Komt voor elkaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef The_Substitute het volgende:
Slowchat-link moet ff vernieuwd worden, gill.
Jij was toch een rebel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Gillingham het volgende:
Ik mag niet meer antwoorden.
Ga je gang.
Nu kan ik dat niet meer waarmaken.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nu kan ik dat niet meer waarmaken.
Too and Too Furious dan.... *zucht*
Mijn god, dat duurde lang.quote:
Dit was natuurlijk een grapje he jongens...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nu kan ik dat niet meer waarmaken.
Too and Too Furious dan.... *zucht*
Ik snapte het al niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk een grapje he jongens...
Dan nog was het knullig, dat geef ik direct toe.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
Citizen Kane
Touch of Evil
The Lady from Shanghai![]()
Meer dan genoeg geregisseerde films.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Doff het volgende:
The Third Man![]()
Verder kan ik me er geen bedenken (films waarin hij speelde en die hij niet regisseerde). Jullie noemen allemaal films die hij ook regisseerde.
Nog twee acteer-films.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
the third man - Reeds genoemd
the stranger - Regie
Daar moeten er toch ook drie van, logisch dat die ook worden genoemd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Doff het volgende:
The Third Man
Verder kan ik me er geen bedenken (films waarin hij speelde en die hij niet regisseerde). Jullie noemen allemaal films die hij ook regisseerde.
Ik weet zo niet welke je bedoelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef Doff het volgende:
Hoe heet die film ook al weer, ook met Joseph Cotten, op een boot, iets met spionage ofzo.
Geen Becket inderdaad. 1966.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
Ik wil zeggen Becket maar dat kan niet want die is uit 1964 en dat jaar was My Fair Lady best picture winnaar....
quote:
Welterusten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:41 schreef Sands het volgende:
Naja ik denk dat ik maar eens ga slapen
dus.....
Transformers: The Movie![]()
Moby Dick?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef Gillingham het volgende:
Hij heeft er zelfs twee met Mel Brooks.![]()
Nóg een andere. Hele bekende titel.
[ afbeelding ]
Moby Doff +1quote:
Ik ken het, ik zocht butterfly de hele tijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef Doff het volgende:
En ik bedoelde Journey Into Fear. Frustrerend als de titel van een film je zo op de tong ligt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef Doff het volgende:
Frustrerend als de titel van een film naam van een acteur je zo op de tong ligt.
ACTUELE STAND:quote:
Onlangs gaf iemand datzelfde antwoord toen ik een (bekender) plaatje van Apocalypse Now postte.quote:
Wel degelijk snel.quote:
Nee ik doelde op die stompzinnige eerste scene waarin hij als een stoere jongen op aarde in zijn auto loopt te cruisen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is niet het platform waar de Enterprise op steunt als je dat dacht te herkennen.
Iets oudere film.
wyccie+1quote:
Dat heb ik ook wel eens. Irritant is dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
Kut, ik had hem al bij het eerste plaatje geraden
Werk jij toevallig bij de verloskamer trouwens?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kwam er zo zelfverzekerd en snel uit dat ik ervan schrok en het ben gaan controleren.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef Robby87 het volgende:
Werk jij toevallig bij de verloskamer trouwens?
Dat klopt natuurlijk. Sorry voor de vertraging; ik moest alwéér rebooten.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
Is dat niet een film met een familie (broers, moeder, vader) die door het hele land banken overvallen? The Baker family als ik het goed heb.
Jij kijkt geen oude films hè?quote:
Ja, lijkt me logisch met een bank op de achtergrondquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij kijkt geen oude films hè?![]()
Niet dat deze zó oud is.
Maar je zat goed met bankoverval.
Ik ben goed in zoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
je werd geinspireerd door dogville afternoon?
Dog Day Afternoon?
Sam +1quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
je werd geinspireerd door dogville afternoon?![]()
Dog Day Afternoon?![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:14 schreef Gillingham het volgende:
Carrey en Cage?
Cage in een film van zijn vader?Het is niet zijn vader Gill
fox+1quote:
Maar natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:06 schreef Michelangelo2 het volgende:
Tom Tykwer. Film zou ik niet weten, aangezien Lola Rennt het niet is.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:17 schreef Sands het volgende:
Winterslaap...maar de titel zal wel in het duits moeten
lol, omdat je hem toch wist? Of omdat jij wel Duits kan?quote:
Trivia van welke filmquote:Whileis going through the driving range one of the golf balls that go by has the Happy Madison Productions logo on it.
quote:Rob Schneider appears as a thief in the "real life" story and as a Native American horse trader in one of the Western story sequences. He says his signature line 'I can do it' in the "story" scene.
Hij heeft alleen een cameoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:38 schreef picodealion het volgende:
Rob Schneider,. Deze heb ik sowieso niet gezien.
quote:Just before Skeeter is offered the Ferrari horse there is a poster on the tree advertising "Hybrid Mules" for sale. As well as being a reference to Jill's choice of car, a mule is a horse/donkey hybrid.
quote:The first family film produced by Adam Sandler's Happy Madison Productions. It received a PG rating whereas all previous entries were PG-13 or R.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:38 schreef picodealion het volgende:
Rob Schneider Adam Sandler,. Deze heb ik sowieso niet gezien.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:43 schreef picodealion het volgende:
Rob Schneider Adam Sandler,. Deze heb ik sowieso niet gezien.
quote:Jackie Sandler and Sadie Sandler The woman and the little girl in the Medieval story who pick up Adam Sandler's hat after his horse vanishes, are his wife Jackie and their daughter Sadie.
Gaat zo niet goedkomenquote:Violet Nottingham (Teresa Palmer) is a spoof of Paris Hilton. Both are daughters of hotel owners who are always parting and being chased by the media and paparazzi in their daily basis.
Mooie gokquote:
Dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:
Wat wil je, die's van Ritchie.
Ik kan maar geen andere Statham films bedenken.
Oja Collateral...zijn enige rol is dat hij een koffertje aan Cruise geeft op het vliegveldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
War is goed. Jullie hadden ook nog kunnen kiezen voor Collatteral (), Cellular, Ghosts of Mars etc.
Plaatje was van Blitz dat binnenkort in de bios te zien is.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:20 schreef Gillingham het volgende:
First Blood
Rocky
Judge Dredd
The Expendables
Indd die filmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
Driven
Daylight
Cliffhanger
Demolition Man
Tango & Cash
Stop! or my mom will shoot
Get Carter
Te makkelijkquote:
quote:Based on writer Susanna Kaysen's account of her 18-month stay at a mental hospital in the 1960s.
Dat maakte het dus veel makkelijkerquote:
quote:The sound of the Gion Shoja temple bells echoes the impermanence of all things; the color of the sala flowers reveals the truth that to florish is to fall. The proud do not endure, like a passing dream on a night in spring; the mighty fall at last, to be no more than dust before the wind.
De naam is die van een film die je bijna zeker wel hebt gezien.quote:A few years later,
the kid, HEIHACHI, made his way to Italy
and was known as a man called ******
Quentin in een westernquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:47 schreef picodealion het volgende:
O wacht, ik had nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Alsnog ZVJZ = VMR.
Was dit niet de titel van die nieuwe western die hij gaat maken met Christoph Waltz?quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Was dit niet de titel van die nieuwe western die hij gaat maken met Christoph Waltz?
Jij kijkt een Elvis film? Samuel tochquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik moest Viva Las Vegas wel eerst afkijken voor ik van mezelf mocht antwoorden
Natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Argh, dat is vast ook nog eens gewoon een gokof niet?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik heb die hele lijst 3 uur geleden gezien, maar ik kom voorlopig niet verder dan viva las vegas
Jupquote:
Indd iets met Hawaii en nog eentje met bijna datzelfde woordquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef Gillingham het volgende:
Heartbreak Hotel?
Vast en zeker iets met 'Hawaii'.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kid Galahad? of was die van Ann-Margret?
Jupquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heeft hij nog meer titels die gelijk zijn aan titels van zijn liedjes?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gokje op Devil in Disguise dan, vind ik wel als een film klinken
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef Gillingham het volgende:
Can't Help Falling in Love (with You)?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
King Creole!
Maar met love kan ik me even niets bedenken
quote:
quote:
Titel?quote:is het verhaal van de vervreemding tussen ouders die op het platteland wonen en hun stadse kinderen.
portretteert het oudere echtpaar
uit de provincie, dat nog eenmaal hun getrouwde kinderen in
wil bezoeken. De kinderen hebben het echter zo druk met zichzelf dat zij geen oog voor hun ouders hebben. Alleen een schoondochter, die inmiddels weduwe is, neemt een dag vrij om de ouders in
rond te leiden. Het bezoek loopt op een teleurstelling uit en de ouders vertrekken naar huis. Enkele dagen later overlijdt de moeder en is het de beurt aan de kinderen om een reis te maken.
Ik wilde net het laatste deel overtypen, maar dat is niet nodig.quote:
Mooi tempo.quote:
Niet de film, wel acteur ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef Gillingham het volgende:
Der Untergang? Lijkt er niet op, maar wel die acteur volgens mij.
Om het tempo erin te houden.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef Sands het volgende:
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole?
Gylfie is volgens mij die kleine uil
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
chris evans
samuel l jackson
robert downey jr
chris hemsworth
Scarlett Johansson?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef The_Substitute het volgende:
Chris Hemsworth - Thor
Samuel L Jackson - Nick Fury
Robert Downey Jr - Tony Stark
Jeremy Renner - Hawkeye