Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
SIF Ranocchia, absoluut een beest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hij is samen met Chielini de enige speler met een pace van 80Zoiets zocht ik. SIF Ranochia vind ik ook wel wat maar ik vind hem te duur
Ga ergens anders oplichten prutserquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef Vak113 het volgende:
IF Sneijder uit een pakje!
TEAB: IF Sneijder
88, CAM, 4-3-2-1, nog contract voor 7 wedstrijden.
Iemand geinteresseerd?
De premium gold packs kosten 7500quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef Vak113 het volgende:
Heb hem toch echt uit een premium gold pack (3 rares) gekregen net. 5000 coins!
Staat nu op de tradepile, wil je morgen een screenshot zien als bewijs dat hij geen vorige eigenaar heeft gehad?
StijnDa
Misschien Happy Hour?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De premium gold packs kosten 7500De niet premium 5000.
Nee is maandag pas.quote:
Die wil je ook niet hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu een paarse special pack voor 7,5K.. Maar ik durf het niet te kopen..![]()
Dat is alleen tijdens happy hour en dat is nu niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef Vak113 het volgende:
http://img691.imageshack.us/img691/8885/futu.jpg (copy/paste deze link)
Moet hem sowieso wel hebben ja. Bijna mn hele team is al IF.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Ranocchia, absoluut een beest.
Even doorsparen dan want je mag hem niet missen
Veel plezier er mee, pleur nou maar weer snel opquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef Vak113 het volgende:
Stijn jongen, dan geloof je het toch niet
Ik ben al blij genoeg met mn IF Sneijder
En die printscreen heb ik net 2 minuten geleden gemaakt
Niet doen!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef brainbird het volgende:
Ik kan ook een pakje kopen voor 5000, wish me luck!
ik bied 450, echt fantastisch!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef brainbird het volgende:
200 puh! *hoopt dat niemand eroverheen gaat*
Hij zat ook niet in het TOTY deze keer...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:10 schreef Confetti het volgende:
IF Sneijder is volgens mij wel uit op de PS3 hoor...iets met re-releases
Until Wed June 8th:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij zat ook niet in het TOTY deze keer...
Nope, 9 - 16 Februariquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Until Wed June 8th:
>> Lower League, Unrewarded, Most Improved TOTY
>> April 19, 26 + May 4, 11 TOTW
>> Cup MOTM: Balotelli, Obraniak, Doumbia, Ki Sung-Yueng, Huntelaar, Rodriguez, Falcao
Ik denk dat die in 1 van die TOTW's zat.
Voor hoeveel verkoop je hem?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Vak113 het volgende:
Maar toch heb ik hem net uit een premium gold pack gekregen
IF Sneijder kreeg een re-release van de IF versie een paar weken terugquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nope, 9 - 16 FebruariIs al weer een tijdje geleden.
Ah, mijn welgemeende excuses danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:16 schreef Vak113 het volgende:
Hoeveel bied je?
En trouwens, http://www.ea.com/uk/foot(...)ly-update-april-27-2
Hij zat dus wel degelijk in TOTW van 26 april
Hehe, ik zat er ook op te biedenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef brainbird het volgende:
god sterf... is SIF wijnaldum voor 3700 weggegaan... niet genoeg
Kom de normale nog wel regelmatig tegen als LF/LW. Denk dat hij op die positie veel populairder zou zijn. Zelfde met Pato btw.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:11 schreef Rijstbal het volgende:
Eerste potje gespeeld met mn Italiaanse team en jezus die IF Giovinco is TERING snel. Hij kan zo de blanke Eto'o zijn. Ik vind het vreemd dat ik hem nooit zie in andere teams.
zou ik toch voor 4-1-2-1-2 gaan, wel duur maar klinkt als het beste daarvoor. of 4-2-2-2 dan heb je iets meer defensieve zekerheid en het bespaard toch iets aan geld. Maar zijn zover ik weet allebei erg dure opstellingenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:15 schreef zerokil het volgende:
Niet veel geld rond de 100k heb ik
En speel best vaak over vleuges en dan soms naar binnen komen of juist de voorzet geven.
4321quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is de beste opstelling voor midden en vleugels dan?
Gelukkig maar want hij is niet van de bal te krijgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom de normale nog wel regelmatig tegen als LF/LW. Denk dat hij op die positie veel populairder zou zijn. Zelfde met Pato btw.
Als je goed genoeg bent maakt het niet zo veel uit, anders cpuquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:26 schreef Idioteque het volgende:
Wat is makkelijker om coins te verdienen, tegen de cpu of online? Ik heb nog maar 5 trophies en zag dat er voor de toernooien waar ik aan mee kan doen niet veel meer coins online kan verdienen dan tegen de cpu...
Heb gister wel voor het eerst een online cup gespeeld, was tegen allemaal sterke teams vol met IF spelers. Heb de cup gewonnen met m'n brakke NL team
En frustrerenderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent maakt het niet zo veel uit, anders cpu![]()
Maar online is veel leuker
of je drukt gewoon op f5/gaat van console naar webappquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:43 schreef zerokil het volgende:
gvd epic fail dat alles vol zit bij mij ik moet nu alles gaan discarde...
Doe ik ook maar ik krijg niks verkocht...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
of je drukt gewoon op f5/gaat van console naar webapp
Wat probeer je te verkopen? Contractkaarten waren wel bizar cheap zag ik..350 BIN's van die shiny golds gingen gewoon op expired..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ik krijg niks verkocht...
Edit:
dan maar alles met een minimale winst verkopen.
Dat wordt even bunkeren zo danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat probeer je te verkopen? Contractkaarten waren wel bizar cheap zag ik..350 BIN's van die shiny golds gingen gewoon op expired..
quote:
En steeds een uur wachten als de bal buiten is en tussendoor een beetje frommelen naar het doel..niet echt leuk. Ik ga dan vaak maar wat kloten door mijn verdediging in de spits te zettenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:14 schreef zerokil het volgende:
Dat is toch niet zo erg?
Ze leaven niet en jij kan gewoon lekker de score op krikken.
Owja niet aan gedacht gewoon de manier van Caland, of ervoor zorgen datje de bal niet uit schiet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En steeds een uur wachten als de bal buiten is en tussendoor een beetje frommelen naar het doel..niet echt leuk. Ik ga dan vaak maar wat kloten door mijn verdediging in de spits te zetten
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ixWI1P7wbaVOfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:30 schreef DannyDeko het volgende:
Wie had hier ookal weer een frans team gemaakt? Was jij dat niet Rijstbal?
Zou je die eens kunnen linken voor me?
Er zijn er wel die dat doen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Een deel hiervan kan je doen via fut11infoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
In FUT 12 moet echt een beter zoeksysteem komen. De markt is zo onoverzichtelijk en dat helpt niet bij de eerlijkheid ervan. Je zou gewoon moeten kunnen zoeken op naam en bijvoorbeeld op specifieke kaarten. 4-1-2-1-2 Duitse Manager zoeken? Kan. Löw zoeken? Kan. Op zoek naar goede wingers in Spanje met uitzondering van Spaanse wingers? Kan. Op zoek naar Nederlandse spelers in Engeland met >85 passing? Kan. Zoeken naar IF aanvallers? Kan.
Nu is het eigenlijk geen actief zoeken maar passief uitzonderingen maken. Je zou echt gewoon actief op zoek moeten kunnen naar spelers die in een bepaald plaatje passen.
Doe ik ook maar het gaat erom dat dit eigenlijk in het spel zou moeten zitten. Het dient niemand als de markt onoverzichtelijk is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een deel hiervan kan je doen via fut11info
Klopt, contracts zijn geen toevoeging voor het spel, maar ik denk niet dat EA veel gaat veranderen aan die opzet omdat ze op deze manier veel pakjes blijven verkopen. Je koopt een pakje en 90% is rommel, tikt lekker aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:23 schreef Idioteque het volgende:
Er mag nog best wat veranderd worden aan FUT in Fifa 12. Contracts voegen werkelijk niks toe... blessures komen veel te vaak voor die ook nog eens veel te lang duren
Op de bank, en nooit meer vanaf laten komen :pquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:33 schreef Rijstbal het volgende:
Ik weet niet wat ik met If pazini moet. Hijs zooo sloooom
Echte targetman..sterk aan de bal, kopsterk en goed voor het doel, maar als de weg naar het doel nog lang is heb je er weinig aan ja, zelfde met Matri eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:33 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb normale Pazzini en die vind ik geniaal. Hij is zo sterk qua balcontrole, koppen en afmaken. Je moet alleen wel van je eigen doel voetballen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:33 schreef Rijstbal het volgende:
GMTA.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echte targetman..sterk aan de bal, kopsterk en goed voor het doel, maar als de weg naar het doel nog lang is heb je er weinig aan ja, zelfde met Matri eigenlijk.
alleen als ze ook een andere rating hebben...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:39 schreef DannyDeko het volgende:
Kan je eigenlijk eenzelfde speler 2 keer in je club (club, dus niet in 1 team) hebben maar dan met verschillende formaties?
Ja irritant is dat, ik heb SIF Junker en IF Eriksen 2 keer...1 versie voor mijn 4-3-2-1 Eredivisie team en een versie voor mijn 4-1-2-1-2 Denen..die kon ik echt maar in 1 formatie laten spelen om het weinige talent dat ze hebben te benuttenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
alleen als ze ook een andere rating hebben...
Ik vond Elano wel fijn spelen. Zelfde voor Diegoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef laucas het volgende:
Iemand nog een goeie suggestie voor een Braziliaanse middenvelder? Heb nu Motta en Hernanes en daar wil ik Ramires nog aan toevoegen (4-3-2-1).
Niet te vrolijk...de markt is echt dikke stront. Spelers zijn nog maar een fractie waard van wat ze eerst waard waren. En niemand koopt, dus het blijft maar kutten en kutten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:35 schreef Doublepain het volgende:
4 glimmende brons in een 750 pakje..![]()
Is Happy Hour bezig ofzo?
Veel mensen hebben team al klaar, het voetbalseizoen is voorbij, zomer, FUT 12 komt er zo aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Heb je enig idee waardoor het komt dat de markt zo is ingezakt of? Minder mensen die spelen, of juist meer?
Komt door IF!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Heb je enig idee waardoor het komt dat de markt zo is ingezakt of? Minder mensen die spelen, of juist meer?
Dat vind ik zelf veel handiger.. Dan zijn talenten niet meer 1K waard maar misschien wel 20K.. Als je Wilshere als voorbeeld neemt, die zal volgend jaar beter gaan speler.. Kan je flink winst maken als je een talent hebt.. Ik vind het zelf een veel beter systeem dan 100 versies van Cavani..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, ik prefereer ook een update systeem waarbij bestaande kaarten worden geupdate. Nu wil niemand normale spelers...
Precies, speculeren op toekomstige talenten. Lijkt me tof.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf veel handiger.. Dan zijn talenten niet meer 1K waard maar misschien wel 20K.. Als je Wilshere als voorbeeld neemt, die zal volgend jaar beter gaan speler.. Kan je flink winst maken als je een talent hebt.. Ik vind het zelf een veel beter systeem dan 100 versies van Cavani..
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Vraagje. Als ik een D. Alves op LB zet en hij linkt met twee brazilianen uit een andere competitie, haal ik dan 7 chem?
Nee. Ik denk 5.quote:
Jammer dat het geen italiaan is. Zou hem graag willen hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt echt zoveel voorbij...vroeger >10k nu nog niet eens 2k. Echt bizar.
Teveel coins ofzo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf maar steeds naar dit team terugkeren. Waarschijnlijk mijn laatste team in FUT11.
Team bijelkaar is geen Miljoen waard. Maar ja dan nog is het veel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan nog...Iniesta, Xavi, Villa, Messi, etc.
Iniesta 65k, xavi 50 en Villa kan je tegenwoordig voor 70k halenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:29 schreef Fenomeno het volgende:
iniesta en xavi zijn 70k per stuk ofzo, villa kan je ook wel voor 100 halen
Moet niet gekker worden met die prijzenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef psychedelicate het volgende:
Het team was zo rond de 650/700k. Messi 250k, Villa 65k, Xavi 35k, Iniesta 60k. Ze zijn allemaal zo goedkoop nu.
Helemaal vergeten dat Nederland voetbalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand zin in een potje voordat brazilie-nederland begint? voeg me maar toe:mathijs93
zie www.fut11info.nl uit de openingspost.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef neymar11 het volgende:
wat zijn nette prijsjes voor maicon en dani alves
Welke spelers?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
wow, kom ik terug van de wedstrijd in een keer 4 spelers verkocht en 42K coins rijker dus.
Probleem is dat ik nu niks durf te kopen om verder te 'investeren' omdat ik bang ben dat de prijzen weer zo hard dalen dat ik alleen verlies maak![]()
haha mooi, altijd zonde bij dat soort dingen dat hij hem er niet in een keer inschiet danquote:Op zondag 5 juni 2011 00:00 schreef Rijstbal het volgende:
Henry eindbaas dat je bent!![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77518468
Ben bang dat die hem over schietquote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
haha mooi, altijd zonde bij dat soort dingen dat hij hem er niet in een keer inschiet dan
maar wel echt vet trucje
Waarom heb je hem dan ook?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Doublepain het volgende:
en over braafheid zal ik maar niks zeggen..
Maicon rechtsback of IF Pastore als rechtshalf..weet niet wat zijn prijs atm is though.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:15 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#X5CBa7zRbaXCK , heb 50K te besteden.
Waar te verbeteren en met wie enzo? hoor graag advies want weet zelf niet meer echt wat ik er verder mee moet doen, heb Ronaldinho er net zelfs voor de gein al bij gehaald. Alhoewel hij best fijn speelt, vlotte trucjes en goed schot.
Aah thnx, maar als het goed is heb ik nog 6 contracten van die pakketjes. Hoe gebruik ik ze?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
Contracten kopen, kan via trading>search>development> en dan contracts bij de 3de van boven.
Hoop dat het zo beetje duidelijk is.
JWZ!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Dudeweiser het volgende:
net een RL Fok!meet gehad met Kentdebruijn, chille gast
Alles wat je wil weten staat hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.pagequote:Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah thnx, maar als het goed is heb ik nog 6 contracten van die pakketjes. Hoe gebruik ik ze?
Got lucky?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Dudeweiser het volgende:
net een RL Fok!meet gehad met Kentdebruijn, toffe gast
We zitten bij elkaar op school, en we wisten niet dat we beiden FOK! deden, en we waren op een feestje van iemand en daar hadden we het toevallig over FOK!quote:
Dat is wel toevalligquote:Op zondag 5 juni 2011 01:48 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
We zitten bij elkaar op school, en we wisten niet dat we beiden FOK! deden, en we waren op een feestje van iemand en daar hadden we het toevallig over FOK!
Want die zijn ook zo vreselijk duur.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:01 schreef Rijstbal het volgende:
Net een leuke finale gehad tegen een barca team. 4-3 gemaakt in de laatste minuut. Ik zeg GG. Hij stuurt me een voicemessage.
Yea gg gg im doing a 4 by 4 duplication glitch for free just message me back and ill invite you to the party.
Wat denkt ie wel niet dat ie mijn Henry en Benzema kan stelen
Dat was mijn vraag nietquote:Op zondag 5 juni 2011 01:48 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
We zitten bij elkaar op school, en we wisten niet dat we beiden FOK! deden, en we waren op een feestje van iemand en daar hadden we het toevallig over FOK!
IF's hequote:Op zondag 5 juni 2011 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want die zijn ook zo vreselijk duur.Maar de markt is echt verrot.
130kquote:Op zondag 5 juni 2011 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want die zijn ook zo vreselijk duur.Maar de markt is echt verrot.
Wachten op FUT 12 dus...
Wat is je vraag dan..quote:Op zondag 5 juni 2011 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet
Maar wel bizar toevallig haha, ook net dat je allebei regular posters in deze reeks zijn. Er moet wel veel gebeuren voordat ik op een feestje over fok ga praten though
Moet je toch eerst eigen poppetje maken, die beter maken en dan nog een club zoeken?quote:
ik had ff zin om over UT te pratenquote:Op zondag 5 juni 2011 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet
Maar wel bizar toevallig haha, ook net dat je allebei regular posters in deze reeks zijn. Er moet wel veel gebeuren voordat ik op een feestje over fok ga praten though
Did you get lucky? was de vraag, maar daar hoef ik eigenlijk geen antwoord opquote:Op zondag 5 juni 2011 02:07 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Wat is je vraag dan..
Nou DudeWeiser wist het al wel geloof ik omdat hij het aan mijn naam zag..
insinueer je nou dat kent gay is?!quote:Op zondag 5 juni 2011 02:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Did you get lucky? was de vraag, maar daar hoef ik eigenlijk geen antwoord op
Nee, want fifa+voetbal+bier=nohomoquote:
Hoe danquote:Op zondag 5 juni 2011 02:10 schreef Kamikazie het volgende:
Jup, maar club zoeken is niet zo moeilijk met zijn 2en kan je al spelen. Alleen het beter maken van je poppetje is best klote soms, maar kan je ook omzeilen.
Klopt, kwam hem tegen in die wedstrijd tegen Drogba, Essien, etc. en IF Samba ook. Echt allemaal spelers die ik wel kan gebruiken in m'n squad. Die Samba is inderdaad enorm groot. Maar goed, had die pot wel gewonnen dus hij is niet unbeatable.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:04 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
130k
Jij moet trouwens Samba in je team hebben. Dat is echt een stier. Vandaag 2x tegen de IF gespeeld. Bijna alles wat die kopt gaat erin.
Je kunt je eigen pro 'hacken' en zo de accomplishments 100% maken, want FIFA slaat de gegevens van je eigen speler op je eigen xbox op zodat je ook offline kan spelen, maar daardoor kan je wel makkelijk ze omwisselen met die van iemand anders. Het is altijd maar de vraag of je dit ook wil doen, maar gewoon op youtube: fifa 11 100% pro hack intypen en je krijgt genoeg resultaten.quote:
Xbox of ps3?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:56 schreef LinQ het volgende:
Zijn er nog gasten die een proclub hebben? Ik zit nu telkens profmatch te doen met van die kut 13 jarige ego kindjes die de bal niet rond spelenZoek eigenlijk een club waar ik 's avonds of in het weekend een paar potjes mee kan spelen.
Ben CAM ik dacht 84, maar kan overal op het middenveld of voorin spelen
Of Eredivisie fan.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:10 schreef LinQ het volgende:
Haha laten we dat maar niet doen, niet iedereen is PSV Fan
1ste: Je kan ze kaarten geven voor 1 westrijdquote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef neymar11 het volgende:
hoe kan ik mijn spelers trainen bij ultimate team??
en kan ik neymar van santos niet krijgen?
Hoe bedoel je trainen. En ze hebben de licentie niet van Neymar.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef neymar11 het volgende:
hoe kan ik mijn spelers trainen bij ultimate team??
en kan ik neymar van santos niet krijgen?
ik heb van die kaarten enzo met + 15 passen en zo die gebruikte ik op ramires maar er gebeurde niksquote:Op zondag 5 juni 2011 12:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je trainen. En ze hebben de licentie niet van Neymar.
Ja het is waardeloos atm.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:38 schreef laucas het volgende:
Bizar die prijsdalingen. Krijg ook niks maar dan ook echt niks meer verkocht. Dit gaat niet meer aantrekken? En gaat het nog verder dalen?
Ik merk helemaal niks van die prijs daling?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:38 schreef laucas het volgende:
Bizar die prijsdalingen. Krijg ook niks maar dan ook echt niks meer verkocht. Dit gaat niet meer aantrekken? En gaat het nog verder dalen?
http://tweakers.net/video/3202/video-voorproefje-fifa-12.html
Zal niet veel anders dan die van de PU zijn.
Ik zit nu in een club van een andere site. Niveau is alleen niet zo hoog, helaas. Mochten er hier een paar zijn die een goede VP hebben en het ook snappen, misschien een idee om een club te starten.quote:
Heb ook wel interesse als er genoeg animo is voor op de PS3quote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik zit nu in een club van een andere site. Niveau is alleen niet zo hoog, helaas. Mochten er hier een paar zijn die een goede VP hebben en het ook snappen, misschien een idee om een club te starten.
Join maar, heb hem net aangemaaktquote:
Wil wel joinen op PS3, mijn VP is geloof ik rond de 80.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik zit nu in een club van een andere site. Niveau is alleen niet zo hoog, helaas. Mochten er hier een paar zijn die een goede VP hebben en het ook snappen, misschien een idee om een club te starten.
Kan hem niet vindenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Join maar, heb hem net aangemaaktMag wel in de OP staan.
Sinds de downtime staan er ook meer auctions dan ooit op atm.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:52 schreef Fenomeno het volgende:
Prijzen blijven nog steeds dalen, gaat echt nergens over..
Komt denk ik ook door al die Re-Releases van de IF's die tijdens de downtime zijn uitgekomenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef laucas het volgende:
[..]
Sinds de downtime staan er ook meer auctions dan ooit op atm.
Ik krijg nooit wat, wees blij. Vriend van me krijgt TOTY Ranocchia + NIF Walcott in 1 pakje. Beste wat ik ooit heb gehad is fucking Maloudaquote:Op zondag 5 juni 2011 14:15 schreef Ferdii het volgende:
krijgt achter elkaar IF's idd. Net ook weer fletcher en Seedorf
Ik heb in al die tijd best wel geluk gehad. Uiteraard was 99% ook bij mij crap, maar in de rest zat wel 2x Villa (toen hij nog veel geld waard was), 1x Messi, C. Ronaldo en SIF Neuer en dat rijtje heeft me in totaal wel 1.7 miljoen opgeleverd.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik krijg nooit wat, wees blij. Vriend van me krijgt TOTY Ranocchia + NIF Walcott in 1 pakje. Beste wat ik ooit heb gehad is fucking Malouda
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:39 schreef HeertjeB het volgende:
Speel pas sinds kort FUT op ps3 en nu zit ik met het probleem dat al mn contract expiren, ik wist nieteens van het bestaan van contracts af
Dus nu kan ik nieteens meer een team samenstellenHad wel al wat leuke spelers gekocht maar nu ben ik dus de sjaak?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
Contracten kopen, kan via trading>search>development> en dan contracts bij de 3de van boven.
Hoop dat het zo beetje duidelijk is.
Laat maar van je horen ik join zowiezo wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef Idioteque het volgende:
[..]
De club is wellicht nog niet opgenomen in de database, ik kan nog steeds niks vinden.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:56 schreef Rijstbal het volgende:
Hmm raar. Hier moet je op zoeken.
FC Zolderkamer
Afkorting FCZ
Verenigd koninkrijk
Anders invite ik je zo wel
Je hebt een invitequote:Op zondag 5 juni 2011 15:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De club is wellicht nog niet opgenomen in de database, ik kan nog steeds niks vinden.
idemquote:Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
laucas, kan je me ff uitnodigen dan?
ik heb jou net een friend invite gestuurd
Hoeft niet. Je kan je zelf uitnodigen bij Profclubs van vriendenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef ForumPimp het volgende:
Kan iemand mij ook uitnodigen voor de club?![]()
ja ik wil wel mee doenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:47 schreef laucas het volgende:
Rustig menson, a man's gotta eat
Invites zijn verstuurd!
Nog meer mensen interesse in Clubs (PS3) ?
Je bent 1 poppetje op het veld en dan ga je spelenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies dan? Lijkt mij ook wel leuk namelijk
Ja ok dat snap ikquote:Op zondag 5 juni 2011 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent 1 poppetje op het veld en dan ga je spelen
Jepquote:Op zondag 5 juni 2011 17:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ok dat snap ikMaar wij spelen dan samen in 1 team of begrijp ik dat verkeerd?
Dat gevoel heb ik dus ook, vooral met spelers die IF zijn. Dan zit de keeper er altijd net iets naast terwijl de keeper het bij een normale speler makkelijk had gehad. Merk het ook aan de verdedigen, ik speelde net tegen een gast met een IF Berbatov en de verdediging deed vrijwel niks, stak geen pootjes uit op de momenten dat ze het wel doen bij andere spelers.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:52 schreef laucas het volgende:
Verloren van een ultra low chem poep kak team. Bij hem komt alles aan terwijl mijn spelers een siesta aan het houden zijn ofzo, echt bizar. Heb het gevoel dat zulke teams worden voorgetrokken. En wat is het nut dan van chem als het geen invloed lijkt te hebben. Beetje triest allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |