Een weekje niet sjorren en dan ... heerlijk is dat!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:00 schreef Jurgen1990 het volgende:
heel lang niet seksen of masturberen, als je dan klaarkomt spuit het er ook uit
Je hebt wel gelijk ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:04 schreef einzeinz het volgende:
Hoe kun je er voor zorgen dat de sperma echt hard spuit wanneer je klaarkomt? Ik hoorde van vrienden dat je dat kunt oefenen telkens je moet pissen door gedurende een aantal seconden je pis op te houden en daarna verder te pissen en dan weer even te stoppen.
Maar gezond lijkt me dat niet!
Dit dus!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:00 schreef Jurgen1990 het volgende:
heel lang niet seksen of masturberen, als je dan klaarkomt spuit het er ook uit
En ditquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:49 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Een weekje niet sjorren en dan ... heerlijk is dat!
Maar dat wil ik elke dag!
Heb je dit zelf geprobeerd? En dan vooral 4 waarbij je met allerhande voorwerpen in je reet zit te pleuren?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Henno het volgende:
Het is een combinatie van factoren:
1) het regelmatig trainen van de bekkenbodemspieren
2) een week niet aan je pik snokken of neuken
3) vlak voordat je komt stoppen met aan je pik snokken, de boel laten bedaren, weer verder snokken, laten bedaren, doe dat minstens een uurtje ofzo. Dit alles met een ruime hoeveelheid lube
4) met een deel van bovengenoemde lube allerhande voorwerpen en/of lichaamsdelen rectaal inbrengen, teneinde de prostaat te stimuleren
Als je dan op je buik gaat liggen tijdens het grote moment, dan breng je jezelf zo in een baan rond de aarde, ik zeg het je.
Nooit geweten, mijn eerste gedachte was, dat kan toch niet goed zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef Deecktebawz het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/vingerslot.html
Heb ik eigenlijk nooit wat van gemerkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Chicka2 het volgende:
Genieten jullie eigenlijk ook meer als het er "hard" uit spuit. Of is dit verschillend per persoon?
Dat er wat uit spuit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nooit wat van gemerkt.
Dat er sperma uit spuit voel ik wel. Maar of het nu veel of weinig is, intenser wordt het er niet op.quote:
Ik heb dat wel, ik dacht altijd dat ik alleen maar meer spoot als ik een sterker orgasme had. Weet niet of het orgasme beter wordt als je juist meer spuitquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Chicka2 het volgende:
Genieten jullie eigenlijk ook meer als het er "hard" uit spuit. Of is dit verschillend per persoon?
Ik wel in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Chicka2 het volgende:
Als je dan nog niet spuit als een kanon ben je een verloren ziel. Maar je kan je lul afknijpen als je aan het komen bent, als je dan loslaat schiet je de ruimte in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef einzeinz het volgende:
20, in ieder geval hoe jonger hoe beter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |