Ik rij eigenlijk altijd alleen, of met mensen op de bijrijdersstoel die niet eens weten welke kant noord op de kaart isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het wel makkelijk. Hoe vaak ik het ook niet met hem eens ben, onderweg dus wel.
Vertrouw hem daarin blindelings
zo te zien gaat het vannacht goed losbarsten, vanuit zuidoosten richting noordwesten, wat ik zo inschat (maar heel erg goed ben ik daar nog niet in), met een uurtje of 4 a 5 bij jouquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
Denk dat de regen en onweer hier onderweg zijn. Ons hondje wordt onrustig. Die is als de dood van onweer
ja, mijn man zegt het nu. Volgens buienradar vannacht rond een uur of 5.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo te zien gaat het vannacht goed losbarsten, vanuit zuidoosten richting noordwesten, wat ik zo inschat (maar heel erg goed ben ik daar nog niet in), met een uurtje of 4 a 5 bij jou
Meteox zegt hetzelfde en buienradar haalt daar zijn info vandaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, mijn man zegt het nu. Volgens buienradar vannacht rond een uur of 5.
Dan zal het de wind zijn, waar hij nu onrustig van is. Het is zo'n held, haha en het is nog wel een Jack Russell
volgens het weerbericht zouden er inderdaad onweersbuien komen. Dat wordt dan weer een onrustig nachtje met die hond van ons...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meteox zegt hetzelfde en buienradar haalt daar zijn info vandaan
Het stormt behoorlijk, maar dat kan komen omdat de buien die er aankomen onweersbuien zijn.
ik hou het NL weer eigenlijk op dit moment amper in de gaten. Krijg twatjes binnen van weermensen, en dan weet ik genoeg. Ben wel heel aandachtig zuid frankrijk aan het volgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volgens het weerbericht zouden er inderdaad onweersbuien komen. Dat wordt dan weer een onrustig nachtje met die hond van ons...
ik let normaal ook niet zo op het weer. Nu alleen voor de bbqquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hou het NL weer eigenlijk op dit moment amper in de gaten. Krijg twatjes binnen van weermensen, en dan weet ik genoeg. Ben wel heel aandachtig zuid frankrijk aan het volgen
Voor wat ik nu zie, vooral vanacht en morgenochtend kans op buien, en anders inderdaad onder 'n afdak bbq-en.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik let normaal ook niet zo op het weer. Nu alleen voor de bbq
wij bbq'en bijna nooit. Denk daar nooit aan. Nu toevallig omdat het mooi weer was en ik iets moest bedenken voor de mensen, welke ik gevraagd had bij ons te komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor wat ik nu zie, vooral vanacht en morgenochtend kans op buien, en anders inderdaad onder 'n afdak bbq-en.
In de VS ging de bbq zeker drie a vier keer per week aan, weer of geen weer hoor
ik bbq nog maar 2x per jaar of zo. Een keer met de hele flat, en anders bij mijn broer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij bbq'en bijna nooit. Denk daar nooit aan. Nu toevallig omdat het mooi weer was en ik iets moest bedenken voor de mensen, welke ik gevraagd had bij ons te komen.
In de VS hoort bbq'en gewoon bij hun manier van leven...hier wordt het wel steeds vaker gedaan, maar lang niet zoals daar..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik bbq nog maar 2x per jaar of zo. Een keer met de hele flat, en anders bij mijn broer.
In de VS wordt de bbq ook gewoon heel veel gebruikt om het vlees op te bereiden, is dus niet bbq-en zoals wij dat kennen. Alhoewel er daar wel bbq-feesten zijn
maakt ook wel uit waar je woont hoor. Denk dat het daar in de grote steden ook veel minder gebeurt dan wij aannemen. Maar de bbq is gewoon een makkelijke manier om vlees te bereiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
In de VS hoort bbq'en gewoon bij hun manier van leven...hier wordt het wel steeds vaker gedaan, maar lang niet zoals daar..
trusten Kaatje slaapquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
Ik ga weer afsluiten Mouse. Krijg hoofdpijn en, je weet, dan is het tijd te gaan rusten.
Wil me ook houden aan op tijd naar bed en op tijd opstaan. Ritme schijnt wel belangrijk
te zijn![]()
truste voor straks
Dat is het ook. Steeds als we hem wel gebruiken, denk ik, wat is het toch makkelijk om hier je vlees op te leggen, zeker omdat wij luie bbq'en zijn. Wij bbq'en op gasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maakt ook wel uit waar je woont hoor. Denk dat het daar in de grote steden ook veel minder gebeurt dan wij aannemen. Maar de bbq is gewoon een makkelijke manier om vlees te bereiden.
hallo en houdoequote:
heel slimquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Steeds als we hem wel gebruiken, denk ik, wat is het toch makkelijk om hier je vlees op te leggen, zeker omdat wij luie bbq'en zijn. Wij bbq'en op gas
dat dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
he kok, ff vraagje.... wat is dat nu voor onzin dat als de treinen niet rijden iemand niet naar zijn werk kan komen
Hmmm, er zijn bussen ingezet op dat traject hoor, alleen wat langere reistijd.....quote:
jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, er zijn bussen ingezet op dat traject hoor, alleen wat langere reistijd.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |