dat land zo snel mogelijk.
oh nee, wat wordt dat als die muur er komt tussen Belgie en NL ? Dan kun je niet meer naar Frankrijk en Spanje ... O ja, vraag eens in de Franse (toeristische) steden hoe men over de Belgen denkt ;)
pi_97856864
Vraag dan ook meteen de rest van de wereld even hoe men over Nederland(ers) denkt...
Let's pretend we scored a goal YEAH
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:10:09 #138
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_97858543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Vraag dan ook meteen de rest van de wereld even hoe men over Nederland(ers) denkt...
Vriendelijk beschaafde gulle mensen die geen broodjes en koffie van thuis mee nemen. Toch?
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:52:15 #139
311468 Van_Poppel
pi_97865363
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Vriendelijk beschaafde gulle mensen die geen broodjes en koffie van thuis mee nemen. Toch?
In vergelijking met Belgen zeker. Belgische toeristen zijn ze liever kwijt dan rijk.

http://www.nu.nl/opmerkel(...)vliegtuig-gezet.html
pi_97865667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

In vergelijking met Belgen zeker. Belgische toeristen zijn ze liever kwijt dan rijk.

http://www.nu.nl/opmerkel(...)vliegtuig-gezet.html
haha, waarom wist ik dat je met dit artikel ging komen ... Je weet niet wat je zegt man, in Frankrijk hebben ze niets liever dan Belgen als toeristen. Omdat Belgen over het algemeen de taal praten én omdat ze behoorlijk wat geld spenderen. Ook in Spanje bvb zien ze de Belgen steevast graag komen.

Jouw haat tov Belgie is echt wel aandoenlijk lol.
pi_97865753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef BramKVO het volgende:

[..]

haha, waarom wist ik dat je met dit artikel ging komen ... Je weet niet wat je zegt man, in Frankrijk hebben ze niets liever dan Belgen als toeristen. Omdat Belgen over het algemeen de taal praten (tja, Vlamingen kunnen zich nu eenmaal in talloze talen behelpen, dankzij de het stevige (taal)onderwijs) én omdat ze behoorlijk wat geld spenderen. Ook in Spanje bvb zien ze de Belgen steevast graag komen.

dinsdag 7 juni 2011 @ 23:01:34 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97865940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef BramKVO het volgende:
Blijkbaar kun je in dit topic met sommigen nog leuk discussieren, maar jammer dat van poppel en voiceover altijd de topics kapot moeten maken omdat ze nota bene zelf gefrustreerd zijn, wellicht omdat ze allebei iets naars tegen gekomen zijn in een Belgische katholieke instelling ... Eén of andere pater heeft wellicht zijn handjes niet kunnen thuis houden en beiden hebben er blijkbaar een enorm Belgentrauma aan overgehouden. Of zitten de nederlagen in 85 en 94 (nochtans al lang geleden, maar verliezen tegen een niet bestaand voetballand kan hard aankomen natuurlijk) er nog voor iets tussen?

Van Poppel werd overigens al op verscheidene fora geband, maar hier mag hij blijkbaar zijn frustraties blijven uiten. Ik vraag me trouwens af hoeveel uren hij dagelijks speurt in de Vlaamse media om toch maar iets te kunnen posten hier.
Er is echt niemand in Nederland die het boeit dat we twee keer in 30 jaar van België hebben verloren hoor.
2000 light years from home
pi_97866025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

Er is echt niemand in Nederland die het boeit dat we twee keer in 30 jaar van België hebben verloren hoor.
Ik denk dat ze daar in 1985 en 1994 (vooral in 85) wel even anders over dachten ;) Trouwens, twee keer in 30 jaar ?Maar je hebt gelijk, eigenlijk is het al veel te lang geleden, daarom kan het niet anders dan dat het de pater was.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:04:14 #144
311468 Van_Poppel
pi_97866080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef BramKVO het volgende:

[..]

haha, waarom wist ik dat je met dit artikel ging komen ... Je weet niet wat je zegt man, in Frankrijk hebben ze niets liever dan Belgen als toeristen. Omdat Belgen over het algemeen de taal praten én omdat ze behoorlijk wat geld spenderen. Ook in Spanje bvb zien ze de Belgen steevast graag komen.

Belgen vinden vooral zichzelf geweldig.,..in de realiteit zijn ze te gierig om een fooi te geven. Ik spreek uit ervaring.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:06:17 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97866191
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar in 1985 en 1994 (vooral in 85) wel even anders over dachten ;) Trouwens, twee keer in 30 jaar ?Maar je hebt gelijk, eigenlijk is het al veel te lang geleden, daarom kan het niet anders dan dat het de pater was.
Het enige dat boeit is dat we toen verloren hadden. Of dat nou België of Ierland (2001) is.
2000 light years from home
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juni 2011 @ 23:07:51 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_97866274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Respect voor zo'n klein landje met steeds weer wereldtoppers.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:08:45 #147
311468 Van_Poppel
pi_97866322
Prima reactie op Voetbalkrant.com

So, ik wist wel dat veel belgen het niet echt op nederlanders hebben, maar dat het zo erg was........ Poehee! Wat een jaloezie en afgunst.

Merkte ik ook al tijdens het WK hoor. Tijdens de reclameblokken op de nederlandse tv ben ik regelmatig naar sporza gaan zappen. Nou, 1 ding weet ik zeker: de grootste criticasters van nederland waren de belgen...
Alle goede prestaties van oranje was volgens de heren bij sporza te wijten aan of geluk of vuil spel.
Dat er toch wel erg veel kwaliteit in het nederlands elftal zat kwam niet in ze op, of ze wilde het niet uitspreken. Over die negatieve benadering van het nederlands elftal heb ik me toch wel verbaasd hoor.

Maar goed, die reactie van geezer die ik hier las daar kan ik me wel enigszins in vinden hoor. Wij (nederlanders) worden historisch altijd door de belgen betiteld als arrogant en verwaand, vooral als het op voetbal aankomt. En dat is niet eens geheel onterecht. Maar veel belgen kunnen er tegenwoordig ook wat van hoor. Ik kijk weleens naar dat programma extra time van jullie, nou daar wordt toch wel erg snel een belgisch talentje gebombardeerd tot supertalent. En over de rode duivels hoor ik ook al jaren dat ze minimaal de halve finale van het EK2012 gaan halen. Leekens en Vleminckx die zeggen dat over enkele jaren belgie evengoed als nederland is. En nu dus weer Lukaku dat ze het WK kunnen winnen. Kan ook, maar heel realistisch is dat (ondanks dat de belgen een talentvolle lichting hebben) natuurlijk niet.

Toch vraag ik me af waarom veel belgen zo negatief over nederlanders zijn.
Red devil fan, hoe komt dat?

Ik hoor graag van je

http://www.voetbalkrant.c(...)eker-winnen#comments
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:22:28 #148
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97867122
vermakelijk topic over een land dat niet meer bestaat tijdens het volgende wk
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97867425
Van Poppel, die reactie die je hier post, is duizend keer volwassener en slaat op veel meer dan al jouw gezwans en gelul hier.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juni 2011 @ 23:29:39 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_97867586
Mooi stukje.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')