Ja he, wat een goeie film!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zag alleen het begin dat is dus gewoon een remake van falling down alleen dan door de foo fighters, briliante film trouwens echte aanrader
Klinkt tofquote:Op zondag 5 juni 2011 13:44 schreef savale het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar een variax lijkt me ideaal hoorIets wat je wel echt ff moet checken zijn dingen als delay, maar dat schijn je met deze niet te hebben.
hier trouwens het liedje dat we hadden voorbereid voor onze TVOH auditie:
SPOILER: En nog wat mensen die er toch nog een pickguard op hebben geknutseld:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort ga ik ze testen en dan kijken wat fijner speelt
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 14:58:14 ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb even jullie mening nodig, welke vinden jullie mooier of lijkt jullie beter? Ik vind de les paul mooier klinken, maar ik vind hem niet zo mooi als een echte les paul, met die knoppen daar enzo.
[ afbeelding ]Sowieso voor tone gaanSPOILER: En nog wat mensen die er toch nog een pickguard op hebben geknutseld:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Binnenkort ga ik ze testen en dan kijken wat fijner speelt![]()
Kiezen welke je het mooist vindt klinkenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb even jullie mening nodig, welke vinden jullie mooier of lijkt jullie beter? Ik vind de les paul mooier klinken, maar ik vind hem niet zo mooi als een echte les paul, met die knoppen daar enzo.
[ afbeelding ]Twijfel je nou tussen een LP en een strat ? Ik volg je niet helemaal dnek ik ;')SPOILER: En nog wat mensen die er toch nog een pickguard op hebben geknutseld:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Binnenkort ga ik ze testen en dan kijken wat fijner speelt
Wordt mijn eerste elektrische gitaar, humbuckers vind ik mooier klinken, maar ik denk dat de strat langer mee zal gaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Twijfel je nou tussen een LP en een strat ? Ik volg je niet helemaal dnek ik ;')
Het is ook niet echt dat ik de strat heel mooi vind hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kiezen welke je het mooist vindt klinkenLeuk dat je elke keer een mooie gitaar op je kamer hebt, maar als je tijdens het spelen je gewenste geluid niet krijgt...
Wat vind jij een leuk prijsje ?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste elektrische gitaar, humbuckers vind ik mooier klinken, maar ik denk dat de strat langer mee zal gaan.
[..]
Het is ook niet echt dat ik de strat heel mooi vind hoor.
Of is er nog een fokker die nog een les paul kwijt moet voor een leuk prijsje
Yep, viel me ook al meteen op. Scene met die fastfood-tent zit er ook in. Topfilm.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zag alleen het begin dat is dus gewoon een remake van falling down alleen dan door de foo fighters, briliante film trouwens echte aanrader
oh my die ht1r is nog wel weer ff veelzijdiger! precies wat ik zoek.quote:
Die komt hier ooit ook nog eens te staanquote:
Zeker een fijne tone!quote:
Heb ik ook een keer gehad, band waar we een aantal keer mee hadden gespeeld best vaak met die gozer staan praten. Iemand via marktplaats die een pedaaltje op komt halen. Is hij hetquote:Op maandag 6 juni 2011 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Onze gitarist verkoopt via Marktplaats zijn GT-6, blijkt die kerel van de band te zijn die elke zondag in de oefenruimte naast ons oefent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |