Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft wel een stamboom ja.
Maar de teckeltjes bij de fokker waren ook niet van die kefbeesten, gewoon heel relaxed. Z'n moeder ook precies zo.
Hij houdt ook niet van dat kefgedoe. En het ligt ook een stuk aan de opvoeding. Bij teckels net als chi's waarschijnlijk denken mensen dat ze ze niet op hoeven te voeden omdat ze klein zijn.
Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.quote:
Ik wilde geen teckel met een kutkarakter. En ben eerst gaan kijken bij de fokker om te kijken hoe de hondjes waren. Vooral Oscars moeder sprak me aan. Heel rustig, heel aanhankelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.
Van Sjon wist ik dat ie uit een lijn komt met gruwelijke karakters, en zelfs dat schop ik dr uiteindelijk vast nog wel een keer uit. De aanhouder wint![]()
Maar als ik bij Kim zn moeder tekeer zie gaan dan weet ik wel psies van wie ie t heeft
Er zit geen enkele kampioenshond in Oscars stamboom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.
En showlijnen bestaan niet, fokkers die zeggen dat ze uit kampioenen showhondjes fokken die vertrouw ik nooit voor geen ene cent
Da's wel heul zonde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Bij Billy had ik echt mazzel, ik ken zijn lijn aan vaderskant tot en met Chico irl, dus zijn vader, zijn oma en dan Chico, en aan moederskant ken ik zijn moeder goed, de vader van de moeder is een halfbroer van Chico die ik ook kende toen hij nog leefde, en al die honden uit Chico zn lijn hebben een heel fijn karakter.
Alleen zit er aan vaderskant 1 reu die echt een kutkarakter heeft en ook gezondheidsissue's en die genen zijn nogal dominant.
2 van Billy's broer hebben erg veel van hem weg
Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen puntenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij zei ook wel dat er mensen naar 'm toekwamen die aan 'm vroegen of hij de perfecte showhond voor ze wilde fokken.
Die kregen dan sowieso al geen hond meer van 'm.
Het ligt er ook aan hoe je 'm zelf voorbrengt en smaak van de keurmeester.
Phoe ja echt.quote:
Die basisdingen zijn wel belangrijk ja. Maargoed, ik ga toch niet met 'm showen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen punten![]()
De basisdingen zoals bouw en gebit en gangwerk moeten wel goed zijn natuurlijk.
Chico won altijd op charme![]()
Lekker je tieten laten zien bij mannelijke keurmeesters werpt zelfs ook wel es zn vruchten af
Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb 'm(als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar
quote:
Exactquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]dingen vallen fijn op hun plek. Baan, bike, nu nog een babe?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]dingen vallen fijn op hun plek. Baan, bike, nu nog een babe?
You're Welcomequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo en thuis![]()
Stomme Jumbo was al dicht though, dus nou moet ik morgen , op zaterdag, als ik ergens een hekel aan heb is het op zaterdag boodschappen doen zeg![]()
Maar nu moest ik wel frietjes halen anders had ik geen eten![]()
Oh Indaha en Yns bedankt voor de leuke dingessen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |