Goed, want ik las dit topic weer.quote:
En wie de fuck ben jij dan. Hakunamatafaka heeft meermaals bewezen met zijn topics een echte baas te zijn. Zo'n gigantische bazenverhalen kunnen geen fantasie meer zijn. Ze zijn allemaal echt gebeurd.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Barachem het volgende:
Vermakelijk verhaal, ver wel behoorlijk...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij dan. Hakunamatafaka heeft meermaals bewezen met zijn topics een echte baas te zijn. Zo'n gigantische bazenverhalen kunnen geen fantasie meer zijn. Ze zijn allemaal echt gebeurd.
Jij!
Ga je tegen Martin Scorsese ook zeggen dat hij moet stoppen met misdaadfilms?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Kridje het volgende:
TS begint in de herhaling te vallen, mischien is wat afwisseling in onderwerp op zijn plaats?
Films van Martin Scorsese zijn goed en onderhoudend, in tegenstelling tot de OP.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ga je tegen Martin Scorsese ook zeggen dat hij moet stoppen met misdaadfilms?
Wat is een goede OP volgens jou dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef Kridje het volgende:
[..]
Films van Martin Scorsese zijn goed en onderhoudend, in tegenstelling tot de OP.
Een niet verzonnen/troll?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat is een goede OP volgens jou dan?
Hakunamatafaka-topics zijn altijd goed en onderhoudend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef Kridje het volgende:
[..]
Films van Martin Scorsese zijn goed en onderhoudend, in tegenstelling tot de OP.
volgens mij bouns je alleen achter het station met je maten.quote:Enfin, na dit voorval was het tijd om chicks te versieren, waar we in de eerste plaats tenslotte voor kwamen. Gearriveerd op de dansvloer zag ik de lekker sappige kontjes overal bounsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |