abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98123254
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef inZanity het volgende:

[..]

De buurlanden ook niet.
idd ik ben het met je eens . *O*
pi_98123925
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef inZanity het volgende:

[..]

De buurlanden ook niet.
Dan hadden we ook niet deze discussie gehad. Het is dat de Joden munitie kregen van de Amerikanen anders waren ze ook op de knietjes gegaan. Het blijft lastig met maar 6 miljoen burgers tegenover ongeveer het hele MO. Zeker gezien met recente Arabische lente en de ontwikkelingen die daaruit mogelijk voortkomen.

Israel zal zeker een aantal pijnlijke concessies moeten doen. Alleen dit geldt ook voor de Palestijnen. Hij die alles verdedigt, verliest alles.
pi_98124758
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:25 schreef C_N het volgende:

[..]

mijn voordeel weer ik hoef er niet voor te google;n
heb je deze wijken in nederland! hier is al een fout van jou mousje je vergelijking met nederland .
dat kan je namelijk nooit doen
Lees even terug, jij betrekt Nederland erbij, of wij hier geen demonstraties hebben.

quote:
en sorry hoor de oost jerusalem palestijnen lopen ook dwars door jerusalem ??zelfs in het verleden met een domostratie .
Werd toen niet vanuit de ramen op ze geschoten?

quote:
en om de spanningen ja daarom was dit jong ook opgepakt.de palestijnen willen een staat laat ze dan eens leren om te nemen en te GEVEN.
Jij .. het joodse volk .. heeft hun al dik 20.000 km² afgenomen, en daar hebben zij bitter weinig voor terug gekregen, dus wie moet hier leren om te nemen en te GEVEN?

quote:
deze jongen werd opgepakt en geloof mij moussie een groot deel voor zijn veiligheid.
er werden door orthodoxen vlaggen verbrand .waar politie bij stonden te kijken moussie .en dan een filmpje van een mannetje die op gepaste wijze word weggevoerd , gedeeltelijk voor zijn grote bek en voor zijn eigenveiligheid,,, en dan boem kijk wat israel doe . dit is kleuterklas niveau .
en om daar een topic vol van te praaten . uff dan zit het wel erg diep hoor .
Wat je nu feitelijk zegt is dat de politie machteloos is tegenover de orthodoxe rechtsen ..

en dan nog zit er een verschil in demostreren aan de israelishe kant en die van de palestijnse kant . waarom kunnen die niet vredig demostreren waarom moeten die rellen stenen gooien schieten en so on. .o op zijn minst zie ik liever de israelishe demostreren dan een palestijnse demostratie .
maar oke die stenen zijn weer gerechtvaardigd natuurlijk

[/quote]
pleased to meet you
pi_98126216
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef moussie het volgende:

[..]

Lees even terug, jij betrekt Nederland erbij, of wij hier geen demonstraties hebben.
in een anderen context .je heb in Nederland demostraties en daar worden de zelfde maatregelen genomen zoals hier .maar een land vergelijken politiek etc is niet echt een vegelijking in deze ..
in nederland zouden ze dit doen zouden ze dat doen . etc etc .er is een verschil Nederland heb GEEN islamitishe buurlanden eh dat wil zeggen nog niet . hebben ze dat wel dan moet Nederland ook overleven , maar die tijd kom ook nog wel ik ben daar niet bang voor . maar helaas te laat om dan normaal te reageren voor de regering .. ik hoop het niet , maar .........................
quote:
[..]

Werd toen niet vanuit de ramen op ze geschoten?
bron graag een betrouwbaren ! wand daar is mij niets van bekend en over welken heb jij het over een' zo te zien maar het zijn er velen in de israel arabishe buurten wekelijks eigenlijk .
quote:
[..]

Jij .. het joodse volk .. heeft hun al dik 20.000 km² afgenomen, en daar hebben zij bitter weinig voor terug gekregen, dus wie moet hier leren om te nemen en te GEVEN?
wie wil er een eigen staat in een staat .20,000 whahaha je maak mij aan het lachen nu ,je ben tel aviv namelijk vergeten , word je soms niet moe van je zelf mousje :)
quote:
[..]

Wat je nu feitelijk zegt is dat de politie machteloos is tegenover de orthodoxe rechtsen ..
nee dit heet democratie. en op herdenkings dagen staan zij geen 1 of 2 min stil lopen gewoon door de treken niets van de sytiatie aan in Israel of het niet asso is eh ja het is .
mensen sterven ook dat deze mensen in vreden kunnen leven . maar demogratie heet dit zo ze kunnen dit doen .
in de palestijnse gebieden en islamitische landen werden ze waarschijnlijk opgehangen of gestenigd of ter plekke dood geschopten met een kogel .of eerst even gemarteld voor die kogel in zijn hoofd te krijgen .ik zou mij eerst druk maken voor deze ( terror groepen een staat krijgen )om de mensen rechten al daar
.wand deze burgers die zijn aan de leeuwen op geleverd kijk naar de gazza strook wat daar niet gebeurden en nog gebeurd .je hoef niet ver te kijken namelijk .maar nee kijk naar Israel en sluit je ogen voor deze onschuldigen burgers die door eigen (terror regeering) worden onderdrukt in de vrijheid, geloof en sex enz enz enz en worden vermoord zonder eenig recht vaak zo op straat.maar daar sluit men de ogen voor .het is alleen Israel . :r
[quote]

en dan nog zit er een verschil in demostreren aan de israelishe kant en die van de palestijnse kant . waarom kunnen die niet vredig demostreren waarom moeten die rellen stenen gooien schieten en so on. .o op zijn minst zie ik liever de israelishe demostreren dan een palestijnse demostratie .

[quote]

[ Bericht 5% gewijzigd door C_N op 13-06-2011 20:16:05 ]
pi_98127612
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Israel zal zeker een aantal pijnlijke concessies moeten doen. Alleen dit geldt ook voor de Palestijnen. Hij die alles verdedigt, verliest alles.
eens met je..
pi_98128250
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Hebben we toch een meningsverschil over bedreigen. Ik ben van mening en m.i. ondersteund met feiten, dat de "Palestijnen" echt niet worden bedreigd met hun voortbestaan. Heb dat al enkele malen aangegeven, misschien vandaar ook dit eindeloze discussie.
Ooh, werden de Europeanen die tegenwoordig de Amerika's en Australië bewonen bedreigt in hun bestaan dan?

quote:
Steeds weer die Godwin's om moedeloos van te worden. Nogmaals de Palestijnen worden niet massaal vermoord, worden niet te werk gesteld als slaven in Israel, hebben niks te vreten, hebben geen recht op eigendommen enz...

Als je dat steeds blijft veronderstellen en dat de Joden die kant hebben gekozen dan is een verdere discussie tussen ons zinloos.
Ik vroeg gewoon wat jij zou doen als het jou zou overkomen. Zorgen dat je overleefd en samenwerken was je antwoord. Ik zet jouw antwoord alleen maar in het kader van de meest recente geschiedenis van ons land, de Duitse bezetting. Dan kan jij wel 'Godwin' roepen, maar dat is een feit, met die mentaliteit had je Hitler geholpen bij het vermoorden van de Joden. Sommige dingen zijn belangrijker dan overleven, want wat heb je nog aan dat leven als je niet meer kan leven met jezelf?

quote:
En dat heeft landen voorspoed gebracht, zodat iedereen een eigen huis en raad heeft wat je een grondrecht vind.
Say what .. voorspoed, eigen huis en haard grondrecht? Hebben we het wel over dezelfde planeet?
Of bedoel je dat het ons, de koloniale machten, voorspoed heeft gebracht? Dat ik niet moet zeiken want als we hun niet hadden leeg geplunderd zou ik de huidige luxe niet genieten?

quote:
Dat er nu een patstelling is, wil niet zeggen dat deze in de toekomst er nog is. Dat probeer ik je een beetje duidelijk te maken. Als ik jou zonder gevolgen een tik kan verkopen, wie belet mij dan dat om dat nooit te doen.
En wat voor magisch iets zou dat dan wel moeten zijn dat het de huidige patstelling zou kunnen doorbreken ..

quote:
De "Palestijnen" zijn geen partij voor Israel, daarom trek ik meteen door naar de buurlanden. Is altijd zo geweest en zal wel zo blijven.
hmz, qua aantallen zijn ze aan elkaar gewaagd, het is de aanvoer van buitenlands wapentuig wat het verschil maakt
pleased to meet you
pi_98128512
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Dan hadden we ook niet deze discussie gehad. Het is dat de Joden munitie kregen van de Amerikanen anders waren ze ook op de knietjes gegaan. Het blijft lastig met maar 6 miljoen burgers tegenover ongeveer het hele MO. Zeker gezien met recente Arabische lente en de ontwikkelingen die daaruit mogelijk voortkomen.

Mooi gezegd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98128528
hmz, qua aantallen zijn ze aan elkaar gewaagd, het is de aanvoer van buitenlands wapentuig wat het verschil maak----------------------------------------------

===================================================================

je bedoel al de gesmokkelde wapens in deze buurlanden van uit iran en syria . .
ja idd maar israel kan het aan dont worry ;)
pi_98129373
Ze schijten alleen van Egypte hé, want die vormt het grootste gevaar. O-)
pi_98129536
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef Drifter__ het volgende:
?? denk je echt ja .
misschien schijten 'op.
om in jou termen te blijven
pi_98129574
Belangrijkste Egyptische vriend is weg?
pi_98129678
quote:
De jeugd is vergeten dat de Joden op 100 km van Cairo stonden om te gaan picknicken.
pi_98129762
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Drifter__ het volgende:
Belangrijkste Egyptische vriend is weg?
een vriend in hoeverre dat ze de gazza-grens onder controllen hielden wat ook goed voor Egypte was .en een verschil dat het niet extreme islamitish was vergelijking van de anderen buurlanden buiten jordanie om ..
pi_98129763
quote:
Zwaar overdreven. Zo lang Amerika in de buurt is doet Egypte niets.
pi_98129806
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef johnnylove het volgende:

[..]

De jeugd is vergeten dat de Joden op 100 km van Cairo stonden om te gaan picknicken.
Destijds zag Saddat het als overwinning. Dus mij verbaasd niets meer. :')
pi_98129850
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef waht het volgende:

[..]

Destijds zag Saddat het als overwinning. Dus mij verbaasd niets meer. :')
:)
pi_98130051
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat ze zonder de VS, op hun knietjes zouden gaan?
pi_98130094
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef waht het volgende:

[..]

Zwaar overdreven. Zo lang Amerika in de buurt is doet Egypte niets.
Tot wanneer gaat de VS dat volhouden?
pi_98130324
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef C_N het volgende:

[..]

een vriend in hoeverre dat ze de gazza-grens onder controllen hielden wat ook goed voor Egypte was .en een verschil dat het niet extreme islamitish was vergelijking van de anderen buurlanden buiten jordanie om ..
Vriend in de zin van vrijwel gratis gas, handhaven van verdragen, nooit dreigen met sancties tegen israel.
pi_98130337
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Tot wanneer gaat de VS dat volhouden?
Sowieso zo lang de olie moet blijven vloeien. Daarna gaat het waarschijnlijk een religieus debat worden, en voorlopig is ook onder die groepen meer dan genoeg steun.
pi_98130442
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef moussie het volgende:

[..]

Ooh, werden de Europeanen die tegenwoordig de Amerika's en Australië bewonen bedreigt in hun bestaan dan?

Tja over 10 jaar zijn er geen enkele Palestijnen volgens jouw theorie. Kom op zeg.

quote:
Ik vroeg gewoon wat jij zou doen als het jou zou overkomen. Zorgen dat je overleefd en samenwerken was je antwoord. Ik zet jouw antwoord alleen maar in het kader van de meest recente geschiedenis van ons land, de Duitse bezetting. Dan kan jij wel 'Godwin' roepen, maar dat is een feit, met die mentaliteit had je Hitler geholpen bij het vermoorden van de Joden. Sommige dingen zijn belangrijker dan overleven, want wat heb je nog aan dat leven als je niet meer kan leven met jezelf?
Als de Joden weg zijn, kunnen ze dan wel leven met zichzelf? Ze kunnen nog achter een rotsblok zitten. Had al begrepen dat de woestijn al vol zat, ze bouwen tegenwoordig zelfs wolkenkrabbers daar, dat de "Palestijnen" per se op dat stukkie grond willen wonen.
[..]

quote:
Say what .. voorspoed, eigen huis en haard grondrecht? Hebben we het wel over dezelfde planeet?
Of bedoel je dat het ons, de koloniale machten, voorspoed heeft gebracht? Dat ik niet moet zeiken want als we hun niet hadden leeg geplunderd zou ik de huidige luxe niet genieten?
[..]
Nederland lag echt toch in puin. Hebben we toch snel opgeknapt in 20 jaar. Zo erg dat we bijna niks meer konden investeren in Nederland, maar dat we naar het buitenland moesten met ons geld.

quote:
En wat voor magisch iets zou dat dan wel moeten zijn dat het de huidige patstelling zou kunnen doorbreken ..
Heb je gelezen wat ik heb geschreven? Indien je macht kan gebruiken, zal je dat doen.

quote:
hmz, qua aantallen zijn ze aan elkaar gewaagd, het is de aanvoer van buitenlands wapentuig wat het verschil maakt
Hebben 0% kans. De Joden hebben geleerd van hun fouten om geheel afhankelijk te zijn van buitenlands materiaal. Ze zullen echt weggevaagd worden.
pi_98130594
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat ze zonder de VS, op hun knietjes zouden gaan?
Heb het over een andere oorlog. En wat dacht je van Egypte? Hebben die een eigen wapenindustrie?

Zullen ze de onderdelen krijgen van de Amerikanen, indien het wat langer duurt.
pi_98131103
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef C_N het volgende:

[..]

in een anderen context .je heb in Nederland demostraties en daar worden de zelfde maatregelen genomen zoals hier .maar een land vergelijken politiek etc is niet echt een vegelijking in deze ..
in nederland zouden ze dit doen zouden ze dat doen . etc etc .er is een verschil Nederland heb GEEN islamitishe buurlanden eh dat wil zeggen nog niet . hebben ze dat wel dan moet Nederland ook overleven , maar die tijd kom ook nog wel ik ben daar niet bang voor . maar helaas te laat om dan normaal te reageren voor de regering .. ik hoop het niet , maar .........................
Wat nu? Dus als je islamitische buurlanden hebt is het normaal dat de burgemeester van een stad toestaat dat er een demonstratie door de islamitische wijk loopt te provoceren? En dan zeg je nog dat je eigenlijk vrede wil?
Sorry hoor, maar dat is nou echt totaal verknipte logica

quote:
bron graag een betrouwbaren ! wand daar is mij niets van bekend en over welken heb jij het over een' zo te zien maar het zijn er velen in de israel arabishe buurten wekelijks eigenlijk .
Die jongen pas geleden ja, beschoten vanaf een gebouw uit de omgeving.

quote:
wie wil er een eigen staat in een staat .20,000 whahaha je maak mij aan het lachen nu ,je ben tel aviv namelijk vergeten , word je soms niet moe van je zelf mousje :)
Okay, jij je zin. 20.330 km² is volgens het CIA-world factbook het landoppervlak van Israël.
de wiki zegt dit
quote:
By 1947, Jewish holdings in Palestine amounted to about 463,000 acres.
Dat zijn dus 1875 km² die gekocht zijn, de rest is de Palestijnen afgenomen.

quote:
nee dit heet democratie. en op herdenkings dagen staan zij geen 1 of 2 min stil lopen gewoon door de treken niets van de sytiatie aan in Israel of het niet asso is eh ja het is .
mensen sterven ook dat deze mensen in vreden kunnen leven . maar demogratie heet dit zo ze kunnen dit doen .
in de palestijnse gebieden en islamitische landen werden ze waarschijnlijk opgehangen of gestenigd of ter plekke dood geschopten met een kogel .of eerst even gemarteld voor die kogel in zijn hoofd te krijgen .ik zou mij eerst druk maken voor deze ( terror groepen een staat krijgen )om de mensen rechten al daar
.wand deze burgers die zijn aan de leeuwen op geleverd kijk naar de gazza strook wat daar niet gebeurden en nog gebeurd .je hoef niet ver te kijken namelijk .maar nee kijk naar Israel en sluit je ogen voor deze onschuldigen burgers die door eigen (terror regeering) worden onderdrukt in de vrijheid, geloof en sex enz enz enz en worden vermoord zonder eenig recht vaak zo op straat.maar daar sluit men de ogen voor .het is alleen Israel . :r
Je eigen foute gedrag goed praten met 'bij hunnie is het nog erger', kom nou zeg ..

quote:
Omdat hun dreigen hun huis kwijt te raken aan een Israëlische settler .. daarom.
Dat je dat niet zelf kan bedenken ..
pleased to meet you
pi_98131222
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Vriend in de zin van vrijwel gratis gas, handhaven van verdragen, nooit dreigen met sancties tegen israel.
gratis is wat over dreven net.. en verdragen is in een vredes verdrag kan de PA nog een puntje aan zuigen .en sancties niet 100 % waar . en het heb egypte ook geen wind ei gelegd een verdrag met Israel .denk alleen al aan de duizenden toeristen die het land jaarlijks bezoeken .
pi_98131944
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef C_N het volgende:
hmz, qua aantallen zijn ze aan elkaar gewaagd, het is de aanvoer van buitenlands wapentuig wat het verschil maak----------------------------------------------

===================================================================

je bedoel al de gesmokkelde wapens in deze buurlanden van uit iran en syria . .
ja idd maar israel kan het aan dont worry ;)
Lolbroek .. natuurlijk kan Israël die wel aan met al die Amerikaanse hulp
http://www.worldpolicy.or(...)ts/israel050602.html
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')