Jah ik zat er een beetje doorheen te scrollen en vond het wel humor!quote:
Ik heb niet veel gedronken. Het was gewoon heet op m'n kamerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slaap meestal juist slechter als ik veel gedronken heb
En jij was heet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gedronken. Het was gewoon heet op m'n kamer
Ik geef later op de dag outpost toegang tot ftp server. 76k nummers om te downloaden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik zat er een beetje doorheen te scrollen en vond het wel humor!Ik ben al een half uur of zo de enige die wat aanvraagt!
Ik zeg ook niet dat je veel gedronken hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gedronken. Het was gewoon heet op m'n kamer
Lief en onschuldig is ze nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je veel gedronken hebt.
Zeg alleen dat het voor mij zo is.
Zo'n lief onschuldig meisje als jij drinkt toch nooit veel
Dat ben ik altijd, dat kan het dus niet zijn geweestquote:
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik geef later op de dag outpost toegang tot ftp server. 76k nummers om te downloaden.
Ik geef haar het voordeel van de twijfel.quote:
Waarvoorquote:
We have some1 who loves to take a jump into the unknownquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
Lief is ze volgens mij wel, dat onschuldig ben ik niet zeker van.
Dat is gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]Nou als je zo onschuldig was, verkondigde je niet aan dat je heet was enzo!
whehehequote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
WaarvoorWat heb ik jou ooit aangedaan?
!
Och manquote:
Life is all about taking risksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:58 schreef Viro het volgende:
[..]
We have some1 who loves to take a jump into the unknown
Guppy is idd ff verzopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor niks meer, ik klaag niet heur... maar ligt dat aan mijn lappie of heeft guppy geen zin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
De vis is uit de komquote:
Have funquote:
Morguhhhquote:
Goedemorgen dan maarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik denk dat ik wakker ben. *knijp* AU! Ja, ik ben wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |