abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97681435
hallo iedereen,
m'n eigen haar kleur is donker blond nu heb ik het al vaak gewoon blond geverfd alleen na 2 weken al vervaagd die kleur blond , nu heb ik gehoord dat je haar niet meer vervaagd als je het gewoon ontkleurd zelf weet ik dat het heel slecht is voor je haren en dat je zo een grote kans heb dat het oranje wordt? nu heb ik de ontkleurder al gekocht met nog een extra pak verf blond ... mensen met ervaring van ontkleuring laat hier alstublieft je reactie en je ervaring/tips achter ;)
Life is what you make it!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:08:36 #2
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_97681922
als je gaat ontkleuren kan dat echt heel erg je haar beschadigen.. ( broos, stro-achtig- afbreken- dood etc )
vooral als je er vaker dingen mee uitspookt - zoals je zegt je verft het vaak-
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_97681982
ja, alleen het vervaagd zo snel weer...en in het begin is het echt mooi blond maar binnen 2 weken is het al weer vervaagd............ en om he tnou om de 2 weken te verven is al helemaal slecht voor je haar
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:13:03 #4
168007 Chulaa
pi_97682126
das waar ja, je kan het proberen maar dan zou ik het wel 1 keer ontkleuren als ik jou was en niet vaker in een korte tijd :)

heb je sterk haar?
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_97682288
nee, mn haar is al echt een beetje dood is styl het elke dag! ja i know het is zooo slecht voor je haar... ik wil het best doen ik heb alles nu al in huis maar ik ben bang dat het mislukt bijv dat het een oranje gloed houdt ookal ben ik er met een pakje blonde verf overheen gegaan heb jij ervaring met ontkleuren?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:19:49 #6
168007 Chulaa
pi_97682458
als je haar nu al een beetje dood is zou ik het echt niet doen hoor.. ( dadelijk valt je haar uit! )
ik heb wel wat ervaring ermee ja.

btw laatst heb ik de haren van mijn vriendin ontkleurd, en zij had gewoon gezond haar, en dat is nu aan het splijten.. ze moet het nu enorm goed verzorgen of het breekt af.

het kan inderdaad zo zijn dat je er een oranje - lees wortel of ING oranje - gloed van krijgt.

ik denk dat je het beste gewoon blond er over kan doen en/of naar de kapper moet gaan voor advies want ik kan ook je haar niet zien nu.
-From Belgium
pi_97682660
oke , naja dankjee wel voor je tips ik denk dat ik mn pakje gewoon weg zet mss komt het er ooit nog een keer van , ik ga deze week even langs de kapper
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:27:42 #8
168007 Chulaa
pi_97682816
dat lijkt me wel het beste, ik neem aan dat je niet kaal wilt zijn :P ik zou het gewoon even vragen bij de kapper en dan kun je het altijd nog doen :)
-From Belgium
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:15:22 #9
291329 De_Viborateur
aka De Terreinverkenner
pi_97699208
Je eigen haarkleur past altijd het best bij je ^O^
Pics van voor en na verven van haar ter bewijs graag.
Opgelost, slotje.
pi_97699408
Ik zou het niet doen, oranje is echt niet leuk even als dood haar ;) . En donker blond/blond maakt toch niet zo veel verschil ?

Succes met je beslissing
pi_98542316
Ik heb ook ervaring met ontkleuren.. een slechte ervaring ook.
Maar ik weet niet hoe het bij jou uitpakt aangezien ik van zwart naar blond wou.
Maar iig het is echt schadelijk voor je haar! Dus ik zou er echt even goed overna denken als je het wilt en of het je waard is om een stuk van je haren af te knippen mocht het echt stro worden.
pi_98552815
Kan je het niet permanent verven? (dan blijft t toch blond totdat het is aangegroeid?:P)
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')