een echte heerquote:
quote:
ja , grafity moet je maar eens lezen op internet .... daar spreken ze vol lof over ik was er ook tevreden meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
tis ook wel belangrijk, maar kan op zich alles doen. Als ik een goede app koop, zal alles gaan zoals het hoort waarschijlijk
neu, dat dus waarschijnlijk niet.... (voor wat ik begrijp) gravity is over the top en vraagt veel te veel.... moet ook kunnen met de apps die je nu hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
tis ook wel belangrijk, maar kan op zich alles doen. Als ik een goede app koop, zal alles gaan zoals het hoort waarschijlijk
Grafity was ook de rolls royce onder de apps.... maar ze vragen er nu 9 euro voor. En zelfs als je 'm officieel (voor minder geld) had geregistreerd moet je nu opnieuw registrerenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja , grafity moet je maar eens lezen op internet .... daar spreken ze vol lof over ik was er ook tevreden mee
ok, ik weet het niet ik heb hem toen gevonden en dat was de enige die foto's kon sturenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grafity was ook de rolls royce onder de apps.... maar ze vragen er nu 9 euro voor. En zelfs als je 'm officieel (voor minder geld) had geregistreerd moet je nu opnieuw registreren
trill werkt prima, wat me alleen verbaasd is dat pics verkleind worden, en niet naar orginwel formaat terug gebracht kunnen wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu, dat dus waarschijnlijk niet.... (voor wat ik begrijp) gravity is over the top en vraagt veel te veel.... moet ook kunnen met de apps die je nu hebt
heb je al geprobeerd via mail te versturen? Kan zijn (ben niet in trill als app gedoken) dat trill de beperking oplegt (omdat ze ook willen dat je voor een volgende versie gaat betalen). Heb zelf vanavond via Peep verstuurd en ging wel goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
trill werkt prima, wat me alleen verbaasd is dat pics verkleind worden, en niet naar orginwel formaat terug gebracht kunnen worden
ja ja ik stel een vraagn en Bol gaat bonne nuitquote:
dat gaat dus niet, komt op een of andere manier nniet aan bij twitpicquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd via mail te versturen? Kan zijn (ben niet in trill als app gedoken) dat trill de beperking oplegt (omdat ze ook willen dat je voor een volgende versie gaat betalen). Heb zelf vanavond via Peep verstuurd en ging wel goed.
ben niet zo maar weghoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ja ik stel een vraagn en Bol gaat bonne nuit
gvd, ga er vannacht nog ff over broeden, moet mijn collega's wel gelijk geven dat het haast niet meer aan de app kan liggenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat gaat dus niet, komt op een of andere manier nniet aan bij twitpic
quote:
Jij ook kokje slaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |