formaat wijziging ligt aan de app denk ik, omdat die alles verder doet. levert ook af op twitpic,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gvd, ga er vannacht nog ff over broeden, moet mijn collega's wel gelijk geven dat het haast niet meer aan de app kan liggen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
en nee ik ben morgen nog vrij
en zal wel weer wakker gemaakt worden door de zon
bijna, maar was nog niet wegquote:
en als je en pic maakt en vanuit de galery een foto shared naar twitpics, dat zou moeten werken. Yfrog is ook ok, maar twitter heeft nu ook zijn eigen upload die zeker zou moeten werkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
formaat wijziging ligt aan de app denk ik, omdat die alles verder doet. levert ook af op twitpic,
Mail levert niet af op twitpic, Mail account werkt verder wel. KAn niog een ander upload progje proberen, yfrog of lockerz. kijken of mail dan wel werkt
zou wel moeten, de zon is al lang geleden uitgegaanquote:
dat weet ik niet. werk niet met twitter op mobiel, alleen via apps of rechtsreeks naar twitpicquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en als je en pic maakt en vanuit de galery een foto shared naar twitpics, dat zou moeten werken. Yfrog is ook ok, maar twitter heeft nu ook zijn eigen upload die zeker zou moeten werken
ga het nu met lockerz proberen denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat weet ik niet. werk niet met twitter op mobiel, alleen via apps of rechtsreeks naar twitpic
Hoi Kaatje.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
goedeavond
ik baal. Heb voor morgen een paar mensen uitgenodigd om te bbq'en,
gaat het morgen regenen
als het niet anders kan, zullen we wel moetenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Kaatje.....
Dus dat wordt de grillpan tevoorschijn halen
ach, heb ook wel 's in de stromende regen gebbq-ed hoor (dwz mijn broer rende iedere keer naar buiten om het vlees te draaien, wij zaten lekker binnen op de bank)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als het niet anders kan, zullen we wel moeten![]()
och, het vlees krijgen we wel gebakken, maar wel jammer...komt goed
komt ook wel goed. We hebben een veranda achter op de plaats, en een soort serre aangebouwd, de bbq kan onder het balkon van de bovenburen..had het alleen makkelijkerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach, heb ook wel 's in de stromende regen gebbq-ed hoor (dwz mijn broer rende iedere keer naar buiten om het vlees te draaien, wij zaten lekker binnen op de bank)
ja en nee. Te lang erin gezeten, weer verbrand en nu koppijn over gehoudenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
komt ook wel goed. We hebben een veranda achter op de plaats, en een soort serre aangebouwd, de bbq kan onder het balkon van de bovenburen..had het alleen makkelijker
gevonden als het droog was, maar wie weet, treffen we het en is het rond etenstijd ff droog![]()
heb jij lekker van de zon genoten vandaag?
da's niet slim dan. Ik heb alleen vanochtend meteen na het opstaan in de zon gezeten, maar vond het al meteen te heet en de zon te hard branden.. blijf meestal zoveel mogelijk in de schaduwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja en nee. Te lang erin gezeten, weer verbrand en nu koppijn over gehouden
stond hier nogal veel wind, dus had er eigenlijk niet zo'n erg in. Ben ook niet van het zonnebaden type hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's niet slim dan. Ik heb alleen vanochtend meteen na het opstaan in de zon gezeten, maar vond het al meteen te heet en de zon te hard branden.. blijf meestal zoveel mogelijk in de schaduw
ondanks het insmeren verbrand ik nogal snel. Ik zoek de zon ook niet echt bewust op. Maar vandaag nogal veel gewandeld en daarna nog op terras gezeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
ik klaag niet over de zon hoor. Ben blij als het zo'n mooi weer is, maar heb last van zonneallergie en vermijd het daarom zoveel mogelijk. Wandelen in de zon vind ik bijvoorbeeld minder erg, dan ervoor te gaan zitten
bij ons waaide het af en toe ook best. Dan is het inderdaad lekker en heb je er niet zoveel erg in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
stond hier nogal veel wind, dus had er eigenlijk niet zo'n erg in. Ben ook niet van het zonnebaden type hoor.
gezellig. wandelen en terrasje pikken. Ik houd ook niet van smeren, maar probeer er wel aan te denken. Factor 50, haha.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ondanks het insmeren verbrand ik nogal snel. Ik zoek de zon ook niet echt bewust op. Maar vandaag nogal veel gewandeld en daarna nog op terras gezeten.
het trekt nogal, dus maar flink in de aftersun gezet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij ons waaide het af en toe ook best. Dan is het inderdaad lekker en heb je er niet zoveel erg in.
Heb je nu ook last van het verbrande deel, of valt het mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |