quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:09 schreef IrCute het volgende:
Kom nu thuis, ben totaal niet moe oid. 2 glazen alcohol op (ik voel het niet eens). En ik ben dus bleek.
Ik dacht eerst dat het door vermoeidheid kwam na een avondje stappen dat ik er als een lijk uitzie, maar nu zelfs na 2 glazen?![]()
Wie weet waaraan dit ligt en is er überhaupt iets aan te doen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef Juicyhil het volgende:
TS kan niet tegen een beetje alcohol.:') Misschien voortaan maar eens aan de Kindercola?
Alleen je wordt hartstikke ziek.quote:
Er bleek uitzien is hartstikke ziek? Ik heb 1 keer in de afgelopen 4 jaar een kater gehad. Ik drink net zo hard mee als de rest van mijn vriendengroep en zij worden wakker met een kater en ik nietquote:
Ik heb nog nooit een kater gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er bleek uitzien is hartstikke ziek? Ik heb 1 keer in de afgelopen 4 jaar een kater gehad. Ik drink net zo hard mee als de rest van mijn vriendengroep en zij worden wakker met een kater en ik niet
Dat komt omdat je een vetklep bent. Ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kater gehadterwijl ik toch altijd behoorlijk wat drink.
Je moet bij jou formaat ook wel behoorlijk doordrinken om dronken te worden!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kater gehadterwijl ik toch altijd behoorlijk wat drink.
gedaan voordat ik postte, in de eerste zin zeg je niet moe te zijn, in de tweede suggereer je dat je evt. wel moe zou kunnen zijn......quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom lees je de rest van de zin niet?
Je verwart mij met je moeder? Alhoewel ze wel lekker kan batsenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vetklep bent. Ik niet
Kijk, dat is nog eens een goede manier om positieve feedback te krijgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vetklep bent. Ik niet
pics?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je verwart mij met je moeder? Alhoewel ze wel lekker kan batsen
Vermoeidheid na een avondje stappen ja, dus om 4 uur thuiskomen en doodmoe zijn. Niet om 12 uur thuiskomen en 2 glazen alcohol op hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gedaan voordat ik postte, in de eerste zin zeg je niet moe te zijn, in de tweede suggereer je dat je evt. wel moe zou kunnen zijn......
Als je van lijken houd wel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je verwart mij met je moeder? Alhoewel ze wel lekker kan batsen
Alleen na alcohol eigenlijk, heb mij wel 2 keer eerder laten testen op bloedarmoede, maar op het begin van de avond zie ik er gewoon gezond uit, verder eigenlijk nergens last vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef Turalyon het volgende:
Pas na alcohol drinken of daarvoor ook al? Bloed armoede is het eerste wat mij te binnen schiet maarja, als je je verder prima voelt zou ik me geen zorgen maken ofzo.
En normaal wordt je niet bleek van alcohol? Dit de eerste keer?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Alleen na alcohol eigenlijk, heb mij wel 2 keer eerder laten testen op bloedarmoede, maar op het begin van de avond zie ik er gewoon gezond uit, verder eigenlijk nergens last van
Niet de eerste keer nee, heb het vaker na een avondje uitgaan (meestal eigenlijk), maar dan kom ik rond 3-4 uur thuis en heb ook een stuk meer op (ook niet belachelijk veel overigens). Dus ik dacht dat het bleek zijn eerder iets had te maken met vermoeidheid, maar ik ben nu ook enorm bleek en heb maar 2 glazen op en ben totaal niet moequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef Turalyon het volgende:
[..]
En normaal wordt je niet bleek van alcohol? Dit de eerste keer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |