Nee, dan moet je eerst rooten.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef Dae1337 het volgende:
Kan ik geen enkele voorgeinstalleerde app verwijderen??
Zeblijven opstarten hoor, vooral die hubs.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Mm dan gooi ik Ze wel gewoon ergens ver weg. wil niet mn vakantie verkloten
Nee?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef m-g-s het volgende:
[..]
Studentmobobiel geeft hem gratis bij vodafoon 200
Hahaha schreef ik vakantie?! bedoel natuurlijk garantiequote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Zeblijven opstarten hoor, vooral die hubs.
Hahahaha nee man je had het getypt hihihihihiquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Hahaha schreef ik vakantie?! bedoel natuurlijk garantie
Statusbalk omlaag slepen en dan op wissen klikken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef kalinhos het volgende:
Hoe krijg ik die icoontjes linksboven in beeld weg? Heb nu een cijfertje, twee twittervogels een recyclung icoon en een tasje?
bedoel je die widgets? Want dan kun je ze toch gewoon verwijderen (verbergen)?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Zeblijven opstarten hoor, vooral die hubs.
Waar dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef m-g-s het volgende:
[..]
Studentmobobiel geeft hem gratis bij vodafoon 200
Handig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Hebben jullie je toestel al getest op dode pixels?
Ga naar de telefoon scherm (druk op hoorn) en toets *#0*# in, vervolgens zie je een hele zooi testjes die je kan uitvoeren.
Ik heb 1 dode (rode) pixel.
alle apps eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef netolk het volgende:
nee, wat voor app is het?
probeer het anders via taakbeheer
Hmm, geen rare dingen erop gezet?quote:
geen vreemde dingen erop...denk ik..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef netolk het volgende:
[..]
Hmm, geen rare dingen erop gezet?
Kijk eens bij taakbeheer draait er niet een of ander proces wat je cpu opvreet?
schoon je ram eens op, misschien dat er dan ook nog wat afgesloten word
in de settings van gmail gekeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ook vreemd. Op de Galaxy S kreeg ik gmail per direct binnen, als zijnde een smsje/whatsapp-berichtje maar nu moet ik de mailbox openen en ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |