QFTquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:37 schreef The_Dean het volgende:
Raar dat zoiets kan gebeuren en je hem speciaal moet aanpassen...
De braddie methodequote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:48 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon een gammel Stagg kwaliteitje dus.
De tremolo is niet slecht, daarmee bedoel ik dat hij niet bij elke aanraking ontstemd... en dat als je Jeff Beck style speelt dat de tremolo het ook wel goed trekt, maar je moet er niet mee gaan Diven.. want dat vind de strat niet leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is niet slecht maar hij wordt wel vals, okee
#winquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Lijkt een beetje op m'n ex als je die te ruw naar beneden duwde werd ze ook vals
Ik heb wel betere dingen te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind ik wel supergaar dat Brian niet zelf langs komt om het voor je te doen
Vandaar dat het een Red Special is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:37 schreef The_Dean het volgende:
Raar dat zoiets kan gebeuren en je hem speciaal moet aanpassen...
Ik speel sowieso nooit nummers waarin ik een tremolo gebruik. Zit me alleen maar in de weg dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:14 schreef Braddie het volgende:
Tremolo van de BulletStrat is helemaal niet slecht hoor, hij gaat niet heel zwaar en als je gewoon een beetje met de tremolo speelt voor vibrato ala Jeff Beck dan ontstemd hij niet, als je er mee gaat diven dan word hij wel vals ja.. niet extreem vals, maar wel wat merkbaar.
Ooh, nja.. dan is het geen probleem toch? stemvastheid van de gitaar is goed!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik speel sowieso nooit nummers waarin ik een tremolo gebruik. Zit me alleen maar in de weg dus
Zo'n bullet strat is als je 'm vergelijkt met Fender pure bagger zeg 't nou maar gewoonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, nja.. dan is het geen probleem toch? stemvastheid van de gitaar is goed!
Klankmatig is er ook niet veel mis mee(Ja ok het sustain komt niet in de buurt van een Fender)
Maar zijn er ook betere alternatieven in die prijsklasse?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Zo'n bullet strat is als je 'm vergelijkt met Fender pure bagger zeg 't nou maar gewoon
Hoe duur is zo'n Bullet Strat eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar zijn er ook betere alternatieven in die prijsklasse?
bij thomann volgens mij 115, de les paul budget dingen zijn best wel lelijk/niet zo mooi als een eckte eckte les paul.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n Bullet Strat eigenlijk?Iets meer dan 100 euro toch? Ik weet niet of een Epi Les Paul budgetding dan een beter alternatiefi s eigenlijk
Ik ben achter mijn drumstel gaan zitten om mee te spelen met deze track. Hier te beluisteren:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |