nou, schiet mij maar lek dan..... wat is dan het probleem?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
de trein rijd niet dus kan je niet op het werk komen
heb hem niet gesproken, is een herintredende Griek met een gigantische taal achterstand. Heb vrijdag een afspraak met begeleiderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik neem aan dat je uitgelegd heb dat er meer vervoer dan trein alleen is
Ow, die.... .begint dus alweer NOT goed ....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb hem niet gesproken, is een herintredende Griek met een gigantische taal achterstand. Heb vrijdag een afspraak met begeleider
Hoop dat dat wat beter vlees is.... schiet zo niet op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
die gaat het bij mij niet redden denk ik, Vanaf dinsdag 1 via uitzendbureau. heeft twee maanden vakantie gehouden, vond het tijd weer wat te gaan doen
quote:
we zullen wel zien, verwacht daar wel wat van, heb hem gesproken. Geeft aan dat hij verder zoekt naar andere baan buiten keuken, wil dat eigenlijk niet meer. maar geeft dat vroegtijdig aan wanneer wat gevondenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoop dat dat wat beter vlees is.... schiet zo niet op.
hoe vroegtijdig is vroegtijdig in de horeca. In onderwijs hebben we een opzegtermijn van 3 maandenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
we zullen wel zien, verwacht daar wel wat van, heb hem gesproken. Geeft aan dat hij verder zoekt naar andere baan buiten keuken, wil dat eigenlijk niet meer. maar geeft dat vroegtijdig aan wanneer wat gevonden
Moet het maar positief blijven bekijken, anders kan ik beter gelijk stoppenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoop het voor de zoveelste keer voor, begint wel een gebed zonder einde te lijken (en ik zou nooit zo lang op die houtenkerkbankjes kunnen blijven zitten hoor)
Dat zou ik ook doen, alleen mijn baas is tenminste duidelijk geweest dat die 1,8 FTE er gewoon niet gaat komen en ik dus met de riemen moet roeien die er zijn. Jij krijgt iedere week bijna een hoop tot opleving en 't loopt weer nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Moet het maar positief blijven bekijken, anders kan ik beter gelijk stoppen
Nee, daar kan bossie ook niet veel aan doen. Maar 't legt wel een druk op het hele team. Ze zouden jullie eigenlijk eens een dagje naar een wellness-centrum moeten sturen om lekker vertroeteld te worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
das waar, maar daar kan bossie ook niks aan doen. Probeert ook van alles. Stagiare ook ziek vanaf donderdag, komt morgen ook niet dus collega lange dag morgen, anders ik morgen paar uur moeten werken. Hopen dat alle voorbereidinge af komen
en wanneer breekt voor jou de tijd van dagen vrij weer aan, als de sneeuw kniehoog ligt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
gaat ie wel redden. heeft dagen vrij gehad. maandag weer een spannende dag als het morgen druk is
dat is mij inmiddels wel duidelijk geworden jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
deze week volgende week die week erop, Staan ingeroosterd, maar je weet nooit wat er gebeurd zeg ik maar
jij ook lekker slapenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
heee kokkie... ik ga het hier niet meer vanochtend zien worden, dus voor zo slaap
Fijne vrije dag morgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij ook lekker slapenGa het ook nietb laat maken
sta op het punt omte gaan slapen, maar goede nachtquote:Op zondag 5 juni 2011 02:06 schreef Noelle06 het volgende:
Kon niet slapen nog.
Denk ga weer eens kijken hier, maar alle CzS al slapen![]()
Even terug gelezen maar weinig sst streamers hier nog![]()
Allemaal weer een leven gekregen net als ik.
Me administratie weer up to date en me huis weer op en top schoon
slaap al, dus jij ookquote:Op zondag 5 juni 2011 02:06 schreef Noelle06 het volgende:
Kon niet slapen nog.
Denk ga weer eens kijken hier, maar alle CzS al slapen![]()
Even terug gelezen maar weinig sst streamers hier nog![]()
Allemaal weer een leven gekregen net als ik.
Me administratie weer up to date en me huis weer op en top schoon
ging hie ff behoorlijk los ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:35 schreef bollokus het volgende:
want nu zien de foto's er goed uit
met veul water
ja juist, dat werkt natuurlijk ookquote:Op zondag 5 juni 2011 11:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ging hie ff behoorlijk los ja.![]()
idd normaal formaat foto nu. hoef ik niet meer app te uploaden
ja dan is het makkelijk, en hoeveel foto's moet je sturen wil je een ipod nano hebbenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
werkt prima, gaat direct vanuit camera als pic genomen is
geen idee, doe ik het ook niet voor nie. Was liever met twitpic bljven werken, fijnere sitequote:Op zondag 5 juni 2011 11:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dan is het makkelijk, en hoeveel foto's moet je sturen wil je een ipod nano hebben
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee, doe ik het ook niet voor nie. Was liever met twitpic bljven werken, fijnere site
das zeker jammer. maar beter dan niksquote:Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ja,
nog wel jammer dat tweetdeck het nog niet als foto's ziet moet ik ze apart laden
als het veel gebruikt gaat worden komt dat er vanzelf in tweetdeckquote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
das zeker jammer. maar beter dan niks
heb het idee dat steeds meer gebruikt gaat worden, is het oude plixiquote:Op zondag 5 juni 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
als het veel gebruikt gaat worden komt dat er vanzelf in tweetdeck
ja ken plixi ook niet, maar zal best, en klopt zie er steeds meer mee postenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het idee dat steeds meer gebruikt gaat worden, is het oude plixi
had al plixi account, maar gebruikte dat nooit, Lockers geworden toen kon ik het niet meer gebruiken, was PW en UN kwijt. Kwam niet meer op de site om opnieuw aan te melden.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ken plixi ook niet, maar zal best, en klopt zie er steeds meer mee posten
goed bezig, ik ben er weer vandoorquote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
had al plixi account, maar gebruikte dat nooit, Lockers geworden toen kon ik het niet meer gebruiken, was PW en UN kwijt. Kwam niet meer op de site om opnieuw aan te melden.uiteindelijk gelukt
spreek jequote:Op zondag 5 juni 2011 12:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
goed bezig, ik ben er weer vandoor
ciao
![]()
![]()
![]()
heb je een ban aan je broek ?quote:
Lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
met mij is 't goedeerder klaar met werk dan verwacht
helaas vanavond wel jaquote:
quote:
of een korter weekend, is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond Kokkie
[..]
Dus je hebt een extra lange week?
Yup... beetje flauw, maar ik kan me er niet druk over makenquote:
Het komt uiteindelijk op hetzelfde neerquote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
of een korter weekend, is maar hoe je het bekijkt
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
of een korter weekend, is maar hoe je het bekijkt
niet ech neequote:
was vanmorgen om 9 uur alquote:Op zondag 5 juni 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... beetje flauw, maar ik kan me er niet druk over maken
Die inwendige klok van je hè, dus vandaag maar weer een MNVZW?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
niet ech nee
veul te vroeg wakker en alleen maar liggen zweten
hmmm, gezellig voor een vroege zondagmorgenquote:
Dat is misschien wel het verstandigst.. het gaat uiteindelijk toch om niksquote:Op zondag 5 juni 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hou me er verre van. vind het alleen jammer dat het gebeurd
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
las net dat dinsdag het openbaar vervoer staakt, hoe moet ik dan naar het werk?
quote:Op 7, 8 en 9 juni rijden er in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam geen trams, bussen en metro’s. Het personeel in het openbaar vervoer staakt dan 24 uur om bezuinigingen en massaontslagen te voorkomen. Ter ondersteuning van de staking vinden protestmanifestaties plaats in Amsterdam en Rotterdam. Dinsdag 7 juni, 10:30 uur, Stopera, Amsterdam Donderdag 9 juni, 12:00 uur, Schouwburgplein, Rotterdam
ik weet niet eens waar het over gaat, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het verstandigst.. het gaat uiteindelijk toch om niks
ja das lastig, ik zeg thuisblijvenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
las net dat dinsdag het openbaar vervoer staakt, hoe moet ik dan naar het werk?
quote:
opperdraak!quote:
declareren bij GVAquote:Op zondag 5 juni 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zal mijn baas leuk vinden, denk dat ik maar een dag geld uit moet geven om te werken
GVA als in Gazette van Antwerpen, wat hebben die er mee te doenquote:
precies, ik ben geen draak maar een heel lief muisjequote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
precies, ik ben geen draak maar een heel lief muisje![]()
Bollokus
GVB klinkt ook zo stom(golfvaardiheidsbewijs)quote:Op zondag 5 juni 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
GVA als in Gazette van Antwerpen, wat hebben die er mee te doen
quote:
GVB = Gemeente Vervoer Bedrijfquote:Op zondag 5 juni 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
GVB klinkt ook zo stom(golfvaardiheidsbewijs)
had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das vast betere kaas als die meuk van vanmiddag
maar de tandarts welquote:Op zondag 5 juni 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
had al zo'n vermoeden![]()
mag een gegeven paard niet in de bek kijken
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
had al zo'n vermoeden![]()
mag een gegeven paard niet in de bek kijken
i know, dacht gvaquote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
GVB = Gemeente Vervoer Bedrijf![]()
Golfen kan ik niet dus daar hoef ik echt niets te declareren
en het is GVRquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |