abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:32:37 #26
189216 netolk
maar dan andersom
pi_97708567
mwa, vind het wel raar btw aangezien het wel gewoon de music player opent...
Beware of the Raping Zebra's
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:54:43 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97709465
Hielfe. Ik kocht deze telefoon vandaag met KPN en zou een internetinstellingensms krijgen. Die heb ik nog altijd niet, en handmatig lukt ook niet omdat S II daar niet bestaat :')

Krijg ik een hoge rekening als ik nu ga internetten? 10.gif
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:58:17 #28
189216 netolk
maar dan andersom
pi_97709643
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Hielfe. Ik kocht deze telefoon vandaag met KPN en zou een internetinstellingensms krijgen. Die heb ik nog altijd niet, en handmatig lukt ook niet omdat S II daar niet bestaat :')

Krijg ik een hoge rekening als ik nu ga internetten? [ afbeelding ]
Kan je überhaupt wel internetten zonder die instellingen?
Bij vodafone kreeg ik die meteen en kon ik als ik wilde een nieuw sms'je later versturen...
Beware of the Raping Zebra's
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:59:30 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97709699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef netolk het volgende:

[..]

Kan je überhaupt wel internetten zonder die instellingen?
Bij vodafone kreeg ik die meteen en kon ik als ik wilde een nieuw sms'je later versturen...
Geen idee, ik durf het niet te proberen :D. Maarja, de verkoper zei dat ik een sms'je zou krjigen, kpn.nl kent de hele telefoon niet als ik het sms'je nogmaals wil opvragen. Als ik voor handmatig kiest kent hij alleen de S, II niet.
pi_97709703
hier in zweden (teliasonera) geen instellingen nodig? Internet werkte vanaf het eerste begin.
pi_97710562
Hier KPN en kreeg ook geen sms. Alles werkte direct en zonder problemen.
Volgens mij moest je dan "Ja" sturen naar 1300. Heb 't niet eens geprobeerd.
pi_97711123
Ik bener btw net achter gekomen dat als je muziek luisterd met de bijbehorende headset hij de muziek pauseert als je een keer kort op dat knopke bij de mic drukt en dat hij het volgende nummer speelt als je die knop 3sec ingedrukt houdt :D
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:30:37 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97711200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Pupp3t het volgende:
Waarom zegt die stomme verkoper dat dan ook, nu ben ik bang. :'). Maar als alles het doet zou dat dus geactiveerd en goed moeten zijn ipv een rekening van 100 euro opleveren? *;
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:31:18 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97711237
Wat een verademing is dit trouwens na de Apollo.
pi_97713742
Laatste keer dat ik een telefoon(die nog niet zo lang verkrijgbaar is) zal aanschaffen via internet.
k dacht laat ik de SII bestellen bij een website die 15% boven de gemiddelde prijs zit.
Omdat de tel daar (op moment van bestellen) als voorradig stond.
En binnen een werkdag geleverd kon worden.
Na een week..even bellen. Ja er lagen toen nog 2 exemplaren maar die zijn reeds verkocht.
Daarom stond hij als voorradig vermeld! we zijn alleen vergeten de website snel genoeg te updaten!
Volgens algemene voorwaarden kan ik pas na een maand mijn geld terug krijgen, als hij nog niet geleverd kon worden. Wat er dus dik in zit, bijna overal uitverkocht.

Dus in het kader van voorpret dit topic in de gaten houden :)
pi_97713901
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:14 schreef Nightanimal het volgende:
Laatste keer dat ik een telefoon(die nog niet zo lang verkrijgbaar is) zal aanschaffen via internet.
k dacht laat ik de SII bestellen bij een website die 15% boven de gemiddelde prijs zit.
Omdat de tel daar (op moment van bestellen) als voorradig stond.
En binnen een werkdag geleverd kon worden.
Na een week..even bellen. Ja er lagen toen nog 2 exemplaren maar die zijn reeds verkocht.
Daarom stond hij als voorradig vermeld! we zijn alleen vergeten de website snel genoeg te updaten!
Volgens algemene voorwaarden kan ik pas na een maand mijn geld terug krijgen, als hij nog niet geleverd kon worden. Wat er dus dik in zit, bijna overal uitverkocht.

Dus in het kader van voorpret dit topic in de gaten houden :)
Dat is best balen :{

Ik vond het al erg dat ik 1 dag moest wachten omdat de enigste winkel die hem nog had op zondag dicht was. :+
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:19:26 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97714051
Sinds wanneer is ie te koop dan?
pi_97714081
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Dat is best balen :{

Ik vond het al erg dat ik 1 dag moest wachten omdat de enigste winkel die hem nog had op zondag dicht was. :+
tja volgens mij is het gewoon een marketingtrucje.
we laten producten voor de schijn zo lang mogelijk voorradig(tot mensen gaan bellen)
Om maar genoeg orders binnen te kunnen halen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:44:37 #39
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_97715616
Wat zijn de voor/nadelen van dit toestel volgens de mensen hier die een in bezit hebben?
Sisco Certified
pi_97717105
Is het mogelijk dat je scherm wel uitgaat (donker wordt dus) maar niet op lock screen gaat meteen (bijv. na 2 minuten pas). Want ik vind het irritant als mijn scherm 2 minuten op aan staat, maar ik vind het ook irritant om de telefoon steeds te moeten unlocken als ik bijv. aan het Whatsappen ben.
pi_97717738
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef frame-saw het volgende:
Is het mogelijk dat je scherm wel uitgaat (donker wordt dus) maar niet op lock screen gaat meteen (bijv. na 2 minuten pas). Want ik vind het irritant als mijn scherm 2 minuten op aan staat, maar ik vind het ook irritant om de telefoon steeds te moeten unlocken als ik bijv. aan het Whatsappen ben.
dat heeft elke telefoon tegenwoordig toch?

Ja dat heeft de galaxy s 2
pi_97719059
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef Harajuku. het volgende:

Krijg ik een hoge rekening als ik nu ga internetten? [ afbeelding ]
Als het een Nederlands toestel met XEN CSC is dan kiest de telefoon automatisch de juiste APN instellingen.
  zondag 5 juni 2011 @ 00:18:31 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97720695
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:43 schreef crazy_ivan het volgende:

[..]
O+
Als het een Nederlands toestel met XEN CSC is dan kiest de telefoon automatisch de juiste APN instellingen.
Het is Nederlands, dus daar gaan we dan maar vanuit. Overigens is dit mijn eerste S2-post O+
pi_97720723
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Het is Nederlands, dus daar gaan we dan maar vanuit. Overigens is dit mijn eerste S2-post O+
bazenfoon. srsly _O_
pi_97722722
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Pupp3t het volgende:
Ik wel en dat werkt dus niet, want ik krijg een SMS terug dat mijn telefoon niet wordt herkend.
pi_97722774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat zijn de voor/nadelen van dit toestel volgens de mensen hier die een in bezit hebben?
Tot nu toe is mijn abo nog niet geactiveerd. Kan er dus vrij weinig mee en kan hier dus nog niet veel over zeggen.

Formaat valt me alleszin mee, past prima in een broekzak. Typen gaat ook prima, ondanks dat het touch only is.
pi_97723190
Iemand hier die weet hoe ik een programma kan laten autostarten ? Bijv ebuddy messenger
pi_97726858
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat heeft elke telefoon tegenwoordig toch?

Ja dat heeft de galaxy s 2
Kan dus niet?

Voor mij is het grootste nadeel het toetsenbord, kan er niet mee omgaan maar dat ligt ook aan mij hoor. Moet even wennen dat touchscreen.
pi_97729711
Hij ziet er wel vet uit, nog een maandje en dan kan ik weer aan een nieuwe.
Dit is zeker een optie
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_97729810
Zo al een paar uurtjes mee aan het spelen en ja hij is leuk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')