Dat vraag ik me ook iedere keer weer af.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:39 schreef tong80 het volgende:
Wat kom jij hier eigenlijk weer doen tong?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook iedere keer weer af.
En Nederland. Stekelenburg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef Doublepain het volgende:
Belgische beste speler is de beste speler van Frankrijk..
Nederlandse beste speler is de beste speler van Duitsland en Italië..
En Spanje. Afellay.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:52 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
En Nederland. Stekelenburg.
Mentale invloed vanaf de bank. Bracht Ferguson in de war.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Die maakte nou niet écht het verschil in de CL Finale. 1:50 speeltijd
Die Ferguson. Tering wat een enorme apaat. Kauwgom kauwen alsof zijn leven ervan af hangt..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mentale invloed vanaf de bank. Bracht Ferguson in de war.
In de 1:50 kon Manchester 3x scoren.. Moet je nagaan..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Die maakte nou niet écht het verschil in de CL Finale. 1:50 speeltijd
http://www.9lives.be/forum/ wellicht?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:52 schreef eight het volgende:
offtopic:
Heeft België ook een eigen FOK variant?
Welke talenten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:40 schreef voice-over het volgende:
Oefen. Brazilie-Nederland
Sneijder, VdVaart, vBommel, Stekelenburg speelden niet. Uiteindelijk dan toch 0-0 spelen, dat zegt toch wat over Nederland.
We zijn wereldtop!!!![]()
Het is toch mooi om te zien dat we meteen na het WK alweer nieuwe spelers hebben die de top kunnen bereiken. We hoeven niet eens opnieuw op te bouwen wanneer de lichting 'Grote Vier' er mee stopt. Dat is precies wat met landen als Italië en Frankrijk fout ging.
Hoe doet België het eigenlijk met al hun talenten?
Klopt, vele Belgen overschatten de huidige spelers omdat de afgelopen 10 jaar dramatisch waren.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:24 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Beste speler die ooit in Belgie gespeeld heeft was een Nederlander. Overigens heeft Belgie nu best een aardig elftal met een paar talentjes. Ze zijn alleen al zolang zo enorm slecht dat ze het niet meer in het juiste perspectief kunnen zien. Deze spelers zijn geen wereldtop. Als je heel je leven met de bus naar je werk gaat en kan dan ineens in een VW polo lijkt het ook heel wat!
Wanneer heeft Hazard dat verklaard? Bron?quote:Op zondag 5 juni 2011 09:28 schreef voice-over het volgende:
Hazard is toch wel een toonbeeld van een speler met een goede mentaliteit. NOT!
Hij kon de druk niet aan, faalde hopeloos en verklaart na afloop tegen de pers dat hij niet weet of hij terugkeert naar de rode duivels.
Aangevuld met Vertonghen ?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:37 schreef VDBisgod het volgende:
Dit aangevuld met meer dan degelijke spelers zoals Vertonghen
Saaie stad van ambtenaren en diplomaten. Symbool van verkwisting van belastinggeld van de Europese burger.quote:
Ben er één keer geweest Het stinkt daar echt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Saaie stad van ambtenaren en diplomaten. Symbool van verkwisting van belastinggeld van de Europese burger.
Klopt, het stinkt daar naar Belgenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest Het stinkt daar echt.
Brussel, mooie stad. Een keer geweest, best wel veel knappe vrouwen, en sowieso mooie stad om rond te lopen en uit te gaanquote:
Er is geen arroganter Ras dan het Belgische Ras!!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef voice-over het volgende:
Vleminckx: ‘Deze lichting moet niet meer onderdoen voor de Nederlandse lichting’
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138231
De rode duivels op volle oorlogssterkte tegen - godbetert - de Turken spelen thuis 1-1.
Het bijna vakantievierende Nederland B speelt 0-0 in en tegen Brazilie A dat zich voorbereidt voor de copa america.
Say no more ....![]()
De arrogantie van de Belgen begint mythisch te worden
Poppel, ben je gedumpt door een belgische chick ofzo? Damn, die haatquote:Op zondag 5 juni 2011 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is geen arroganter Ras dan het Belgische Ras!!
Hij kwam er onlangs achter dat Poppel in Belgie ligtquote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Poppel, ben je gedumpt door een belgische chick ofzo? Damn, die haatWat ik heb met Portugal, Spanje en het hele midden-oosten heb jij met België
Dat is zo gegroeid...sinds het WK veldrijden in Hoogerheide heb ik het niet zo met Belgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Poppel, ben je gedumpt door een belgische chick ofzo? Damn, die haatWat ik heb met Portugal, Spanje en het hele midden-oosten heb jij met België
Ik sinds Sint Michielsgestel 10 jaar geleden.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is zo gegroeid...sinds het WK veldrijden in Hoogerheide heb ik het niet zo met Belgen.
Klopt, het is onbegonnen werk voor Nederlandse veldrijders. Telkens moeten ze in een haatzee van dronken Vlamingen koersen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sinds Sint Michielsgestel 10 jaar geleden.
We kregen bijna klappen omdat we voor Groenendaal juichden.
Wedstrijd gezien?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef voice-over het volgende:
De rode duivels op volle oorlogssterkte tegen - godbetert - de Turken spelen thuis 1-1.
Die Hazard is fel overroepen door de ultra nationalistische Belgische pers. Zelfs tegen PSV kwam hij er niet aan te pas.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Allez, wat zitte gij allemaal te zeveren over ons Belgenvolk ?
Diejje Messi mag de schoenstrikkers nog niet vastmaken van onze Hazard.
Dat podium met een jankende Nys en De Clercq is mijn bureaubladquote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sinds Sint Michielsgestel 10 jaar geleden.
We kregen bijna klappen omdat we voor Groenendaal juichden.
Dan kan het niks zijn, als ie zelfs tegen een middenmoter in Nederland weinig laat zien.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Hazard is fel overroepen door de ultra nationalistische Belgische pers. Zelfs tegen PSV kwam hij er niet aan te pas.
Dat getuigt inderdaad niet echt van veel realiteitszin. België heeft natuurlijk op het moment een van de beste lichtingen sinds jaren, maar dat ligt grotendeels aan het dramatische niveau van de voorgaande jaren.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef voice-over het volgende:
Vleminckx: ‘Deze lichting moet niet meer onderdoen voor de Nederlandse lichting’
Lolol.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef voice-over het volgende:
Hoeveel goals heeft die oh zo geweldige Hazard in Frankrijk gemaakt? Acht ofzo? Natuurlijk schrijven de ultra-chauvinistische Belgische media die jongen de hemel in. Zij weten dat het ultra-nationalistische Belgenvolk deze propaganda als zoete koek slikt.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan kan het niks zijn, als ie zelfs tegen een middenmoter in Nederland weinig laat zien.
Jammer alleen dat ie geeneens meedeed tegen PSV (op een paar minuten na).
Nou, veel beter hebben jullie niet. Maar het komt vooral omdat jullie bondscoach een drama isquote:
Ik zie het probleem met dat artikel niet echtquote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel goals heeft die oh zo geweldige Hazard in Frankrijk gemaakt? Acht ofzo? Natuurlijk schrijven de ultra-chauvinistische Belgische media die jongen de hemel in. Zij weten dat het ultra-nationalistische Belgenvolk deze propaganda als zoete koek slikt.
Ik heb de Belgische media niet zo hoog zitten. Dit schreven ze na de 2-1 zege van Nederland op Kameroen.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20100624_112
Zuigen en inspelen op de Ollanderhaat van de Belg, meer is het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |