25 geboden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:19 schreef Braddie het volgende:
Iemand intresse in een nieuwe Squier Bulletstrat? 100euro, of ruilen tegen een leuke simpele versterker met wat effectjes!
Gitaar is letterlijk NIEUW en misschien 1 uurtje bespeeld totaal, hij komt inclusief hoes!.
quote:
quote:
Klinkt echt goed! De zanger doet me qua stem heel erg ergens aan denken, maar kan er echt niet op komen welke band het nu is...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Even maar weer wat spam van vanavond uit de oefenruimte. Dit wordt waarschijnlijk de definitieve versie van dit nummer![]()
Dank jequote:Op woensdag 8 juni 2011 07:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Klinkt echt goed! De zanger doet me qua stem heel erg ergens aan denken, maar kan er echt niet op komen welke band het nu is...
Heb ik bij de eerste optredens wel gedaan, nu maak ik ze gewoon in Wordquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je zelfs een setlist gaat photoshoppen weet je dat je niks te doen hebt
Misschien moet je jezelf eraan ophangen in dat geval?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik koop een setje snaren .11 van D'Addario... staat er blues/jazz rock op. Ik zeg dat ik metal speel. Maar ze begreep er niks van.
Moet ik 'm nu terugbrengen of?
Ik denk dat jij degene bent die het niet helemaal begrijpt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik koop een setje snaren .11 van D'Addario... staat er blues/jazz rock op. Ik zeg dat ik metal speel. Maar ze begreep er niks van.
Moet ik 'm nu terugbrengen of?
Flatwound zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef RoW_0 het volgende:
Waarom zijn jullie zo fucking onvriendelijk. Ik kan toch wel een beetje om advies vragen?
Ik heb een keer op een jazz-snaren gespeeldHet voelde als fucking glijmiddel tussen de snaren. Waardeloos dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |