Het boeit me werkelijk geen ene flikker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HAHAHA, WIJ ZIJN GEEN ARABIEREN MAAR KOERDEN
WE WONEN IN KOERDISTAN, IN HET NOORDEN VAN IRAK
SINDS 2003 IS ER DAAR GEEN ÉÉN DODE GEVALLEN
ER IS EEN ANDER LEGER, WIJ ZIJN PRO-ISRAEL EN AMERIKA EN ANTI-IRAN, SYRIE E.D.
DE ECONOMIE DAAR IS HET STERKST GEGROEID SINDS 2000 IN HET MIDDEN-OOSTEN
NEDERLANDSE BEDRIJVEN ZIJN DAAR NU AAN HET KONTENLINKEN OM TE PROFITEREN VAN DE OLIE, GAS EN GOUD IN KOERDISTAN
JE HEBT EEN VERTEKEND BEELD VAN IRAK ALS GEHEEL
HET IS DAAR GEEN WOESTIJN, DE NATUUR IS ER MOOIER DAN WELK LAND IN EUROPA DAN OOK
ZOEK MAAR S OP
KURDISTAN NATURE
IN GOOGLE
DUS FUCK OFF PLEASE ;D
Had je moeten lezen. Gebruik mijn echte naam niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat doen die mensen uit Irak moeilijk met namen trouwens manHoe heet je nou? Kazin of Y. Salih Karim ik snap het niet man
Wat doe je dan in godsnaam in nederland. Oh ja ik weet het al, mensen oplichten....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
NEDERLANDSE BEDRIJVEN ZIJN DAAR NU AAN HET KONTENLINKEN OM TE PROFITEREN VAN DE OLIE, GAS EN GOUD IN KOERDISTAN
HET IS DAAR GEEN WOESTIJN, DE NATUUR IS ER MOOIER DAN WELK LAND IN EUROPA DAN OOK
ZOEK MAAR S OP
KURDISTAN NATURE
IN GOOGLE
DUS FUCK OFF PLEASE ;D
verwacht er niet teveel vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:04 schreef maartena het volgende:
Ik vraag me af hoe lang computerprobleem zich nog voor lul gaat zetten vanavond, het is in ieder geval plezierig.
Nah goed, ik ga even de file in.... genoeg gewerkt voor vandaag. Kijk thuis wel even hoe het is gegaan.
Dat merk ik, anders bel ik je moeder wel even over je Wehkamp jat praktijken. Weet ik ook gelijk hoe je heetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had je moeten lezen. Gebruik mijn echte naam niet.
Jat praktijken? Dus gebruik maken van kortingsbonnen is jatten. Oké man. Gaaf verhaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat merk ik, anders bel ik je moeder wel even over je Wehkamp jat praktijken. Weet ik ook gelijk hoe je heet
Jullie zijn dus eigelijk een stelletje veraders daar? Arm in arm al huppelend met Amerika rijk worden over de hardwerkende ruggen van jullie buurlanden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ZOEK MAAR S OP
KURDISTAN NATURE
IN GOOGLE
DUS FUCK OFF PLEASE ;D
Jij koopt dus dvds op internet en laat ze toesturen naar nep adressen? Laat me niet lachen man. Net flipte je nog omdat ik je gegevens postte en zou je de politie bellen. Dikke tering kneus dat je bent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had je moeten lezen. Gebruik mijn echte naam niet.
Ik zei toch dat ik met ''bluf'' eerder al ¤150,- heb verdiend? Dat werkte hier niet. Daarom ben ik gestopt. Ik doe er niet meer moeilijk over, want het zijn toch niet de echte gegevens. Wou er nog wat mee verdienen, maar jullie happen niet helaas.
Maar nu even serieus, als jullie willen discussiëren over iets serieus, dan mag dat.
Ben het wel beu met capslock te reageren, wordt er een beetje moe van.
is allemaal dikke bluf, manquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij koopt dus dvds op internet en laat ze toesturen naar nep adressen? Laat me niet lachen man. Net flipte je nog omdat ik je gegevens postte en zou je de politie bellen. Dikke tering kneus dat je bent.
De adressen zijn juist, alleen mag je niet te vaak bestellen per naam, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij koopt dus dvds op internet en laat ze toesturen naar nep adressen? Laat me niet lachen man. Net flipte je nog omdat ik je gegevens postte en zou je de politie bellen. Dikke tering kneus dat je bent.
ja maar hy slaat myn puistenhoofd de straat uit terwijl helen buurt kijkt hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef jagga het volgende:
[..]
is allemaal dikke bluf, man
Zulke ventjes als dit, durven je nog geeneens recht aan te kijken als het erop aankomt.
dit is wat ze noemen: internetheld.
Jordi van Dijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De adressen zijn juist, alleen mag je niet te vaak bestellen per naam, dus vandaar.
Ach, doe je best Jordi van Dijk.
Als je dat echt wilt, moet je maar je adres geven. Dan kom ik langs en sla je kapot terwijl je vader toe kijkt. Zo ben ik dan weer wel. Als je het wilt zien, geef je adres maar. Kom ik overmorgen even langs.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja maar hy slaat myn puistenhoofd de straat uit terwijl helen buurt kijkt hoor![]()
gast, maak jezelf nou niet nog belachelijkerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als je dat echt wilt, moet je maar je adres geven. Dan kom ik langs en sla je kapot terwijl je vader toe kijkt. Zo ben ik dan weer wel. Als je het wilt zien, geef je adres maar. Kom ik overmorgen even langs.
Mag ik op 31 juli nog op je verjaardag komen of niet? Hoe oud wordt je dan? 24 toch?quote:
Oh nu zijn ze weer juist, oké. Is nogal moeilijk te volgen als je jezelf steeds tegenspreekt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De adressen zijn juist, alleen mag je niet te vaak bestellen per naam, dus vandaar.
Ach, doe je best Jordi van Dijk.
Ik heb net 4 pizza's voor dit adres besteld. Drie kwartier zeiden ze.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef maartena het volgende:
Wat een klein beetje Googlen al niet kan opleveren.....
Onze PSN vriend heet Kazin, en woont hier:
De naam Y. Salih Karim lijkt ook hem te zijn.
indien waar:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb net 4 pizza's voor dit adres besteld. Drie kwartier zeiden ze.
Nee, je zit een onschuldig iemand te gebruiken. Ik ben het in ieder geval nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mag ik op 31 juli nog op je verjaardag komen of niet? Hoe oud wordt je dan? 24 toch?
Baasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:12 schreef eight het volgende:
[..]
Thanks man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:12 schreef jagga het volgende:
[..]
indien waar:
tof
wel de duurste neem ik aan ?
Thanks man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:12 schreef eight het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |