Dat maakt jullie soort mensen er altijd van. Altijd maar afgeven op "dien vuile kezen" en vanuit de onderbuik reageren. Gelukkig beginnen steeds meer Nederlanders door te hebben hoe de Belg in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef BramKVO het volgende:
[..]
we hebben al die jaren de grootspraak van de NL'ers moeten aanhoren, wellicht was dit besmettelijk ?
Amai, dikke nekken is een Vlaams woord. Ik spreek zoals zoveel Nederlanders een aardig woordje over de grens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef BramKVO het volgende:
Trouwens , dikkenekken? Volgens mij wordt dat woord weinig tot niet gebruikt in NL ... Jij bent zeker zelf een Belg die in de grote, echte wereld gepest wordt en daarom op fora wat relt tegen Belgen :p
Als je de reacties op HLN.be en andere fora leest, dan is de gemiddelde Belgische voetbalfan er behoorlijk van overtuigd dat ze in 2014 wereldkampioen worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef BramKVO het volgende:
Trouwens, wel grappig, ik leef en woon in Belgie en op enkele spelers na (die dat trouwens mogen beweren, ze hebben ambitie), heb ik hier nog geen enkel mens horen zeggen dat Belgie wereldkampioen wordt, werkelijk niemand in de straat denkt daar ook maar aan. Dus blijf ik het hilarisch vinden hoe jullie maar blijven doorbomen over het feit dat de Belgen er zeker van zijn dat ze wereldkampioen worden ...
Hopelijk voor jullie gebeurt het trouwens effectief niet écht, want nog genadelozer op je bek gaan, kan dan wel niet meer, zelfs de Belgen zijn dan nog nooit zo hard op hun bek gegaan
Obvious troll. Anders moet diegene echt aan de antipsychotica.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de reacties op HLN.be en andere fora leest, dan is de gemiddelde Belgische voetbalfan er behoorlijk van overtuigd dat ze in 2014 wereldkampioen worden.
Voorbeeldje:
http://www.voetbalkrant.c(...)eker-winnen#reacties
Romelu heeft groot gelijk! We moeten voor het hoogste gaan. Wellicht lukt het niet en stranden we al in de halve finale. Maar niet geschoten is altijd mis! Met het surplus aan talent dat wij tot onze beschikking hebben zijn wij DE kanshebber om het WK te winnen.
En die kezen moeten snel terug naar Holland! Die zijn gewoon gefrustreerd dat wij hen op alle fronten voorbij zijn gevlogen.
Ik kijk er nu al naar uit om in 2014 op de Brusselse markt "Wat zijn die kezen stil" en "Holland kan nie mee" te roepen.
Poppelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de reacties op HLN.be en andere fora leest, dan is de gemiddelde Belgische voetbalfan er behoorlijk van overtuigd dat ze in 2014 wereldkampioen worden.
Voorbeeldje:
Romelu heeft groot gelijk! We moeten voor het hoogste gaan. Wellicht lukt het niet en stranden we al in de halve finale. Maar niet geschoten is altijd mis! Met het surplus aan talent dat wij tot onze beschikking hebben zijn wij DE kanshebber om het WK te winnen.
En die kezen moeten snel terug naar Holland! Die zijn gewoon gefrustreerd dat wij hen op alle fronten voorbij zijn gevlogen.
Ik kijk er nu al naar uit om in 2014 op de Brusselse markt "Wat zijn die kezen stil" en "Holland kan nie mee" te roepen.
Jij wordt met de dag ook dommer hèquote:Op zondag 5 juni 2011 11:09 schreef Mr.Mackey. het volgende:
"We speelden een volwassen wedstrijd. Je moet geen negentig minuten lang balbezit hebben om te winnen hé. We dwongen veel kansen af en de Turken konden daar weinig tegenover zetten. Ze scoorden uit één kans één doelpunt, terwijl wij te weinig gescoord hebben. Ik had echt gedacht dat we meer zouden scoren. Dat heeft nog te maken met een gebrek aan ervaring. Het ligt aan details. Maar we hebben vandaag echter bewezen dat we tegenstanders van dit niveau aankunnen. Nu een maandje rusten, om volgend seizoen nog beter te doen. Ik heb echt het gevoel dat we iets kunnen rapen in Duitsland. Meer zelfs, we gaan daar winnen. En ik kan me echt niet inbeelden dat we ons niet kwalificeren voor het WK 2014", besloot de Belgische kapitein.
de Turken klinkt best wel grof,omdat het in NL altijd ''Kutturken'' zijn..
Maar,we hebben vandaag echter bewezen dat we tegenstanders van dit niveau aankunnen.
Zo Zo,je speelt gelijk tegen Turkije!
Ooohh![]()
Stoer!
Die gaan er sowieso in de groepsfase uit,als ze al meedoen,haha.
Zo zie je maar. Belgen presteren niks maar hebben wel de grootste praatjes. Wat een naar volk. Als ik met vakantie met de auto naar bestemming Frankrijk of Spanje ga doorkruis ik dat land zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
oh nee, wat wordt dat als die muur er komt tussen Belgie en NL ? Dan kun je niet meer naar Frankrijk en Spanje ... O ja, vraag eens in de Franse (toeristische) steden hoe men over de Belgen denktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Belgen presteren niks maar hebben wel de grootste praatjes. Wat een naar volk. Als ik met vakantie met de auto naar bestemming Frankrijk of Spanje ga doorkruis ik dat land zo snel mogelijk.
Vriendelijk beschaafde gulle mensen die geen broodjes en koffie van thuis mee nemen. Toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Vraag dan ook meteen de rest van de wereld even hoe men over Nederland(ers) denkt...
In vergelijking met Belgen zeker. Belgische toeristen zijn ze liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Vriendelijk beschaafde gulle mensen die geen broodjes en koffie van thuis mee nemen. Toch?
haha, waarom wist ik dat je met dit artikel ging komen ... Je weet niet wat je zegt man, in Frankrijk hebben ze niets liever dan Belgen als toeristen. Omdat Belgen over het algemeen de taal praten én omdat ze behoorlijk wat geld spenderen. Ook in Spanje bvb zien ze de Belgen steevast graag komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In vergelijking met Belgen zeker. Belgische toeristen zijn ze liever kwijt dan rijk.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)vliegtuig-gezet.html
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
haha, waarom wist ik dat je met dit artikel ging komen ... Je weet niet wat je zegt man, in Frankrijk hebben ze niets liever dan Belgen als toeristen. Omdat Belgen over het algemeen de taal praten (tja, Vlamingen kunnen zich nu eenmaal in talloze talen behelpen, dankzij de het stevige (taal)onderwijs) én omdat ze behoorlijk wat geld spenderen. Ook in Spanje bvb zien ze de Belgen steevast graag komen.
Jouw haat tov Belgie is echt wel aandoenlijk lol.
Er is echt niemand in Nederland die het boeit dat we twee keer in 30 jaar van België hebben verloren hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef BramKVO het volgende:
Blijkbaar kun je in dit topic met sommigen nog leuk discussieren, maar jammer dat van poppel en voiceover altijd de topics kapot moeten maken omdat ze nota bene zelf gefrustreerd zijn, wellicht omdat ze allebei iets naars tegen gekomen zijn in een Belgische katholieke instelling ... Eén of andere pater heeft wellicht zijn handjes niet kunnen thuis houden en beiden hebben er blijkbaar een enorm Belgentrauma aan overgehouden. Of zitten de nederlagen in 85 en 94 (nochtans al lang geleden, maar verliezen tegen een niet bestaand voetballand kan hard aankomen natuurlijk) er nog voor iets tussen?
Van Poppel werd overigens al op verscheidene fora geband, maar hier mag hij blijkbaar zijn frustraties blijven uiten. Ik vraag me trouwens af hoeveel uren hij dagelijks speurt in de Vlaamse media om toch maar iets te kunnen posten hier.
Ik denk dat ze daar in 1985 en 1994 (vooral in 85) wel even anders over dachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is echt niemand in Nederland die het boeit dat we twee keer in 30 jaar van België hebben verloren hoor.
Belgen vinden vooral zichzelf geweldig.,..in de realiteit zijn ze te gierig om een fooi te geven. Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
haha, waarom wist ik dat je met dit artikel ging komen ... Je weet niet wat je zegt man, in Frankrijk hebben ze niets liever dan Belgen als toeristen. Omdat Belgen over het algemeen de taal praten én omdat ze behoorlijk wat geld spenderen. Ook in Spanje bvb zien ze de Belgen steevast graag komen.
Jouw haat tov Belgie is echt wel aandoenlijk lol.
Het enige dat boeit is dat we toen verloren hadden. Of dat nou België of Ierland (2001) is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar in 1985 en 1994 (vooral in 85) wel even anders over dachtenTrouwens, twee keer in 30 jaar ?Maar je hebt gelijk, eigenlijk is het al veel te lang geleden, daarom kan het niet anders dan dat het de pater was.
Respect voor zo'n klein landje met steeds weer wereldtoppers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Vraag dan ook meteen de rest van de wereld even hoe men over Nederland(ers) denkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |