Jeff Waters speelt wel op zijn signature Epiphone live. De laatste keer was het 1 van de 3 gitaren die ik hem heb zien bespelen. Hij zegt geen belachelijke eisen te hebben aan een gitaar en vooral een gitaar op de markt wilde zetten die betaalbaar is voor de jonge gasten, zoals hij vroeger er ook een van was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als de gitaar het geluid heeft dat hij wil hebben en goed speelt, maakt het hem volgens mij vrij weinig uit of die nou 599 euro kost of 3721,94 euro.
Ik heb 2 gigabyte extra ram gekocht voor de PC(Heb nu 3.5) en heb 50euro gedoneerd voor m`n Tyros3!quote:
Nee, dat is een Vester. Die staat hier nog ergensquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was dat dat ding met die vreemde brug?
Heb je die brug nou al eens gesloopt om te kijken hoe die in elkaar zit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat is een Vester. Die staat hier nog ergens
Jij ook al?quote:
En? Welke is het geworden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef Asgard het volgende:
Zo, gister een gitaar besteld dus ff meelezen hier.
Ik heb totaal geen ervaring met instrumenten spelen, dus dat gaat nog leuk worden.
Ja, alleen gaat echt gitaarspelen me beter afquote:
quote:
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.quote:
Nee. Ene keer kom ik er niet aan toe, en andere keer vergeet ik hetquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je die brug nou al eens gesloopt om te kijken hoe die in elkaar zit?
dat is niet erg duur!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
[..]
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.
http://www.music-on-line-(...)stische_Gitaren.html
(de bovenste "Gitaar *ZWART* +Hoes +Stemfluit + 2 plectra Max 2 per bestelling")
Ja inderdaad. En volgens mij had ik de laatste want hij staat nu op tijdelijk uitverkocht, en ik heb gister besteld.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En volgens mij had ik de laatste want hij staat nu op tijdelijk uitverkocht, en ik heb gister besteld.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:58 schreef Asgard het volgende:
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.
http://www.music-on-line-(...)stische_Gitaren.html
(de bovenste "Gitaar *ZWART* +Hoes +Stemfluit + 2 plectra Max 2 per bestelling")
Is dat net zoiets als een bittergarnituur?quote:Hoes met ruggarnituur
Dat is pas Rock n Roll!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef RoW_0 het volgende:
Nu ff me nieuwe gitaar met nieuwe snaren spelen op een bass amp
No shit, ik vind het nog leuk klinken ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is pas Rock n Roll!
Doet me denken aan the ol' days!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |