abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:03:09 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_97697038

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_97697054
:X
pi_97697089
:)
pi_97697133
Oscar is een showlijnteckel. _O-
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:06:34 #5
176471 oh-oh
pi_97697140
:P
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft wel een stamboom ja.
Maar de teckeltjes bij de fokker waren ook niet van die kefbeesten, gewoon heel relaxed. Z'n moeder ook precies zo.
Hij houdt ook niet van dat kefgedoe. En het ligt ook een stuk aan de opvoeding. Bij teckels net als chi's waarschijnlijk denken mensen dat ze ze niet op hoeven te voeden omdat ze klein zijn. :')
Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.
Van Sjon wist ik dat ie uit een lijn komt met gruwelijke karakters, en zelfs dat schop ik dr uiteindelijk vast nog wel een keer uit. De aanhouder wint *)
Maar als ik bij Kim zn moeder tekeer zie gaan dan weet ik wel psies van wie ie t heeft :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:08:42 #6
176471 oh-oh
pi_97697191
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar is een showlijnteckel. _O-
Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.
En showlijnen bestaan niet, fokkers die zeggen dat ze uit kampioenen showhondjes fokken die vertrouw ik nooit voor geen ene cent :D
( Groucho Marx )
pi_97697196
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
:P

[..]

Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.
Van Sjon wist ik dat ie uit een lijn komt met gruwelijke karakters, en zelfs dat schop ik dr uiteindelijk vast nog wel een keer uit. De aanhouder wint *)
Maar als ik bij Kim zn moeder tekeer zie gaan dan weet ik wel psies van wie ie t heeft :')
Ik wilde geen teckel met een kutkarakter. En ben eerst gaan kijken bij de fokker om te kijken hoe de hondjes waren. Vooral Oscars moeder sprak me aan. Heel rustig, heel aanhankelijk.

Ik kan Oscar ook echt overal mee naar toe nemen. Toen ik 'm drie dagen had ging ie al mee naar m'n ouders met trein en bus.
pi_97697228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.
En showlijnen bestaan niet, fokkers die zeggen dat ze uit kampioenen showhondjes fokken die vertrouw ik nooit voor geen ene cent :D
Er zit geen enkele kampioenshond in Oscars stamboom.
Oscars fokker zegt dat een kampioenshond niet per definitie een goede hond is om mee te fokken. Karakter en gezondheid zijn veel belangrijker.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:11:12 #9
176471 oh-oh
pi_97697258
Bij Billy had ik echt mazzel, ik ken zijn lijn aan vaderskant tot en met Chico irl, dus zijn vader, zijn oma en dan Chico, en aan moederskant ken ik zijn moeder goed, de vader van de moeder is een halfbroer van Chico die ik ook kende toen hij nog leefde, en al die honden uit Chico zn lijn hebben een heel fijn karakter.
Alleen zit er aan vaderskant 1 reu die echt een kutkarakter heeft en ook gezondheidsissue's en die genen zijn nogal dominant.
2 van Billy's broer hebben erg veel van hem weg _O-
( Groucho Marx )
pi_97697268
Hij zei ook wel dat er mensen naar 'm toekwamen die aan 'm vroegen of hij de perfecte showhond voor ze wilde fokken.

Die kregen dan sowieso al geen hond meer van 'm.

Het ligt er ook aan hoe je 'm zelf voorbrengt en smaak van de keurmeester.
pi_97697296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Bij Billy had ik echt mazzel, ik ken zijn lijn aan vaderskant tot en met Chico irl, dus zijn vader, zijn oma en dan Chico, en aan moederskant ken ik zijn moeder goed, de vader van de moeder is een halfbroer van Chico die ik ook kende toen hij nog leefde, en al die honden uit Chico zn lijn hebben een heel fijn karakter.
Alleen zit er aan vaderskant 1 reu die echt een kutkarakter heeft en ook gezondheidsissue's en die genen zijn nogal dominant.
2 van Billy's broer hebben erg veel van hem weg _O-
Da's wel heul zonde.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:13:21 #12
176471 oh-oh
pi_97697327
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij zei ook wel dat er mensen naar 'm toekwamen die aan 'm vroegen of hij de perfecte showhond voor ze wilde fokken.

Die kregen dan sowieso al geen hond meer van 'm.

Het ligt er ook aan hoe je 'm zelf voorbrengt en smaak van de keurmeester.
Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen punten _O-
De basisdingen zoals bouw en gebit en gangwerk moeten wel goed zijn natuurlijk.
Chico won altijd op charme _O-
Lekker je tieten laten zien bij mannelijke keurmeesters werpt zelfs ook wel es zn vruchten af :')
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:15:09 #13
176471 oh-oh
pi_97697361
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:12 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Da's wel heul zonde.
Phoe ja echt.
Mucho, een broer van Billy, die lijkt echt qua uiterlijk en qua karakter heel erg op Too Much, alleen is ie wel iets liever en luistert ie goddank net iets beter.
Maar hij heeft ook echt blaasproblemen en zo, jammer is dat.
( Groucho Marx )
pi_97697364
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen punten _O-
De basisdingen zoals bouw en gebit en gangwerk moeten wel goed zijn natuurlijk.
Chico won altijd op charme _O-
Lekker je tieten laten zien bij mannelijke keurmeesters werpt zelfs ook wel es zn vruchten af :')
Die basisdingen zijn wel belangrijk ja. Maargoed, ik ga toch niet met 'm showen.
Anders zou ik die tip es proberen, ik heb best grote. :')

Rinske zou voor de wetters wel kunnen showen, zij is heel rastypisch met een heel zacht karakter. Zij heeft echt haar vaders karakter, dat van haar moeder is veel minder leuk.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:16:28 #15
176471 oh-oh
pi_97697392
Oh en als ze homo zijn moet je de tieten snel weer inpakken aan de ring, hebben we ook wel es gehad _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 15:25:34 #16
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97697631
Ik heb 'm *O* (als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar *O*
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:26:41 #17
176471 oh-oh
pi_97697661
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* OMG Baaf tis wel echt jouw week zeg *O* *O* *O* *O* *O* *O*
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:28:01 #18
176471 oh-oh
pi_97697705
Zo, ik ga maar es ff naar het veld 8-)
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:30:47 #19
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97697797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb 'm *O* (als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar *O*
Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken? ^O^
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 15:31:20 #20
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97697811
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* OMG Baaf tis wel echt jouw week zeg *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:Y dingen vallen fijn op hun plek. Baan, bike, nu nog een babe? :P
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 15:33:53 #21
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97697878
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Pagan het volgende:

[..]

Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken? ^O^
Exact :D
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:41:30 #22
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97698114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 juni 2011 @ 16:56:04 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97700569
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

*O* *O* gefeli! :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_97700604
Gefeliciteerd met je motor baaf
En wij gaan bbq *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 juni 2011 @ 17:00:33 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97700717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo en thuis *O*
Stomme Jumbo was al dicht though, dus nou moet ik morgen , op zaterdag, als ik ergens een hekel aan heb is het op zaterdag boodschappen doen zeg }:|
Maar nu moest ik wel frietjes halen anders had ik geen eten :P
Oh Indaha en Yns bedankt voor de leuke dingessen *O* *O* *O* O+
You're Welcome :)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')