Kan je überhaupt wel internetten zonder die instellingen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Hielfe. Ik kocht deze telefoon vandaag met KPN en zou een internetinstellingensms krijgen. Die heb ik nog altijd niet, en handmatig lukt ook niet omdat S II daar niet bestaat
Krijg ik een hoge rekening als ik nu ga internetten? [ afbeelding ]
Geen idee, ik durf het niet te proberenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef netolk het volgende:
[..]
Kan je überhaupt wel internetten zonder die instellingen?
Bij vodafone kreeg ik die meteen en kon ik als ik wilde een nieuw sms'je later versturen...
Waarom zegt die stomme verkoper dat dan ook, nu ben ik bang.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Pupp3t het volgende:
Hier KPN en kreeg ook geen sms. Alles werkte direct en zonder problemen.
Volgens mij moest je dan "Ja" sturen naar 1300. Heb 't niet eens geprobeerd.
Dat is best balenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:14 schreef Nightanimal het volgende:
Laatste keer dat ik een telefoon(die nog niet zo lang verkrijgbaar is) zal aanschaffen via internet.
k dacht laat ik de SII bestellen bij een website die 15% boven de gemiddelde prijs zit.
Omdat de tel daar (op moment van bestellen) als voorradig stond.
En binnen een werkdag geleverd kon worden.
Na een week..even bellen. Ja er lagen toen nog 2 exemplaren maar die zijn reeds verkocht.
Daarom stond hij als voorradig vermeld! we zijn alleen vergeten de website snel genoeg te updaten!
Volgens algemene voorwaarden kan ik pas na een maand mijn geld terug krijgen, als hij nog niet geleverd kon worden. Wat er dus dik in zit, bijna overal uitverkocht.
Dus in het kader van voorpret dit topic in de gaten houden
tja volgens mij is het gewoon een marketingtrucje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dat is best balen![]()
Ik vond het al erg dat ik 1 dag moest wachten omdat de enigste winkel die hem nog had op zondag dicht was.
dat heeft elke telefoon tegenwoordig toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef frame-saw het volgende:
Is het mogelijk dat je scherm wel uitgaat (donker wordt dus) maar niet op lock screen gaat meteen (bijv. na 2 minuten pas). Want ik vind het irritant als mijn scherm 2 minuten op aan staat, maar ik vind het ook irritant om de telefoon steeds te moeten unlocken als ik bijv. aan het Whatsappen ben.
Als het een Nederlands toestel met XEN CSC is dan kiest de telefoon automatisch de juiste APN instellingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Hielfe. Ik kocht deze telefoon vandaag met KPN en zou een internetinstellingensms krijgen. Die heb ik nog altijd niet, en handmatig lukt ook niet omdat S II daar niet bestaat
Krijg ik een hoge rekening als ik nu ga internetten? [ afbeelding ]
Het is Nederlands, dus daar gaan we dan maar vanuit. Overigens is dit mijn eerste S2-postquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:43 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
![]()
Als het een Nederlands toestel met XEN CSC is dan kiest de telefoon automatisch de juiste APN instellingen.
bazenfoon. srslyquote:Op zondag 5 juni 2011 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is Nederlands, dus daar gaan we dan maar vanuit. Overigens is dit mijn eerste S2-post
Ik wel en dat werkt dus niet, want ik krijg een SMS terug dat mijn telefoon niet wordt herkend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Pupp3t het volgende:
Hier KPN en kreeg ook geen sms. Alles werkte direct en zonder problemen.
Volgens mij moest je dan "Ja" sturen naar 1300. Heb 't niet eens geprobeerd.
Tot nu toe is mijn abo nog niet geactiveerd. Kan er dus vrij weinig mee en kan hier dus nog niet veel over zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat zijn de voor/nadelen van dit toestel volgens de mensen hier die een in bezit hebben?
Kan dus niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heeft elke telefoon tegenwoordig toch?
Ja dat heeft de galaxy s 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |