Je moeder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:17 schreef Aneurysma het volgende:
AHAHAHAHA. FAALHOND. OPROTTEN NU. TOT MORGEN.
Goeie garp.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:14 schreef Rodawa het volgende:
maar voor de grap post ik het topic om 02:14.59, om verwarring te schoppen.
Tot morgen xxquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:17 schreef Aneurysma het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tot morgen xx
Ik ga mezelf wel weer in slaap huilen.
Ja, hij kan wel lachen, maar al die komkommers achter 'm liggen snel genoeg in de kliko. Kijken of 'ie dan nog zo vrolijk is.quote:
Oh, nu hou je weer wel van me? Makkelijk he, eerst aandacht trekken en dan na 2 kusjes weer lief doen.quote:
Post bij vlagen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:17 schreef Aneurysma het volgende:
Bedankt voor de tip, ik zal het overwegen. Sterker nog, misschien verhuis ik wel naar Mars, dan wacht ik tot de tijd ver genoeg vooruit is, en dan kom ik weer terug.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef superdrufus het volgende:
Morgen weer een dag.
Misschien verhuuzen naar Mars ? Daar gaat de tijd sneller.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef superdrufus het volgende:
Morgen weer een dag.
Misschien verhuuzen naar Mars ? Daar gaat de tijd sneller.
37 minuten langer faalhaas.quote:The average length of a Martian sidereal day is 24h 37m 22.663s
Bedankt voor je research. Dankzij hem lag ik bijna 37 minuten achter in de tijd, omdat ik ff langs wou gaan op Mars.quote:
Dan zou ts nog aardse tijd kunnen aanhouden dan de tijd op mars.quote:
Die 2 uurtjes slaap zijn dan ook niet meer de moeite.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat een half uur later, en om nou eerder op te staan...
Mwa, het is wel ff lekker hoor. Gisteren ook gedaan en daarna terug naar bed gegaan, maar ik was eigenlijk helemaal niet moe na slechts 2 uurtjes slapen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die 2 uurtjes slaap zijn dan ook niet meer de moeite.
Ik zal ooit nog eens een keertje een goed woordje voor je doen in het "Eindbaas van FOK!-topic."quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |