quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:09 schreef IrCute het volgende:
Kom nu thuis, ben totaal niet moe oid. 2 glazen alcohol op (ik voel het niet eens). En ik ben dus bleek.
Ik dacht eerst dat het door vermoeidheid kwam na een avondje stappen dat ik er als een lijk uitzie, maar nu zelfs na 2 glazen?![]()
Wie weet waaraan dit ligt en is er überhaupt iets aan te doen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef Juicyhil het volgende:
TS kan niet tegen een beetje alcohol.:') Misschien voortaan maar eens aan de Kindercola?
Alleen je wordt hartstikke ziek.quote:
Er bleek uitzien is hartstikke ziek? Ik heb 1 keer in de afgelopen 4 jaar een kater gehad. Ik drink net zo hard mee als de rest van mijn vriendengroep en zij worden wakker met een kater en ik nietquote:
Ik heb nog nooit een kater gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er bleek uitzien is hartstikke ziek? Ik heb 1 keer in de afgelopen 4 jaar een kater gehad. Ik drink net zo hard mee als de rest van mijn vriendengroep en zij worden wakker met een kater en ik niet
Dat komt omdat je een vetklep bent. Ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kater gehadterwijl ik toch altijd behoorlijk wat drink.
Je moet bij jou formaat ook wel behoorlijk doordrinken om dronken te worden!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kater gehadterwijl ik toch altijd behoorlijk wat drink.
gedaan voordat ik postte, in de eerste zin zeg je niet moe te zijn, in de tweede suggereer je dat je evt. wel moe zou kunnen zijn......quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom lees je de rest van de zin niet?
Je verwart mij met je moeder? Alhoewel ze wel lekker kan batsenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vetklep bent. Ik niet
Kijk, dat is nog eens een goede manier om positieve feedback te krijgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vetklep bent. Ik niet
pics?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je verwart mij met je moeder? Alhoewel ze wel lekker kan batsen
Vermoeidheid na een avondje stappen ja, dus om 4 uur thuiskomen en doodmoe zijn. Niet om 12 uur thuiskomen en 2 glazen alcohol op hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gedaan voordat ik postte, in de eerste zin zeg je niet moe te zijn, in de tweede suggereer je dat je evt. wel moe zou kunnen zijn......
Als je van lijken houd wel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je verwart mij met je moeder? Alhoewel ze wel lekker kan batsen
Alleen na alcohol eigenlijk, heb mij wel 2 keer eerder laten testen op bloedarmoede, maar op het begin van de avond zie ik er gewoon gezond uit, verder eigenlijk nergens last vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef Turalyon het volgende:
Pas na alcohol drinken of daarvoor ook al? Bloed armoede is het eerste wat mij te binnen schiet maarja, als je je verder prima voelt zou ik me geen zorgen maken ofzo.
En normaal wordt je niet bleek van alcohol? Dit de eerste keer?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Alleen na alcohol eigenlijk, heb mij wel 2 keer eerder laten testen op bloedarmoede, maar op het begin van de avond zie ik er gewoon gezond uit, verder eigenlijk nergens last van
Niet de eerste keer nee, heb het vaker na een avondje uitgaan (meestal eigenlijk), maar dan kom ik rond 3-4 uur thuis en heb ook een stuk meer op (ook niet belachelijk veel overigens). Dus ik dacht dat het bleek zijn eerder iets had te maken met vermoeidheid, maar ik ben nu ook enorm bleek en heb maar 2 glazen op en ben totaal niet moequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef Turalyon het volgende:
[..]
En normaal wordt je niet bleek van alcohol? Dit de eerste keer?
Dat zou weleens kunnen, ik heb sowieso al een vrij lage bloeddruk, dus dat zou betekenen dat er niks aan te doen isquote:
Laat ons dat maar beoordelen. Pics before and after. En rap wat!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Alleen na alcohol eigenlijk, heb mij wel 2 keer eerder laten testen op bloedarmoede, maar op het begin van de avond zie ik er gewoon gezond uit, verder eigenlijk nergens last van
Before staat gewoon in mijn fobo hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Laat ons dat maar beoordelen. Pics before and after. En rap wat!
Ow je bent een chick. Dacht een gozert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die heb ik niet en ga ik ook niet maken
Meestal drink ik wel cola ja, ik zal eens gaan zoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:41 schreef Turalyon het volgende:
google ff 'alcohol pale', je bent lang niet de enige die dat heeft. Als je beetje omlaag scrollt kom je op een hoop answer.yahoo link, niet de beste bron van informatie, maar miss wel interessant.
Tegen lage bloeddruk meer zout eten en water drinken. Drink je trouwens cola als je uitgaat? Cafeine helpt tegen lage bloeddruk.
Een gozer met een vrouwenicoontje en de naam IrCute?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow je bent een chick. Dacht een gozert.
Ik zou je doen trouwens!! En hup, hier met die pic. Eet je wel genoeg? Je lijkt wat magertjes.
Ipad laat dat allemaal niet zienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een gozer met een vrouwenicoontje en de naam IrCute?Ik eet genoeg overigens, vandaag ook genoeg gegeten bij het All you can eat Japanse restaurant
Ik hou niet zo van opdringerige mensenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ipad laat dat allemaal niet zien![]()
En dat all you can eat klinkt als een logischer verklaring voor bleekheid dan 2 glazen alcohol. Allergie, bloedsuiker, who knows!!!! Pics!
Tja dan heb ik geen ideequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Meestal drink ik wel cola ja, ik zal eens gaan zoekenMet de nederlandse termen kon ik eigenlijk niets vinden. Ik drink ook regelmatig wel wat water tussendoor, misschien volgende keer proberen iets zouts te eten tussen het drinken door, wie weet helpt het wel
Ik, opdringerig. Je zou me moeten meemaken als ik iets écht wil.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van opdringerige mensen![]()
Maar goed, google laat zien dat ik niet de enige ben en er eigenlijk niks aan te doen is, dan maar een spookje zijn
Ow jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van opdringerige mensen![]()
Maar goed, google laat zien dat ik niet de enige ben en er eigenlijk niks aan te doen is, dan maar een spookje zijn
Moe ben ik op dit moment niet nee, ziek ook niet en ik heb het eigenlijk al een hele tijd, het stoort mij alleen meer de laatste tijd denk ik. Heb ook al eens eerder het vermoeden gehad dat ik bloedarmoede zou hebben, maar heb 2 keer bloed laten prikken en het was gewoon ok.. De dokter gooide het toen maar op ''lage bloeddruk''.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef Mishu het volgende:
Ben je niet gewoon moe/ziek aan het worden? Bloedarmoede etc.
Verder eigenlijk geen klachten na het drinken, soms een beetje misselijk als ik in bed lig, maar dat is volgens mij niet abnormaal, ik slaap overigens ook vaak slecht na een avondje uit, maar dat heeft waarschijnlijk eerder met de cola te makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Tja dan heb ik geen idee, kan van alles zijn. Zolang je zelf niet licht in je hoofd oid, zou ik er niet teveel bij nadenken, is waarschijnlijk onschuldig. Ben benieuwd of iets zout eten voor je zal helpen.
Alcohol droogt uit. Genoeg water drinken - best lauw. Zout tekort lijkt onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Moe ben ik op dit moment niet nee, ziek ook niet en ik heb het eigenlijk al een hele tijd, het stoort mij alleen meer de laatste tijd denk ik. Heb ook al eens eerder het vermoeden gehad dat ik bloedarmoede zou hebben, maar heb 2 keer bloed laten prikken en het was gewoon ok.. De dokter gooide het toen maar op ''lage bloeddruk''.
Om je nodeloos ongerust te maken maar een linkjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Verder eigenlijk geen klachten na het drinken, soms een beetje misselijk als ik in bed lig, maar dat is volgens mij niet abnormaal, ik slaap overigens ook vaak slecht na een avondje uit, maar dat heeft waarschijnlijk eerder met de cola te maken
Ik drink meestal ook wel 1-2 glazen water als ik wat meer drink, heb vandaag tussen de alcohol in een glas cola, ice tea en water gedronken. En ik heb zat sojasaus gehad bij de japanner, daar zit wel flink wat zout in geloof ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alcohol droogt uit. Genoeg water drinken - best lauw. Zout tekort lijkt onwaarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |