Jonge kaas is gewoon kauwmateriaal wmbquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Kaas! Van die mensen die zeggen dat ze van kaas houden, maar dan toevoegen dat ze alleen jonge kaas eten
![]()
.
Jonge kaas is prima hoor, daar niet van, maar ik houd van vrijwel elk stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet geen enkele kaasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige smaken ontwikkel je met de jaren. Vroeger at ik ook geen oude kaas, of kaas die een andere kleur was dan lichtgeel
.
Ik moest vroeger niets van schimmelkaas hebben, zelfs brie vond ik te ver gaan. Het idee om schimmel te etenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige smaken ontwikkel je met de jaren. Vroeger at ik ook geen oude kaas, of kaas die een andere kleur was dan lichtgeel
.
Kaas stinkt niet, kaas ruiktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik eet geen enkele kaasGadverdamme zeg, het idee
En van de stank alleen ga ik ook al bijna over mijn nek
Neeeeeeeeeeeee, dat heb ik geleerd van de kaasmeneer; kaas ruiktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige kaas stinkt wel hoor, daar kan je gewoon niet omheen. Maar die is soms nog best heul lekker
.
Ik heb het genoeg gegeten om te constateren dat ik het vies vind. Ook vind ik dat het vies ruikt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kaas stinkt niet, kaas ruikt![]()
En je moet het eten, niet ruiken
Je moet het wel eerst even goed ruiken vind ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kaas stinkt niet, kaas ruikt![]()
En je moet het eten, niet ruiken
Misschien in je buik?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, dat heb ik geleerd van de kaasmeneer; kaas ruikt
Ik mis een stukje sambalkaas
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik maar brie! Een brietosti met honing is ook zo goddelijk
.
En ik wil het best doen, maar blijkbaar heb ik geen toestemming om het bestand te bewerkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Roger, je krijgt hem nu toegestuurd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |