quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden, maar
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Peu is gewoon luiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Maar is het zo smerig dan?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Mooi, maar volgens mij een hel om op te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden, maar
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Och, nonsensquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi, maar volgens mij een hel om op te lopen
Ieren zijn niet bepaald een schoon volk neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Maar is het zo smerig dan?
Er zijn vrouwen die dat goed en stijlvol kunnen. I'm not one of them.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi, maar volgens mij een hel om op te lopen
Dat ook, maar in dit geval is het gewoon erg. Als het schoon is vind ik het niet erg om het wekelijks bij te houden. Maar dan ben je ook met een dik uur klaar. Nu ben ik al een uur alleen met de douche cabine bezig geweest en die is nog niet klaarquote:
Ik heb ook schimmel in mijn huis, is niet altijd iets tegen te doen helaas.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ieren zijn niet bepaald een schoon volk neeDe schimmel zat overal en dit was nog een van de schoonste plekken die ik heb gezien.
Ik heb ze bij m'n favorieten gezet, dan kan ik ze makkelijk terug vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat goed en stijlvol kunnen. I'm not one of them.
Schimmel is idd heel hardnekkig soms... Wij hebben er gelukkig geen last van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook schimmel in mijn huis, is niet altijd iets tegen te doen helaas.
Ik had helemaal niet meegekregen dat je daar al zit joh.
Heel vochtige badkamer + nauwelijks ventilatiemogelijkheden = schimmel. Kut, maar niet perse het gevolg van slecht schoonmaken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schimmel is idd heel hardnekkig soms... Wij hebben er gelukkig geen last van.
Weet wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ook, maar in dit geval is het gewoon erg. Als het schoon is vind ik het niet erg om het wekelijks bij te houden. Maar dan ben je ook met een dik uur klaar. Nu ben ik al een uur alleen met de douche cabine bezig geweest en die is nog niet klaar
Nee, dat lijkt mij in dit geval ook niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel vochtige badkamer + nauwelijks ventilatiemogelijkheden = schimmel. Kut, maar niet perse het gevolg van slecht schoonmaken.
Die ken ik niet. Ik heb van die vochtvreters staan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij in dit geval ook niet.Je hebt toch van die machines die vocht wegzuigen? Zou dat helpen?
Wij hebben een afzuiger in de badkamer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik heb van die vochtvreters staan.
Een afzuiger in de slaapkamer is ook fijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een afzuiger in de badkamer.
Ik niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een afzuiger in de badkamer.
Heb je wel een raam of zo, die je open kan zetten?quote:
Kan op een heel klein kiertje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je wel een raam of zo, die je open kan zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |