Whehe ik moest dus 2 dagen hotspotten en dan gaat het echt snelquote:Op zondag 5 juni 2011 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Fair Use Policy idd. Het is voor mij iig genoeg. Op werk en thuis zit ik op WIFI.
Oh, zag ik bij Phonehousequote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
i-300 abonnement:
Toestelprijs:¤ 0,00
Eerste 4 maanden gratis i-Abonnement.
Daarna betaal je ¤ 42,50 per maand.
Snelheid: 7200/768 Kbps (theoretisch)
Limiet: 1 GB (bij overscheiding geen extra kosten)
Totale kosten voor 2 jaar: ¤ 765,00
http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/mcsmambo.p
Dus ik weet niet via welke partij jij je abonnement(en) afsluit, maar ik zou maar eens op zaak gaan naar een andere partij.
Twintig tientjes per maand, zo zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
20 tientjes in de maand de komende 9 maanden en daarna gewoon 39 euro. Das incl. 200 minuten bellen, 100 SMSjes en onbeperkt internet.
die van mij 30, 10 voor abbo en 20 per maand voor de Gs II.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, zag ik bij PhonehouseMaar mijn S2 kost 20 per maand incl internet dus ik denk dat ik er toch maar blijf
30 was ook mijn max, ik had nu geluk met een hemelvaartactie o.i.d.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die van mij 30, 10 voor abbo en 20 per maand voor de Gs II.
4S komt deze zomer en 5 begin volgend jaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit is een lachertje zeg, denk dat ik op iphone 5 wacht.
Mazzelaarquote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
30 was ook mijn max, ik had nu geluk met een hemelvaartactie o.i.d.
Dus jij zegt dat je voor in totaal 24 x 20 = 480 euro voor 2 jaar:quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, zag ik bij PhonehouseMaar mijn S2 kost 20 per maand incl internet dus ik denk dat ik er toch maar blijf
Nee, tweede jaar wordt ie inderdaad 30. Maar dan nog vind ik het een prima dealquote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je voor in totaal 24 x 20 = 480 euro voor 2 jaar:
- S2 hebt ontvangen
- belminuten en sms'jes in je bundel hebt zitten
- internet abonnement hebt
Daar geloof ik (netzoals die 110 euro per maand voor i-abonnement plus bijbetaling toestel) helemaal niets van.
Wellicht betaal jij eerste 12 maanden 20 euro en daarna 12 maanden 40 euro o.i.d. En zo niet, dan mag jij heeeeel veel mensen in Nederland blij maken en laten weten waar je voor 24 x 20 = 480 euro een S2 plus abonnemt plus internet kan halen.
600 euro voor twee jaar is inderdaad een mooie deal.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, tweede jaar wordt ie inderdaad 30. Maar dan nog vind ik het een prima deal
En de iPhone-prijzen lagen daar op een papier op de toonbank, dan moet je zelf maar bij the Phonehouse gaan kijken. Waarom zou ik daar in hemelsnaam over gaan liegen?
Oooh, je bedoelt letterlijk een iphone plus abonnement. Ik dacht dat je het over een S2 i.c.m. i-abonnement had.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.phonehouse.nl/(...)rch&utm_term=iphone& misschien was deze het?
Oh, ik wist niet eens dat daar een apart abo voor is, en dat je die ook met andere telefoons kan afsluitenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt letterlijk een iphone plus abonnement. Ik dacht dat je het over een S2 i.c.m. i-abonnement had.
En zo niet, dan heb je inderdaad die van de iphone gezien. Achterlijk duur ding.
Het is de enige oplossing voor providers om die iphone abbo's apart te doen omdat die dingen continue over het netwerk dingen aan het synchroniseren zijn met de servers van applequote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet eens dat daar een apart abo voor is, en dat je die ook met andere telefoons kan afsluitenJa, ik verbaasde me daar zo over dat ik het offtopic in dit topic postte
Compleet van de pot gerukt.
KE7 is nog niet uitgebracht in Nederland als het goed is.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
KE7 is toch de laatste of heb ik dat mis?
maar tussen KE2 en KE7 zitten er toch nog 5 updates? ( KE3 KE4 enz ) of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef themole het volgende:
[..]
KE7 is nog niet uitgebracht in Nederland als het goed is.Hoop wel dat ze hem snel uitbrengen.
Grappig ook hoe je nu nog bij een iPhone4 inderdaad 42euro per maand moet betalen voor 2jaar voor toestel, en ook nog eens 89 euro.. doe dan maar een Desire S/HD (die in zelfde tijd als iPhone4 uitkwam, en nu stukken goedkoper) of zelfs deze inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt letterlijk een iphone plus abonnement. Ik dacht dat je het over een S2 i.c.m. i-abonnement had.
En zo niet, dan heb je inderdaad die van de iphone gezien. Achterlijk duur ding.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar tussen KE2 en KE7 zitten er toch nog 5 updates? ( KE3 KE4 enz ) of zit ik er nu helemaal naast?
ohquote:Op maandag 6 juni 2011 09:30 schreef themole het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Lekker logische nummering.
Grappig, die heb ik zaterdag ook gekregen en hij doet het bij mij ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef Olle. het volgende:
mensen hebben jullie nog eventueel een document gevonden waarmee jullie gratis kunnen downloaden?
ik heb een black market bestand via de samsung galaxy 1 gekregen maar die werkt hier niet...
an toevallig!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:33 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Grappig, die heb ik zaterdag ook gekregen en hij doet het bij mij ook niet.
Jawel, met root.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef wise het volgende:
je kan zeker die achterlijke hubs (en andere samsung crap) er niet vanaf halen zonder een custom rom te gebruiken zeker¿
thanks, ff in verdiepenquote:
Heb je op het launcher forum gekeken?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef m-g-s het volgende:
Ik heb een vraagje: kan ik met launcher pro (gratis versie) mijn app menu ook horizontaal instellen? Verticaal is irritant als je veel apps hebt.
Ps: hoe betaal ik betaalde apps? Ik wil mooie widgets en launcher pro.
Nog 1 ding: hoe kan ik eventueel weer touchwizz instellen?
Alvast bedankt!
kan het niet via je telefoonrekening? Ik heb geen van beide namelijk..quote:Op maandag 6 juni 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je op het launcher forum gekeken?
Ik zou het niet weten namelijk.
Om voor apps te betalen hebben ze twee mogelijkheden:
1. via paypal.
2. via creditcard.
de game hub is best wel leuk toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef wise het volgende:
je kan zeker die achterlijke hubs (en andere samsung crap) er niet vanaf halen zonder een custom rom te gebruiken zeker¿
zal best, maar netzoals bij bijvoorbeeld merk laptops (acer, hp) zetten ze er allemaal zooi op die ik niet hoef.quote:
ja nou zeg niet dat niemand je er op gewezen heeftquote:Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
zal best, maar netzoals bij bijvoorbeeld merk laptops (acer, hp) zetten ze er allemaal zooi op die ik niet hoef.
Daarom
Google Nexus-serie... maar die zijn kwa specs weer niet top.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:12 schreef Olle. het volgende:
Nooit zul je een telefoon hebben die die dingen leeg opleverd.
Geen idee.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kan het niet via je telefoonrekening? Ik heb geen van beide namelijk..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1069924quote:Op maandag 6 juni 2011 13:12 schreef Olle. het volgende:
En vervolgens weet je niet wat je wel of niet weg moet gooien
Bij KPN hebben ze nou een leuke actie. Je kan daar altijd je bundel bijstellen he, dat weten de meesten wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef Hrzd het volgende:
Iemand hier een abbo voor ¤30,- p/m? Zo ja, welke?
hmm slim, zo ff doenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee.
Probeer een app te kopen en kijk wat er gebeurd?
Vodafone 275; eerste jaar 20, tweede 40.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef Hrzd het volgende:
Iemand hier een abbo voor ¤30,- p/m? Zo ja, welke?
Studentmobobiel geeft hem gratis bij vodafoon 200quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef Feodor het volgende:
Bij Vodafone betaal je 55 eur voor een Galaxy S2 met een Vodafone Bel+Sms+Web 200 abbonement, 1e jaar betaal je dan 17.50 en 2e jaar 34.50
Nee, dan moet je eerst rooten.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef Dae1337 het volgende:
Kan ik geen enkele voorgeinstalleerde app verwijderen??
Zeblijven opstarten hoor, vooral die hubs.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Mm dan gooi ik Ze wel gewoon ergens ver weg. wil niet mn vakantie verkloten
Nee?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef m-g-s het volgende:
[..]
Studentmobobiel geeft hem gratis bij vodafoon 200
Hahaha schreef ik vakantie?! bedoel natuurlijk garantiequote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Zeblijven opstarten hoor, vooral die hubs.
Hahahaha nee man je had het getypt hihihihihiquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Hahaha schreef ik vakantie?! bedoel natuurlijk garantie
Statusbalk omlaag slepen en dan op wissen klikken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef kalinhos het volgende:
Hoe krijg ik die icoontjes linksboven in beeld weg? Heb nu een cijfertje, twee twittervogels een recyclung icoon en een tasje?
bedoel je die widgets? Want dan kun je ze toch gewoon verwijderen (verbergen)?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Zeblijven opstarten hoor, vooral die hubs.
Waar dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef m-g-s het volgende:
[..]
Studentmobobiel geeft hem gratis bij vodafoon 200
Handig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Hebben jullie je toestel al getest op dode pixels?
Ga naar de telefoon scherm (druk op hoorn) en toets *#0*# in, vervolgens zie je een hele zooi testjes die je kan uitvoeren.
Ik heb 1 dode (rode) pixel.
alle apps eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef netolk het volgende:
nee, wat voor app is het?
probeer het anders via taakbeheer
Hmm, geen rare dingen erop gezet?quote:
geen vreemde dingen erop...denk ik..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef netolk het volgende:
[..]
Hmm, geen rare dingen erop gezet?
Kijk eens bij taakbeheer draait er niet een of ander proces wat je cpu opvreet?
schoon je ram eens op, misschien dat er dan ook nog wat afgesloten word
in de settings van gmail gekeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ook vreemd. Op de Galaxy S kreeg ik gmail per direct binnen, als zijnde een smsje/whatsapp-berichtje maar nu moet ik de mailbox openen en ophalen.
Instellingen - Over het toestel - Software update.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef Schitzo het volgende:
Hoe check je eigenlijk voor updates op het toestel? zie nergens een update functie o.i.d staan.. newbie met deze foon
Dat werkt niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Instellingen - Over het toestel - Software update.
Ah.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
De S2 wordt alleen via KIES geupdate.
En waarom moet je je dan bij samsung aanmelden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
De S2 wordt alleen via KIES geupdate.
Bij mij stond die op 251MBquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef MrNiles het volgende:
net via het taakbeheer alle actieve apps eruit gegooit
bij RAM ook wis geheugen gedaan.
Wat is jullie RAM-status als je Wis geheugen hebt gedaan?
Bij mij nog 381MB bezet van de 833MB
Ik heb een Samsung LE37B650 uit 2009. Daarop werkt AllShare perfect. Tv hangt wel gewoon in mijn netwerk. Ik kan foto,video en audio direct afspelen op mijn tv.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De TV out is gewoon de mini-jack erop he?
Ik heb een vrij nieuwe Samsung TV maar die heeft geen Allshare maar AnyNet+
Dat schijnt helaas niet hetzelfde te zijn.
kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zie ook dat de 3.5 mm uitgang dus geen TV meer is bij de 2, maar dat je een micro-usb naar HDMI kabel moet hebben. Alleen die schijnt nog amper beschikbaar te zijn.
En jij doet dat via WiFi van de S2 naar een router die bekabeld naar de TV gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung LE37B650 uit 2009. Daarop werkt AllShare perfect. Tv hangt wel gewoon in mijn netwerk. Ik kan foto,video en audio direct afspelen op mijn tv.
Correctquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jij doet dat via WiFi van de S2 naar een router die bekabeld naar de TV gaat?
bij mij is dat 203 MBquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef MrNiles het volgende:
net via het taakbeheer alle actieve apps eruit gegooit
bij RAM ook wis geheugen gedaan.
Wat is jullie RAM-status als je Wis geheugen hebt gedaan?
Bij mij nog 381MB bezet van de 833MB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |