Dat is trouwens ook mijn streven, daarna zien we wel nog verder of het nog echt nodig is.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef dustinoo het volgende:
http://www.gsmwijzer.nl/g(...)id=129&provider_id=5
is dit nou het goedkoopste abbonement?
toestel 33 en 15 per maand en na 12 maanden 30.
op de vodafone site is dit abbonement duurder.
ik wil morgen bestellen.
is dit het goedkoopste abbonement?
Ik zit liever bij KPN, en je hebt gewoon garantie van de winkel ipv een website..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij KPN hebben ze nou een leuke actie. Je kan daar altijd je bundel bijstellen he, dat weten de meesten wel.
En ze hebben nu een actie, de eerste 6 maanden voor 25 euro per maand (welk abo je ook kiest)
Dus dan kies je gewoon het duurste abo, van 150 euro (voor 25 dus), is de GS2 sowieso gratis, en dan zet je hem binnen 6 maanden omlaag (naar 30 euro)
Echt wel goedkoop zo!
Ik zie bij toestel van 33 euro staan dat het 17,25 per maand voor de 1e 12 maanden is en daarna 34,50 euro. Is bijelkaar al (12 x 2,25) + (12 x 4,50) = 81 euro duurder dan wat jij noemt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef dustinoo het volgende:
http://www.gsmwijzer.nl/g(...)id=129&provider_id=5
is dit nou het goedkoopste abbonement?
toestel 33 en 15 per maand en na 12 maanden 30.
op de vodafone site is dit abbonement duurder.
ik wil morgen bestellen.
is dit het goedkoopste abbonement?
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef dustinoo het volgende:
en nog een vraag:$
als je een abbonement afsluit in een telefoon winkel.
krijg je dan ook gelijk de mobiel?:$
Ja, behalve als je overstapt van T-Mobile naar Vodafone.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef dustinoo het volgende:
en nog een vraag:$
als je een abbonement afsluit in een telefoon winkel.
krijg je dan ook gelijk de mobiel?:$
ik bedoel een dagje naar school, dan zit ik al 2 uur in de trein.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
en als je een dagje weg bent dan ga je toch wat minder gamen en andere dingen doen met je telefoonOf zijn je dagjes weg zo saai dat je continu op je telefoon zit?
hier heb ik hem iedere nacht aan de lader...
Leeg of niet leeg
T-mobilequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ja, behalve als je overstapt van T-Mobile naar Vodafone.
ja dat hoorde ik ook van de week.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe duur is het om dit scherm te vervangen? Ik hoorde meer dan 250 euro, duur grapje
Copilot is wel aardig, hoewel de vertaling te wensen over laat. Kan je eventueel zelf aanpassen :p.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Welke navigatie draaien jullie erop
Tomtom is er nog nietwordt wel aan gewerkt
en Google maps heeft internet nodig geen probleem maar wel in buitenland
Dus wat is de beste oplossing
Alleen Google Navigatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:06 schreef Aneurysma het volgende:
Best een domme vraag heh.Maar gaat GPS, dus TomTom etc. van mijn internetbundel af?
Tijdzone staat goed en de tijd zelf ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:31 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat als ik een tweet plaats via de widget of app dat er dan bij het plaatsen al staat dat die een uur oud is? Zelfde geld voor het ontvange n van berichten via whatsapp.
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef Olle. het volgende:
Wie hebben overigens hun samsung verzekerd?
nee dus:Squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |