Heb je die brug nou al eens gesloopt om te kijken hoe die in elkaar zit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat is een Vester. Die staat hier nog ergens
Jij ook al?quote:
En? Welke is het geworden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef Asgard het volgende:
Zo, gister een gitaar besteld dus ff meelezen hier.
Ik heb totaal geen ervaring met instrumenten spelen, dus dat gaat nog leuk worden.
Ja, alleen gaat echt gitaarspelen me beter afquote:
quote:
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.quote:
Nee. Ene keer kom ik er niet aan toe, en andere keer vergeet ik hetquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je die brug nou al eens gesloopt om te kijken hoe die in elkaar zit?
dat is niet erg duur!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
[..]
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.
http://www.music-on-line-(...)stische_Gitaren.html
(de bovenste "Gitaar *ZWART* +Hoes +Stemfluit + 2 plectra Max 2 per bestelling")
Ja inderdaad. En volgens mij had ik de laatste want hij staat nu op tijdelijk uitverkocht, en ik heb gister besteld.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En volgens mij had ik de laatste want hij staat nu op tijdelijk uitverkocht, en ik heb gister besteld.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:58 schreef Asgard het volgende:
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.
http://www.music-on-line-(...)stische_Gitaren.html
(de bovenste "Gitaar *ZWART* +Hoes +Stemfluit + 2 plectra Max 2 per bestelling")
Is dat net zoiets als een bittergarnituur?quote:Hoes met ruggarnituur
Dat is pas Rock n Roll!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef RoW_0 het volgende:
Nu ff me nieuwe gitaar met nieuwe snaren spelen op een bass amp
No shit, ik vind het nog leuk klinken ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is pas Rock n Roll!
Doet me denken aan the ol' days!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |