abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 04:02:31 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_97688301

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Bij de Samsung Galaxy S2 krijg je nu gratis een 8 GB geheugenkaartje, als je voor 31 mei het toestel aanschaft.
Deze 8 GB is dan een extra'tje bovenop de 16 GB die intern al aanwezig is.
Het enige wat je moet doen, is dus voor 31 mei een Galaxy S2 aanschaffen en jezelf registeren op de actiepagina van Samsung.
Dit is een leuke promotionele actie van de Koreaanse fabrikant, wat ook wel aangeeft dat het toestel ruim voor het einde van mei verkrijgbaar is in Nederland, aangezien er een aankoopbon als bewijs meegestuurd moet worden, om het geheugenkaartje te ontvangen.
Je moet apart hiervoor een aanvraag versturen, door jezelf eerst te registreren.
Het 8 GB MircoSD kaartje wordt dan achteraf verzonden door Samsung naar jouw adres.

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/

[ Bericht 59% gewijzigd door remlof op 04-06-2011 13:49:42 ]
pi_97688364
Doe dit anders even als OP:

-done-

[ Bericht 99% gewijzigd door remlof op 04-06-2011 13:50:03 ]
  zaterdag 4 juni 2011 @ 07:16:57 #3
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_97688570
Hmm...Ik begin nu ik dit weer zie steeds meer te twijfelen over mijn keuze. (Was altijd heel stellig de Iphone)
pi_97688576
Nou ik krijg hem vandaag binnen als het goed is. Ben benieuwd. Heb de Galaxy S wel een hele week gehad voor hij werd geript en nu het verzekeringsgeld binnen is maar gelijk de S2 gekocht. Eigenlijk voornamelijk wegens de flitser en het langere batterijuithoudingsvermogen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_97688631
Ik heb hem sinds gisteren in huis en heb hem afgesloten met een Vodadafone abonnement (Bel + SMS + Web 200), alleen gaat die pas in op 30/06/2011 i.v.m. maandje opzegtermijn van mijn huidige provider T-mobile.

Ik dacht weet je wat dan stop ik alvast mijn T-mobile simkaart in het toestel, maar het probleem is dat ik er dan wel mee kan bellen, maar alleen niet internetten of andere zaken. Ik krijg bij zo'n beetje iedere ap die ik kies de melding dat er geen goede netwerkverbinding is.

Is dat logisch? Soort Vodafone 'beveiliging'? Dus moet ik echt wachten tot 30/06/2011 of moet ik gewoon even wat beter mijn best doen om de T-mobile instellingen goed te krijgen op het toestel?
pi_97688637
Misschien moet je roamen aanzetten. Pakketgegevens roamen toestaan.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_97688725
Schiet es op, HI.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_97688797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 07:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
en het langere batterijuithoudingsvermogen.
Staar je daar niet blind op !
Mijn top ligt op iets meer dan 2 dagen met één acculading. Geen games ofzo gespeeld ,maar gewoon rustig aan gedaan. Voor zover dat kan met dit wereldwonder. ! :)
Heb 'm wel geroot en de nodige meuk gefreezed met titanium backup.
pi_97689358
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 08:44 schreef Pupp3t het volgende:

[..]

Mijn top ligt op iets meer dan 2 dagen met één acculading. Geen games ofzo gespeeld ,maar gewoon rustig aan gedaan. Voor zover dat kan met dit wereldwonder. ! :)
Klopt zonder maatregelen te nemen heeft het toestel soms last van een onverklaarbare battery drain. Je kan dan in één nacht zomaar 30% van je lading kwijt zijn terwijl het toestel op je nachtkastje ligt.
pi_97689481
Weet je wat nog meer groot en dun is?
pi_97690746
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:03 schreef Dae1337 het volgende:
Weet je wat nog meer groot en dun is?
:')_________________________________!
pi_97690872
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 09:53 schreef crazy_ivan het volgende:

[..]

Klopt zonder maatregelen te nemen heeft het toestel soms last van een onverklaarbare battery drain. Je kan dan in één nacht zomaar 30% van je lading kwijt zijn terwijl het toestel op je nachtkastje ligt.
Probeer Juicedefender eens.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:10:51 #13
189216 netolk
maar dan andersom
pi_97692038
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef gogosweden het volgende:

[..]

niet moelijk, gewoon op de home toets rammen :D
Als ik dat dus doe (leek mij ook logisch) dan gaat ie dus op pause
Beware of the Raping Zebra's
pi_97692265
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef netolk het volgende:

[..]

Als ik dat dus doe (leek mij ook logisch) dan gaat ie dus op pause
zelf geen last van
al met de return key geprobeert?
pi_97692679
Iemand enig idee... als ikde telefoon op trillen heb staan..en hij ligt
t op de lader snachts....dan trilt ie als de accu is opgeladen. dan wordt ik dus wakkker ;) niet de bedoeling...hoe zet ik dat uit?
pi_97692984
Zo hij's binnen *O*
Jammer dat ik nu tot morgen moet wachten tot het invisible shield is vastgeplakt -O-
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:26:08 #17
189216 netolk
maar dan andersom
pi_97694149
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:20 schreef gogosweden het volgende:

[..]

zelf geen last van
al met de return key geprobeert?
dan stopt ie met spelen en gaat ie terug naar mijn muziek map :(
pi_97694590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 08:44 schreef Pupp3t het volgende:

Leg eens de laatste regel uit aub? :?
Inzake de lange duur van de batterij klinkt dit als erg goed nieuws want wilde eerst voor de nieuwe iPhone gaan maar ik hoor en lees verhalen die alleen maar elke keer de zwakke batterij onderstrepen. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_97695189
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:40 schreef rubje het volgende:

[..]

Leg eens de laatste regel uit aub? :?
Inzake de lange duur van de batterij klinkt dit als erg goed nieuws want wilde eerst voor de nieuwe iPhone gaan maar ik hoor en lees verhalen die alleen maar elke keer de zwakke batterij onderstrepen. :{
Rooten = totale toegang tot je toestel krijgen
Freezen = bepaalde processen bevriezen zodat er meer ruimte en snelheid is voor andere processen en er minder batterij wordt verslurpt
Titanium Backup = applicatie waarmee dat kan.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:05:50 #20
189216 netolk
maar dan andersom
pi_97697117
maar, dit is niet nodig aangezien ik met een klein beetje gamen nu ook al op dag 2 zit en nu nog half vol is (alles aan behalve blue-tooth) en niks niet geroot
pi_97698252
Klopt, voor de snelheid of ruimte of verlenging van batterijduur hoef je het niet te doen, alleen als je het gewoon wilt verwijderen is root handig.Of voor custom firmware.
pi_97702814
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:26 schreef netolk het volgende:

[..]

dan stopt ie met spelen en gaat ie terug naar mijn muziek map :(
Gebruik je de "music" app wel op page 1 in programs?
  Forum Admin zaterdag 4 juni 2011 @ 18:38:00 #23
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_97704026
Ik zit me een zooi crap te downloaden van de market. Instant buttons is wel grappig. Zitten veel bekende geluiden van meme's bij :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:10:57 #24
189216 netolk
maar dan andersom
pi_97705146
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:59 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Gebruik je de "music" app wel op page 1 in programs?
Ow hehe, nee k klikte gewoon op muziek bestandje :P
pi_97707991
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:10 schreef netolk het volgende:

[..]

Ow hehe, nee k klikte gewoon op muziek bestandje :P
dan kan je dit soort dingen ook verwachten sufkut :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: